Vaimo lounastreffeillä miehen kanssa
Moi,
Mitä mieltä? Vaimo ehdotti vanhalle työkaverille (joka on siis mies) lounastreffejä käyttämällä juuri tuota sanaa ja he kävi lounastreffeillä pari kk sitten. En muista että minulle olisi kerrottu asiasta. Nyt näin sattumalta vaimon iPadilta että tämä mies ehdotti lounastreffejä ja vaimoni sopi asiasta hänen kanssaan. Yritin sitten vaimolta udella asiasta kertomatta että näin ja vaimo ei missään vaiheessa myöntänyt että on menossa. Ehdotin lopulta itse yhteislounasta ja vaimo suostui. Siinä vaiheessa sanoin että sun pitää sitten perua huomiset lounastreffit niin vaimo sanoi että "ainiin" eikä kommentoinut muuta.. hetken päästä sanoi ettei muistanut
En olisi suuttunut jos vaimo olisi kertonut minulle, mutta normaalisti tiedämme kyllä jos ollaan menossa lounaalle vanhan samaa sukupuolta olevan työkaverin kanssa ja tiedämme muutenkin toistemme menot lähes 100%
Ihmetyttää miksei kertonut ja hän ei ikinä unohda mitään joten yritti asiaa peitellä. Tunnen itseni toisaalta ylikontrolloivaksi ja toisaalta tunnen että minua kusetetaan rankasti.
Aiemmin vaimo sai "outoja" tekstiviestejä toiselta miespuoliselta työkaverilta ja kun pyysin näyttämään viestiä joskus, tuli kiire poistaa viesti joten sen sisältö jäi sitten mysteeriksi.
Pelkästään luetun perusteella väittäisin tilanteessa olevan muutakin kuin "vanhojen tuttujen" harmittoman tapaamisen. Paljon sitten tapahtumat ovat värittyneet aapeen mustasukkaisessa mielessä on eri asia. Voihan tuossa hyvinkin jotain kipunointia olla olemassa vaimon ja kaverin välillä.