Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen laiskuus sängyssä.. mikä avuksi?

Vierailija
07.07.2020 |

Kokemuksia? Otetaann kaikki vastaan. Mies ei puhu eikä pussaa sängyssä. Olisi kiva kuulla mikä auttoi teillä joko naisen tai miehen passiivisuuteen sängyssä?
Tuntuu että kaikkea kokeiltu..

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun sanoi miehelle hei hei.

Vierailija
2/31 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta mikään. Itsekkyys sängyssä suurin turn off. Siksi ei huvita seksi ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen vaihtaminen auttoi.

Vierailija
4/31 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä mistä näitä laiskoja naisia muka tulee :D sen sijaan yhdeltä sun toiselta naispuoliselta ystävältä kuulee jatkuvasti kuinka oma mies ei tiedä edes missä klitoris on..

Vierailija
5/31 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

makaa vähän lisää palstalla ja somessa. ja hauku miestäsi. kyllä se siitä 

Vierailija
6/31 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä mistä näitä laiskoja naisia muka tulee :D sen sijaan yhdeltä sun toiselta naispuoliselta ystävältä kuulee jatkuvasti kuinka oma mies ei tiedä edes missä klitoris on..

Sinun ystäväpiiri taitaa olla aika pieni otanta kaikista naisista. : )

Vierailija
7/31 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni auttoi se, kun lopetti seksinantamisen kokonaan.

Vierailija
8/31 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli yhdeltä sun toiselta naispuoliselta ystävältäsi puuttuu se kaikkein tärkein seksitaito eli taito puhua. Vuodesta toiseen naiset feikkaa siellä sängyssä ja sitten ihmettelee tyttökavereille, kun miehet ei osaa, huomio, jne

Vierailija
9/31 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hih hih, girl power

Vierailija
10/31 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä puhumistakin?

Vierailija
11/31 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä:

Se, että nainen jättää miehen: yläpeukkuja

Se, että mies jättää naisen: alapeukkuja

Aikamoista.

Vierailija
12/31 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä puhumistakin?

Kokeiltu on ja ihan asialliseen sävyyn. On kehuttu ja siiten kerrottu vain mitä toivoisi.

Muuten ihana mies mutta jotenkin tuota itsekkyyttä tai laiskuutta on juuri makuuhuoneessa. Ap

Vierailija
13/31 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduta

Vierailija
14/31 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä puhumistakin?

Kokeiltu on ja ihan asialliseen sävyyn. On kehuttu ja siiten kerrottu vain mitä toivoisi.

Muuten ihana mies mutta jotenkin tuota itsekkyyttä tai laiskuutta on juuri makuuhuoneessa. Ap

Meidän pitää vaan oppia elämään sen kanssa, että toiselta ei voi vaatia täydellisyyttä kun ei itsekään ole virheetön. : ) Ei muuta kuin ne omat näppärät sormet osaksi teidän esileikkiä...

Vierailija
15/31 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies ei suotu seksissä mihinkään. Itse olisin halukas kokeilemaan vaikka mitä. Ja olen puhunut, kertonut rauhallisesti ja positiivishenkisesti: toivoisin ja haluaisin kokeilla että nait minua takaapäin, tai lähetyssaarnaajana, toivoisin ja haluaisin että nuolet minua, koskettelet tissejäni. Mies ei muuta käytöstään sanoo vain ” ei nyt, ei tänään” sama vastaus jo 20 v. Olen vuosia pyytänyt.

Mies on estoinen, ja laiska. Haluaa yhdyntää vain yhdessä asennossa, missä minä teen kaikki työt ja mies vain makaa tekemättä mitään itse; asento on se missä ratsastan miehen päällä. Ja se on raskasta 15-20 minuuttia putkeen.

Samoin miehellä on erektio ongelmaa; johtuen siitä että on lihonut 40 kg ja tupakoi, ikääkin alkaa olla jo.

Itse olen 12-v miestä nuorempi, hoikka, naisellinen, urheilullinen, en tupakoi, terveelliset elämäntavat, DD-kupin pystyt rinnat, rasvaprosentti 22%.

Turhauttaa. Haaveilen villistä ja kokeilunhaluisesta seksistä.

Vierailija
16/31 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisikohan kertoa... ?

Vierailija
17/31 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies ei suotu seksissä mihinkään. Itse olisin halukas kokeilemaan vaikka mitä. Ja olen puhunut, kertonut rauhallisesti ja positiivishenkisesti: toivoisin ja haluaisin kokeilla että nait minua takaapäin, tai lähetyssaarnaajana, toivoisin ja haluaisin että nuolet minua, koskettelet tissejäni. Mies ei muuta käytöstään sanoo vain ” ei nyt, ei tänään” sama vastaus jo 20 v. Olen vuosia pyytänyt.

Mies on estoinen, ja laiska. Haluaa yhdyntää vain yhdessä asennossa, missä minä teen kaikki työt ja mies vain makaa tekemättä mitään itse; asento on se missä ratsastan miehen päällä. Ja se on raskasta 15-20 minuuttia putkeen.

Samoin miehellä on erektio ongelmaa; johtuen siitä että on lihonut 40 kg ja tupakoi, ikääkin alkaa olla jo.

Itse olen 12-v miestä nuorempi, hoikka, naisellinen, urheilullinen, en tupakoi, terveelliset elämäntavat, DD-kupin pystyt rinnat, rasvaprosentti 22%.

Girl power, 20 vuotta suhteessa, jossa saa huonoa seksiä...mies tuo sentään riittävästi pätäkkää taloon?

Vierailija
18/31 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I can feel u.. meilläkin minä teen lähes aina aloitteet ja joudun hinkkaamaan päällä itseni uuvuksiin.

Itsenin olen sporttinen ja jaksan kyllä seksiä ja olla se työstävämpi osapuoli. Olisi vain joskus kiva kokea villiä seksiä villimmän ja aktiivisemman miehen kanssa. Kiitos viestistäsi. Toivottavasti tilanteenne paranisi!

Ap

Vierailija
19/31 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua estää?

Vierailija
20/31 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mut toihan ei oo ees paha, jos reppanat ei tiedä missä se klitoris on. Mun mies tietää, mut hänen mielestään hänen tehtävä ei ole siihen koskea.