Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei nykyisin olohuoneissa ole kirjahyllyä?

Vierailija
07.07.2020 |

Nuoruudessani oli. Kuului asiaan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida kukaan enää lukea hirveästi, ja sen kyllä valitettavasti huomaa kun tarkastelee yhteiskunnallista kehitystä.

Vierailija
2/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kirjat ovat somesivistymättömyyden ja tyylitajuttomuuden merkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni lukee kirjat laitteilta. Ja nykyään luetaankin vähemmän.

Vierailija
4/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin nykyisissä miniasunnoissa sijoitat kirjahyllyn?

Vierailija
5/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetään kirjastoa / luetaan kirjat pädeiltä, ei haluta kotiin kirjoja keräämään pölyä

Vierailija
6/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mahdu. Se on toisessa huoneessa.

Vierailija
7/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ai?

Mun on haettava teillekin tietoa hyllystä, kun se puuttuu kokonaan netistä:-D

Tuossa kyllä on jotakin, lukekaapa:

https://beyondpesticides.org/dailynewsblog/2020/06/federal-court-halts-…

Vierailija
8/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisin unnisaa itseni. - Kaksiossani minulla on pari seinällisä kirjoja. Somessa en ole lainkaan. Ja tyylitni? - Aika paljon käyteynä ostettua ja omasa mielestäni ajatonta. En ole eläessäni osanu yhtään vaatetta näsitä kaikkialle levinneistä "halpamuoti -ketjuista." 

Vierailija
9/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellainen kapistus kuulu 2000-luvulle.

Vierailija
10/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta löytyy vielä suuri kirjahylly, jossa on kirjoja, mutta vähän muutakin. Pääasiassa kirjoja kuitenkin. Minä en tarvitse televisiotasoa, koska minulla ei ole televisiota. Elokuvat ja sarjat tulee katsottua läppäriltä. En osta paljoa kirjoja itselleni, kirjastosta lainaan. Luulen että vähänkin minua nuoremmilla on entistä vähemmän kirjahyllyjä.

N45

Vierailija
11/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on olkkarissa , täynnä kirjoja . Salama iski just kun kirjotin. Oulussa.

Vierailija
12/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodeissa, joissa luetaan on kirjahylly edelleen. Kodin kirjahyllyllä on vaikutus lapsen koulumenestykseen

https://yle.fi/uutiset/3-10455994

Vierailija
13/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sellainen kapistus kuulu 2000-luvulle.

Johtuu siitä, ettei ihminen omista kirjojakaan eikä viitsi niitä lukea, jos sellaisen sattuu saamaan? Voi olla...

MUTTA monella asunto on hiljaisessa myynnissä ja sen esittely voi tulla yllättäen ja myyntikin. Täytyy siis olla kaiken aikaa lähtökuopissa, kun riittävästi maksava ostaja tulee. Ja lomien ajat se sama asunto voi olla vuokrattuna. Ei sellainen mikään koti tietenkään voi olla, mutta ehkä yleistäkin?

Vierailija
14/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä tekee?  Pölyyntyy vain ja vie tilaa.  Sitä paitsi onko jollakulla enää kirjoja kotona?

Vierailija
15/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida kukaan enää lukea hirveästi, ja sen kyllä valitettavasti huomaa kun tarkastelee yhteiskunnallista kehitystä.

Vain normeihin jumiutunut luulee, että sellainen ihminen ei lue, jolla ei ole kirjahyllyä. Nykyisin neliöt maksaa kultaa ja niitä on turha täyttää millään ylimääräisellä. Kirjastosta saa kirjoja vaikka joka viikko ja netin kautta voi kuunnella äänikirjoja. Jos ei näy kirjahyllyä ei se kerro vielä mitään siitä lukeeko ihminen vai ei. 

Minulla on kirjahylly. Ihailen kuitenkin minimalistista sisustusta sekä kuten sanottu, neliöt maksaa, niin olen pohtinut luopuisinko kaikista kirjoista ja hyllystä. En ehkä ihan kaikista pystyisi mutta vähentämään ainakin pystyisin. En muutenkaan pidä ajatuksesta, että hylly seisoo olkkarissa, jotta muut tietävät että luen. Ei minulla muutakaan ole olkkarissani muita varten vaan ihan itseäni varten ovat kotini tavarat olemassa. 

Vierailija
16/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustustyyli on nykyisin kovin erilainen kuin silloin kun kirjahyllyjä harrastettiin. 

Vierailija
17/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kirjat kirjastohuoneessani.

Vierailija
18/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle: miksi kirjahylly olisi aiemminkaan "kuulunut asiaan"?  Tuskin sitä kaikilla oli männävuosikymmeninäkään.

Vierailija
19/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kirjahyllyjä, iso kaappi ei mahdu yksilön. 27N

Vierailija
20/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pari pientä hyllyllistä kirjoja olohuoneessa, pieni hyllyllinem makkarissa ja pikkuhylly "man cavessa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi