Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuvasti itsensä kylään kutsuvat ihmiset.

02.05.2013 |

Meillä on 4 kuukauden ikäinen tyttö, ja minulla ollut erittäin työntäyteinen 4 kk.

Olen yrittäjä, eli paljon työasioiden hoitoa kotoa käsin, miehen kanssa vauvan tuoma parisuhdekriisi joka on nyttemmin jo sovittu, muutto yms.

Minua raivostuttaa aivan äärettömästi, että kälyni on kokoajan kutsumassa itseään meille kylään. Synnytyspäivänä hän halusi tulla katsomaan muutaman tunnin ikäistä vauvaa, ( synnytykseni kesti 37 tuntia )

Heti kotiuduttuamme oli tulossa, ja nyt kokoajan viestittää että pääseekö kylään, ja ettei vain tyttö alkaisi vierastaa häntä, ja tunnistaisi hänet.

Nyt sanoin hänelle, ettei kylään voi tulla muutamaan viikkoon, ja että ilmoittelen kun seuraavn kerran sopii. Tämä ei mennyt jakeluun muuta kuin 3 txt viestin jälkeen. ÄRSYTTÄÄ!!

En tunne kälyä, hän on minulle aikalailla ventovieras, ja olen hyvää hyvyyttäni päästänyt hänet katsomaan vauvaa ihan pienenä yms, mutta nyt alkaa ahdistaa kun into ei häviä. Tekisi mieli laittaa kova viesti hänelle, mutten viitsi, siitä seuraa vaan monen vuoden mökötys... mutta toisaalta, minulle se olisi helpottavaa. En voi sietää hössötystä, ja en kutsuisi itseäni edes siskon luokse kylään hänen kotiutuessaan vauvan kanssa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla