Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo lounastreffeillä miehen kanssa

Vierailija
02.05.2013 |

Moi,

Mitä mieltä? Vaimo ehdotti vanhalle työkaverille (joka on siis mies) lounastreffejä käyttämällä juuri tuota sanaa ja he kävi lounastreffeillä pari kk sitten. En muista että minulle olisi kerrottu asiasta. Nyt näin sattumalta vaimon iPadilta että tämä mies ehdotti lounastreffejä ja vaimoni sopi asiasta hänen kanssaan. Yritin sitten vaimolta udella asiasta kertomatta että näin ja vaimo ei missään vaiheessa myöntänyt että on menossa. Ehdotin lopulta itse yhteislounasta ja vaimo suostui. Siinä vaiheessa sanoin että sun pitää sitten perua huomiset lounastreffit niin vaimo sanoi että "ainiin" eikä kommentoinut muuta.. hetken päästä sanoi ettei muistanut

En olisi suuttunut jos vaimo olisi kertonut minulle, mutta normaalisti tiedämme kyllä jos ollaan menossa lounaalle vanhan samaa sukupuolta olevan työkaverin kanssa ja tiedämme muutenkin toistemme menot lähes 100%

Ihmetyttää miksei kertonut ja hän ei ikinä unohda mitään joten yritti asiaa peitellä. Tunnen itseni toisaalta ylikontrolloivaksi ja toisaalta tunnen että minua kusetetaan rankasti.

Aiemmin vaimo sai "outoja" tekstiviestejä toiselta miespuoliselta työkaverilta ja kun pyysin näyttämään viestiä joskus, tuli kiire poistaa viesti joten sen sisältö jäi sitten mysteeriksi.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä, että jos aiemmin tiesitte kaikki lounasjutut 100%, niin nyt on sitten jotain hämärää menossa, tietty, sitähän sä kysyit.

Vierailija
2/21 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kieltämättä vähän hämärälle kuullostaa. Tosin itse en kyllä avaudu miehelleni yhtään kenen kanssa syön tai istun kahvilla työpäivän mittaan. Just tulin palaverista, jossa istuin lukitun oven takana kahden (!) miehen kanssa yksinäni... Et voi olla outoa voi olla että ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä huoli, kyllä ne uuden ajankohdan päättää! Voisin ennustaa että joku kerta otetaan myös kunnon jälkiruoat ;)

Vierailija
4/21 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa!

Vierailija
5/21 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että jos olet aikaisemmin tiennytt 100% siitä, kenen kanssa vaimosi päivittäin lounastaa ja kahvittelee, teillä on tosi omituiset keskustelunaiheet. Ei meillä riittäisi aikaa tuommoiseen datapäivitykseen päivittäin. Meillä on sellaistakin puhuttavaa, jolla on jotain väliä tai edes mielenkiintoa.

Vierailija
6/21 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees... en kyllä itsekään tilitä työpaikalla tapahtuvista asioista koska niissä olisi liikaa tilittämistä enkä sitä odota vaimoltakaan koska hän on miesvaltaisessa työpaikassa harvoja naisia. Tottakai siellä ollaan paljon kahdenkesken miesten kanssa ja se on normaalia.

Sen sijaan se on eriasia että käy toistuvasti saman vanhan miestyökaverin kanssa lounastreffeillä työpaikan ulkopuolella olevassa ravintolassa. Vaimon mukaan haluaa vaihtaa kuulumisia vanhoista työkavereista, mutta että heti uudestaan vaihtamaan kuulumisia?

No hän väittää että unohti kertoa minulle ja että asiassa ei hänen mielestä ole mitään kummallista. Enhän minä voi tehdä muuta kuin uskoa mutta ottaa vähän aikaa aina sulatella tällaisia yllätyksiä. Jos muut tuntuu olevan sitä mieltä että siinä on jotain outoa, voin ainakin näyttää hänelle tämän ketjun ja keskustella asiasta. Jos taas muiden mielestä olen itse outo, ei auta kuin tukahduttaa nämä oudot tunteet.

Vierailija
7/21 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiedät varmaan itse paremmin, onko tuossa jotain aihetta huoleen, mutta minä kyllä käyn toisinaan lounastreffeillä miespuolisten kaverien kanssa, käyttäen juuri tuota sanaa, enkä raportoi siitä erikseen miehelleni. Ja siis mitään muuta kuin ystävyyttä minulla ei ole eikä ole koskaan ollut noiden miesten kanssa.

Vierailija
8/21 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 14:56"]

Olen sitä mieltä, että jos olet aikaisemmin tiennytt 100% siitä, kenen kanssa vaimosi päivittäin lounastaa ja kahvittelee, teillä on tosi omituiset keskustelunaiheet. Ei meillä riittäisi aikaa tuommoiseen datapäivitykseen päivittäin. Meillä on sellaistakin puhuttavaa, jolla on jotain väliä tai edes mielenkiintoa.

[/quote]

En tarkoita että tiedetään muuten, mutta jos lähdetään työpaikalta autolla pois "ulos syömään" niin kyllä sitten tiedetään ainakin jos ne on aiemmin sovittu. Tietysti adhoc voi tulla, mutta niistäkin kerrotaan jälkikäteen

Vierailija
9/21 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen salailu ja aiheen välttely kyllä viittaa ainakin jonkin sortin pettämiseen.

T: miestänsä pettänyt vaimo

Vierailija
10/21 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei ole mitään hajua kenen kanssa mieheni käy lounaalla, varmaan myös naisten kanssa ja se on mulle aivan sama. Toisen sukupuolen edustajien kanssa on todellakin mahdollista olla myös ihan vaan KAVERI. Itsekin käyn miespuolisten työkavereiden (entisten ja nykyisten) kanssa lounaalla enkä näistä miehelleni raportoi, kuten en myöskään niistä jos käyn naispuolisten työkavereiden kanssa syömässä. Mitä ihmeen raportoimista niissä on, kai nyt on muitakin puheenaiheita olemassa kuin lounasseura. Tai ehkä jotkut molemmin puolin kontrollihaluiset pariskunnat keskustelee tuollaisista asioista? Kertoo kyllä jonkinlaisesta epäluottamuksesta parisuhteessa mun mielestä.

Vierailija
11/21 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies hoitaa usein vanhojen tuttujensa, niin mies- kuin naispuolisten, tapaamiset lounastreffeillä, sehän on hyvä aika tavata, ei mene hukkaan työ- eikä vapaa-aikaa. Ei se niistä minulle sen kummemin kerro, joskus ohimennen saattaa mainita, jos tulee puhetta jostain asiasta tai ihmisestä, ja minusta se on ihan ok. Itsekin sovin lounasterffejä mieheltä sen enempää kyselemättä tai kertomatta, ellei nyt sattumalta tule asiata jotain puhetta, minä tosin käyn harvemmin sellaisella, kun en ole kovin sosiaalinen ihminen eikä minulla ole niin paljon tuttujakaan kuin miehellä.

Mutta tämä nyt on meidän tapa, emme muutenkaan jaa ihan kaikkia asioita, vaikka ei meillä mitään salaisuuksiakaan ole, ei vaan tule ihan kaikesta juteltua, kun yhteinen aika on kuitenkin aika rajoitettua.

En osaa sanoa, oletko sinä ylikontrolloiva vai onko sinulla ihan oikeasti syytä epäillä jotain.

Vierailija
12/21 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 15:16"]

En osaa sanoa, oletko sinä ylikontrolloiva vai onko sinulla ihan oikeasti syytä epäillä jotain.

[/quote]

Tosiaan, jommasta kummasta on kyse mutta paha täältä teitä näkemättä on sitä sanoa. Minua kavahduttaa tuollainen ap:n osoittama käytös. Toinen pysyy rinnalla siksi että haluaa, ei siksi että sitä kontrolloidaan. Mutta toki joillain on puoliso, joka ei ole oikeasti luotettava ja se varmaan saa vastapuolestakin huonoimmat puolet esiin.

Jos vaimosi on luotettava henkilö, hän ottaa käytöksesi aika isona loukkauksena ja se kasvattaa juopaa välillenne. 

Vierailija
13/21 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ollut kyse siitä että saako mennä lounaalle vai ei vaan siitä ettei vaimo suostunut kertomaan asiasta vaikka kuinka yritin ja kun kysyin suoraan hän sanoi että ei muistanut asiaa. 

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 15:14"]

No mulla ei ole mitään hajua kenen kanssa mieheni käy lounaalla, varmaan myös naisten kanssa ja se on mulle aivan sama. Toisen sukupuolen edustajien kanssa on todellakin mahdollista olla myös ihan vaan KAVERI. Itsekin käyn miespuolisten työkavereiden (entisten ja nykyisten) kanssa lounaalla enkä näistä miehelleni raportoi, kuten en myöskään niistä jos käyn naispuolisten työkavereiden kanssa syömässä. Mitä ihmeen raportoimista niissä on, kai nyt on muitakin puheenaiheita olemassa kuin lounasseura. Tai ehkä jotkut molemmin puolin kontrollihaluiset pariskunnat keskustelee tuollaisista asioista? Kertoo kyllä jonkinlaisesta epäluottamuksesta parisuhteessa mun mielestä.

[/quote]

Vierailija
14/21 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä myös lounasnussitaan mitä suurella todennäköisyydellä. Ei kukaan käytä sanaa treffit ihan muuten vaan. Minäkin käyn syömässä työpaikalla naisten ja miesten kanssa, mutta ei tulisi mieleenkään mennä vain yhden miehen kanssa ja kutsua tapaamista treffeiksi. 

Vierailija
15/21 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee aina kutsuttua lounastapaamista lounastreffeiksi, vaikkei niissä koskaan tapahdu mitään seksuaalista ja vastapuolena voi olla kaveri, äiti, työkaveri tms. 

Vierailija
16/21 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti nussivat

Vierailija
17/21 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on selvästi taipumusta mustasukkaisuuteen, joten ei ihme ettei vaimo kerro kaikkea. Tuskin tuossakaan on mitään, mutta mustasukkaiset tyypit tulkistevat joka sanaa ja pilkkua ja sitten kaikki muuttuu "hämäräksi. Parempi kun ei kerro, ja sitten sopu säilyy.

Mulla oli aikaisempi mies hullun mustasukkainen, ja suuttuo jopa katsellessaan mun lukioajan kuvia! Että mitä tuossakin hymyilet jonkun juipin vieressä. Lukiossa! 20 vuotta sitten!

Vierailija
18/21 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 15:56"]

Mulla tulee aina kutsuttua lounastapaamista lounastreffeiksi, vaikkei niissä koskaan tapahdu mitään seksuaalista ja vastapuolena voi olla kaveri, äiti, työkaveri tms. 

[/quote]

BUHAHHAAAA vai että käyt treffeillä äitisi kanssa.

Vierailija
19/21 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit on yhtä kuin tapaaminen. Treffetaan kello kuusi = Tavataan kello kuusi.

Vierailija
20/21 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 16:22"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 15:56"]

[/quote]

BUHAHHAAAA vai että käyt treffeillä äitisi kanssa.

[/quote]

Treffata sana on ruotsinkielestä suomenkieleen rantautunut puhekielen sana ja sitä voidaan käyttää muistakin tapaamisista kuin seurustelu/paneskelukumppanitapaamisista.