Olen aika kaunis nainen, miten voin tietää onko mies kiinnostunut mistään muusta kuin ulkonäöstäni?
Haluaisin että miestäni kiinnostaisi luonteeni, ajatukseni, mielipiteeni, ja älykkyyteni. En usko että sellainen suhde kestäisi jossa mies seurustelisi vain kanssani ulkonäköni vuoksi. Kannattaako aloittaa deittailu kuvattomalle profiililla vai mitä?
Kommentit (55)
Ota selville miehen koulutus ja työ. Jo niistä näkee paljon. Jos hän on joku duunari, ei varmasti välitä koulutuksestasi. Akateeminen mies taas vaatii jo naiseltaan jotakin.
Käytä sitä mahdollista älykkyyttäsi sen selvittämiseen.
Odotuta joku puolisen vuotta tai pidempään. Eivät idiootit jaksa sellaista.
Onpa hyvä kysymys. Tuo on kauniille naiselle oikeasti vaikeaa seuloa sieltä ne oikeasti hienot miehet. Rakastuneenahan mies kuin mies koettaa miellyttää.
Sinuna en nettideittailisi ollenkaan, vaan etsisin puolison muuta kautta. Silloin on mahdollista seurata miestä eri tilanteissa ja arjessa ja tutustua hänen ystäviinsä yms. mitkä kertovat myös hänestä.
No se menee niin, että jos mies on sinusta kiinnostunut vain ulkonäkösi vuoksi, hän ghostaa sinut viimeistään seksin jälkeen. Siitä tiedät.
Olen itsekin kaunis nainen ja saan älyttömästi huomiota miehiltä.
Olen alkanut ahdistumaan nykyisessä suhteessani siitä, että toinen kehuu vain ulkonäköä eikä tunntu olevan kiinnostunut mitä minulla on sanottavana.
Kunhan näytän vain hyvältä ja kuuntelen - se on pääasia. Minut saa keskeyttää ja jättää kommenttini huomiotta. Miehen on myös oltava koko ajan oikeassa. Vit*ttaa.
Kehuja olen saanut aina lähinnä ulkonäöstäni, vaikka tiedän, että minussa on paljon muutakin ja olen hyvä tyyppi.
Hyvä aloitus. Olen pohtinut samaa ja miettinytkin, että pitääkö tässä lakata pitämästä huolta ulkonäöstä niin saattaisi löytää jonkun, joka on kiinnostunut muustakin kuin ulkokuoresta.
No en osaa sanoa, mutta itse en kiinnostu naisessa oikeastaan muusta kuin ulkonäöstä. Henkevyyttä ja muuta saan tarpeeksi töissä, kotosalla olisi sitten kiva vain katsella kaunista naista.
Et voi tietää
Zinc
That´s the point
Kaikki naisten joutavat yritykset valuvat kuin vesi hanhen selästä ..
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut ahdistumaan nykyisessä suhteessani siitä, että toinen kehuu vain ulkonäköä eikä tunntu olevan kiinnostunut mitä minulla on sanottavana.
Kunhan näytän vain hyvältä ja kuuntelen - se on pääasia. Minut saa keskeyttää ja jättää kommenttini huomiotta. Miehen on myös oltava koko ajan oikeassa. Vit*ttaa.
Kehuja olen saanut aina lähinnä ulkonäöstäni, vaikka tiedän, että minussa on paljon muutakin ja olen hyvä tyyppi.
Hyvä aloitus. Olen pohtinut samaa ja miettinytkin, että pitääkö tässä lakata pitämästä huolta ulkonäöstä niin saattaisi löytää jonkun, joka on kiinnostunut muustakin kuin ulkokuoresta.
Teeppä se. Mikset alkaisi vaikka pultsariksi ?
Zinc
No, ole sinä puolestasi vain kiinnostunut miehen lompakosta.
Kaikilla on luonne ja muuta skeidaa. Miksi sinun olisi niin erikoinen ?
Zinc
Varsinkin nimenomaan miehet hakevat kuvattomilla (tai kasvoja paljastamattomilla) profiileilla seksiseuraa. Saattavat siis olettaa (nuo nerot!), että nainen joka tekee näin on samalla mielellä liikkeellä, vaikka profiilitekstisi kertoisi ihan muuta.
Laita kuva, mutta varaudu saamaan valtavasti yhteydenottoja. Jos olet fiksu, niin tapailtuasi miehiä huomaat pian kenen kanssa synkkaa oikeasti ja syntyy syvempi yhteys.
Sehän nyt on päivänselvää, että suurin osa miehistä ottaa naisiin yhteyttä ensisijaisesti sen vuoksi, kuinka vetävänä naista pitävät tämän ulkonäön vuoksi. Sen kanssa on elettävä.
Tämä on helppo. Vaadit yhteenmuuttoa ennen pesää.
Jos olet tarpeeksi kaunis, mies muuttaa tyhmiä kyselemättä.
Vierailija kirjoitti:
No, ole sinä puolestasi vain kiinnostunut miehen lompakosta.
Oikeastaan minua kiinnosta myös miehessä luonne ja älykkyys(tietysti pitää näyttää myös silmään kivalta mutta en vaadi mitään mallimiehiä todellakaan). Rento, järkevä fiksu mies olisi kiva. En haluaisi tyhmää miestä joka kuolaa vain naisten perään kieli pitkällä,(tiedätte varmaan sellaiset miehet...)
T: ap
Vierailija kirjoitti:
Hyi, miksi olet pysynyt tuollaisessa suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Käytöksensä puolesta mies ei sinusta välitä, koska rakastava mies haluaa miellyttää naistaan. Anteeksi, mutta siltä se kuulostaa, ettei juuri arvosta sinua tai kauneuttasikaan enää.
Vierailija kirjoitti:
Lakkaa nyt ensinnäkin meikkaamasta. Korkeamman tason miehet ovat sitä mieltä, että nainen on kauneimmillaan ilman meikkiä.
Helppoa, tarkista onko miehellä pippeli. Lähes jokainen mies on niin yksinkertainen ja pinnallinen munansa perässä tuljuva olento, että vain ja ainoastaan visuaalisuus eli ulkonäkö naisessa kiinnostaa, ei mikään muu.
Et anna sille toosaa ennen kuin olet seurustellut niin kauan että olet saanut tyypistä selvää.
Meillä oli seksiä ekoilla treffeillä. Oltiin tosin viestitelty ja soiteltu n 6 viikkoa. Kaukosuhde nääs. Nyt yhdessä jo 7 vuotta.
En välttämättä kiinnostu sellaisen naisen älykkyydestä joka kyselee noin tyhmiä.