Nolottaako naisia kun mies
takaa päin asennossa näkee samalla "sen" reiän. kysyy mies viisissäkymmenissä.
Kommentit (20)
Juu, tämän takia olen ommellut sen reiän umpeen.
Naisystävääni kyllä nolotti alussa kovasti esitellä käskystä pyllyreikäänsä, etenkin kun siinä oli tappi.
Nyt ei enää kovasti nolostele sitä, ottaa peppuun kaluakin halukkaasti.
Joo, laitan siihen aina tulppaanin ettei näy kun pyllistän
Ai mitä tarkoitat, en ole koskaan katsonut sinne.
Mun naisella ei niinkään se että näen vaan se että orgasmin tullessa sieltä voi tulla ääniä. Siksi hän käyttääkin Vappupilliä siellä kun pannaan. Orgun lähestyessä alkaa se sitten viheltää, vähän niinkuin Junanpilli. Naapuritkin sen jo nykyään tietää milloin vaimo saa jos kuulolla ovat.
Ei ole kyllä koskaan seksin aikana tullut mieleen mietiskellä miltä mun persereikä näyttää, vaikka mulla on vieläpä ruma persereikä.
On ihanaa puskea naista (isoperseistä) takaa paljaalta ja pitää kädet pakaroiden päälle siten että voi työntää peukalot naisen persereikää.
No nolottaako miestä kun vaimo 69:ssä näkee sen... Ei tunnu hirveästi häirinneen...
Vierailija kirjoitti:
No nolottaako miestä kun vaimo 69:ssä näkee sen... Ei tunnu hirveästi häirinneen...
Ei nää trollit ikinä ajattele narratiiviaan loppuun saakka. Tässäkin kävi näin. Kiitos siitä!
M48
Jos reikäni olisi ihon/vaaleanpunaisen värinen, ei hävettäisi mutta kun mulla on todella tummapigmenttinen niin kyllä, hävettää. N31
Vierailija kirjoitti:
Jos reikäni olisi ihon/vaaleanpunaisen värinen, ei hävettäisi mutta kun mulla on todella tummapigmenttinen niin kyllä, hävettää. N31
Tummapigmenttinen, verrattuna keneen?
Onko sinulla värikartta tyttökavereittesi anaaleista?
Riippuu onko mies ennalta tuttu vai vieras. Tutumpi ei liiemmin hävetä. N
Eikä se sieltä nyt kyllä ihan levittelemättä edes näy. Yhtä hyvin voisi kysyä että eikö hävetä kun seksissä puolisosi näkee sinut alasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla värikartta tyttökavereittesi anaaleista?
Verrattuna muuhun ihooni. Olen ajellut vuosia perskarvani ja luin että se tummentaa ihoa siltä alueelta ja niin on kyllä mun kohdallani tehnytkin. Lähes pikimusta tätä nykyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla värikartta tyttökavereittesi anaaleista?Verrattuna muuhun ihooni. Olen ajellut vuosia perskarvani ja luin että se tummentaa ihoa siltä alueelta ja niin on kyllä mun kohdallani tehnytkin. Lähes pikimusta tätä nykyä.
Noh, once you go black you'll never go back.
Itse laitan pyllyreiän päälle sellaisen tosi ison askartelukaupoissa myytävän tekosilmän, niin ei tarvitse nolostella ja mies voi kuvitella panevansa kyklooppia suuhun. Hän on tosin valittanut, että tuntuu kuin joku katselisi.
Minkään kolon näkyminen ei nolota, kun vaan muistaa aina laittaa valot pois, kuten meillä!
Vierailija kirjoitti:
Minkään kolon näkyminen ei nolota, kun vaan muistaa aina laittaa valot pois, kuten meillä!
Tämä. Valot. Lisäksi peitto päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Valot. Lisäksi peitto päällä.
Kyllä makuupussi on varmempi. Ja vetskari kiinni nenään asti.
Tietenkin.