Miksi nuorilla naisilla ei ole mitään vaatimuksia miesten suhteen?
Mua on aina ihmetyttänyt, että eikö tuollaisilla 20-25 -vuotiailla ole minkäänlaisia kriteerejä miehelle? Baarista lähdetään melkein kenen tahansa matkaan, joka vähän kehuu tms. Mistä tämä voi johtua?
Kommentit (42)
Minusta nykynaisella on liikaakin vaatimuksia. Kun ne eivät täyty, jäädään lapsettomiksi vanhoiksipiioiksi. Kannattaisi muistaa ettei täydellistä miestä olekaan.
Sanopa muuta, eivät ole sisäistäneet ajatusta siitä, että impeys on neidon kallein aarre.
Minulla kriteerit ovat tarkoituksella todella tiukat, koska en jaksa enää pettyä..
-Kauluspaidat ja rennot farkut. (siedän myös hupparimiehet ja urheillessa tietenkin asianmukaista päälle.)
-EI kaljua, eikä pitkätukkaa, siisti leikkaus.
-Poikamaisen rento asenne elämään, mutta huumoria ja järkeä tarvii mahtua samaan päähän. (kohteliaisuus ja avoimuus plussaa myös.)
-Ei ruskeita silmiä!
-Ei rikosrekisteriä, eikä merkintöjä luottotiedoissa!
-Vähintään 176cm pituutta, että on minua pidempi.
-26-30-vuotias
-Ei tarvitse olla trimmattu, mutta pituutta pitää olla reilusti enemmän, kun leveyttä.
Ja kyllä, en koskaan lähde baariin örveltämään, osaan pitää kriteereistäni kiinni...
Tv. nainen 25v.
Eikös se ollut niin, että naisilla on ihan hillittömät kriteerit ja tavalliset kunnolliset lassukat eivät kelpaa.
Minä ihmettelen naisten asenteita silmien väriin. Mitä merkitystä sillä on?
Omaan hyvin tummanruskeat silmät ja olen kuullut niistä vain kehuja.
Minulle on yksi lysti minkä väriset silmät naisella on.
Kuvailemasi naiset haluaa panoa, ei suhdetta.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 22:49"]
Minulla kriteerit ovat tarkoituksella todella tiukat, koska en jaksa enää pettyä..
-Kauluspaidat ja rennot farkut. (siedän myös hupparimiehet ja urheillessa tietenkin asianmukaista päälle.)
-Poikamaisen rento asenne elämään, mutta huumoria ja järkeä tarvii mahtua samaan päähän. (kohteliaisuus ja avoimuus plussaa myös.)
-Ei ruskeita silmiä!
-26-30-vuotias
-Ei tarvitse olla trimmattu, mutta pituutta pitää olla reilusti enemmän, kun leveyttä.
Ja kyllä, en koskaan lähde baariin örveltämään, osaan pitää kriteereistäni kiinni...
Tv. nainen 25v.
[/quote]
Moisella listalla ei ole mikään yllätys, että olet vapaa. Nyt neito relaa ja avoimin mielin mies markkinoille!
Niin se ikisinkku kaverikin vihdoin löysi sen lakimies miehensä. Ensin tuo kymmenen vuotta etsi vastaavin tiukoin argumentein ja sitten kun oppi relaamaan, niin vaan mies löytyi "heti", parissa kuukaudessa relaamisen alettua.... nainen ei antanut helposti mahdollisuutta, mutta onneksi mies oli kärsivällinen ja nyt 7 vuotta onnellisesti yhdessä.
Mua huvittaa se, että noiden silmänväri- ja pukeutumistyylivaatimusten lisäksi lienee loppumaton lista vielä tärkeämpiä vaatimuksia ja deal-breakereita erityisesti jos tuttavuus syvenee, tyyliin ei saa olla persoonallisuushäiriöitä, ei saa olla lapsia, ei saa olettaa naisen tekevän kaikki kotityöt, ei saa pureskella varpaankynsiään, ei saa pureskella kenenkään muunkaan kynsiä, ei saa olla mafiakytköksiä, ei saa keräillä roskia parvekkeelleen, ei saa käyttää laittomia aineita, ei saa raivota liikenteessä niin kuin joku sekopää, ei saa potkia eläimiä, ei saa olla totaalikieltäytyjä, ei saa olla vegaani, ei saa olla valehteleva pettäjäkusipääsika, ei saa kokea selibaattia elämäntehtäväkseen, ei saa sairastaa parantumattomia sukupuolitauteja, ei saa olla fundamentalisti, ei saa pelätä hissejä, ei saa olla taikauskoinen, ei saa olla tulematta toimeen kavereideni kanssa, ei saa asua äitinsä luona, ei saa olla hoarderi, ei saa olla sairaalloisen pihi, ei saa nauraa ivallisesti kun kaipaisin empatiaa, ei saa olla alkoholiongelmaa, ei saa olla väkivaltainen... Tonne sekaan sitten ne "pitää olla väh. 178 cm" tuntuu aika hassuilta.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 01:13"]
Mua huvittaa se, että noiden silmänväri- ja pukeutumistyylivaatimusten lisäksi lienee loppumaton lista vielä tärkeämpiä vaatimuksia ja deal-breakereita erityisesti jos tuttavuus syvenee, tyyliin ei saa olla persoonallisuushäiriöitä, ei saa olla lapsia, ei saa olettaa naisen tekevän kaikki kotityöt, ei saa pureskella varpaankynsiään, ei saa pureskella kenenkään muunkaan kynsiä, ei saa olla mafiakytköksiä, ei saa keräillä roskia parvekkeelleen, ei saa käyttää laittomia aineita, ei saa raivota liikenteessä niin kuin joku sekopää, ei saa potkia eläimiä, ei saa olla totaalikieltäytyjä, ei saa olla vegaani, ei saa olla valehteleva pettäjäkusipääsika, ei saa kokea selibaattia elämäntehtäväkseen, ei saa sairastaa parantumattomia sukupuolitauteja, ei saa olla fundamentalisti, ei saa pelätä hissejä, ei saa olla taikauskoinen, ei saa olla tulematta toimeen kavereideni kanssa, ei saa asua äitinsä luona, ei saa olla hoarderi, ei saa olla sairaalloisen pihi, ei saa nauraa ivallisesti kun kaipaisin empatiaa, ei saa olla alkoholiongelmaa, ei saa olla väkivaltainen... Tonne sekaan sitten ne "pitää olla väh. 178 cm" tuntuu aika hassuilta.
[/quote]
Niinpä. Ja jos yksikin noista kriteereistä ei täyty, se on miehelle hylsy samantien.
Mä oon jo pidempään ihmetellyt, kuinka KYYNISEKSI ihmiset on tulleet ja kuinka nokka on poikkeuksetta aina toisten ihmisten asioissa, vaikka ne eivät omaa elämää kosketa millään tavalla. Maailmasta on tullut todella kylmä ja armoton paikka.
No mun taso ei ole kummonen, kun ei kukaan mua lähesty baarissa. Siks tuntuu kivalta, että joku tulee juttelemaan ja kehuu. Se riittää yheyön juttuun.
No mun mielestä monet kyllä perustaa perheen liian heppoisin perustein. Vähän päästä täällä on juttuja siitä mitä tehdä kun itse olet synnärillä ja äijä dokaa tai muita vastaavia älyttömyyksiä.
samaa mieltä numoeon 14 kanssa. En vaan käsitä, että tehdään lapsi tai pahimmillaan enemmänkin lapsia jonkun keskenkasvuisen alkoholiinmenevän "miehen" kanssa. Nainen odottaa viimeisillään toista lasta ja äijä lähtee kavereiden kanssa ryyppäämään. Ja näitä tapauksia löytyy paljon, kuten olemme saaneet tältäkin palstalta lukea. Se jos mikä on outoa ja pelottavaa, onko näillä naisilla jo kotoa opittu malli isästä ja äidistä, että alkoholisti kelpaa itselleenkin lapsentekoon.
No kyllä näkyy usein miten amisten tyyppien kanssa nuorehkot naiset hengaa. Sitten yh:na ja puhkipantuna kelpaa joku turvallinen tylsimys :) Niin se on aina mennyt.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 22:31"]
Mua on aina ihmetyttänyt, että eikö tuollaisilla 20-25 -vuotiailla ole minkäänlaisia kriteerejä miehelle? Baarista lähdetään melkein kenen tahansa matkaan, joka vähän kehuu tms. Mistä tämä voi johtua?
[/quote]
Hetkinen, onko tämän kirjoittaja se sama mies, joka vänkäsi, miksi nuoret naiset eivät halua keski-ikäistä, kaljavatsaista ja kaljuuntuvaa miestä panokaveriksi? Miksi se on niin vaikea ymmärtää, että nuoret naiset mieluusti etsivät ikäistään seuraa?
Ne mukaanlähtijät ovat omasta viehättävyydestään epävarmoja miehissäröikkujia... Ei pahalla, todellakaan, mutta siis näin vaan on.
Ei ruskeita silmiä :D "Rakas päiväkirja, tapasin eilen baarissa aivan ihanan miehen. Istuimme kahdestaan pöydässä jutellen, tunsimme aivan käsittämätöntä sielujen sympatiaa ja kaikki tuntui loksahtavan kohdalleen. Sovimme seuraavaksi aamuksi aamiaistreffit lähikahvilaan. Mies istui siellä aamulla minua odottamassa, hymyilin hänelle jo kaukaa. Istuin hymy huulillani pöytään ja katsoin miestä silmiin. Ne olivat... RUSKEAT! Tunsin itseni petetyksi. Baarissa hämärässä valaistuksessa en ollut kiinnittänyt asiaan huomiota. Hymy rapisi kasvoiltani. Nousin sanaakaan sanomatta pöydästä, käännyin kannoillani ja lähdin kävelemään kotia kohti. En kyennyt ajattelemaan muuta kuin kissaani Maijua, joka odotti minua kotona kuin turvasatama."
Yhden yön jutut erikseen, niiltä ei kovin kovaa tasoa yleensä odotetakaan. Seksiähän voi haluta välillä erikoistenkin ihmisten kanssa. Jos taas parisuhdetta haluaa niin sopivan kumppanin tullessa kohdalle sitä tosiaankin katsoo eri linssien läpi. Rakastunut ihminen hakee toisesta jatkuvasti enemmän hyviä puolia ja lisää syitä rakastaa. Jos kumppani taas ei osu ihan kohdalleen, sitä hakee näitä ärsyttäviä piirteitä ja tekosyitä kävellä pois. Toivekumppanin kohdalla näitä ärsyttäviä piirteitä kieltäytyy näkemästä tai aktiivisesti päättää olla huomioimatta. Pidemmässä parisuhteessa punnitaan sitten ihmissuhdetaidot puolin ja toisin.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 22:49"]
-Ei ruskeita silmiä!
-26-30-vuotias
Tv. nainen 25v.
[/quote]
Minulla on nämä kriteerit siksi, että tahdon tosiaan (unelmieni) miehen, jota sitten voin rakastaa mahdollisesti lopun elämääni ja josta tulisi myös lasteni isä. No okei, jos kaikki muut kriteerit täyttyisivät, niin kai ne ruskeat silmätkin nyt menisi... Mutta luottohäiriöitä ja rikosrekkaria en hyväksy (itse käyn töissä ja hoidan asiani kunnolla) ja pituusraja on siksi, että voin tuntea itseni naiseksi, miehen pitää olla miehen mittainen. Eikä minulla nyt ole mitään välttämätöntä pakkoa löytää miestä vielä, kun on elämä kokonaan edessä. Miesmakuni saattaa olla viiden vuoden päästä jo jotakin ihan muuta... :) Sitäpaitsi olen muuttamassa vuoden sisällä 60km päähän nykyisestä kaupungista, joten en edes etsi miestä aktiivisesti tällä hetkellä, vaan katson uudelleen sitten, kun olen taas asettunut..
Eikä naisen pidä tyytyä siihen, mitä ns."ylhäältä annetaan", vaan olla seksikkäästi kunnianhimoinen ja päättäväinen! :) Ei ne miehetkään lähde parisuhteeseen kenentahansa kanssa vaan suhteen ilosta, kyllä miehilläkin on kriteerejä ja ne perustuvat juurikin siihen, mikä on kenenkin "ihanne". (yhden illan jutut ja seksisuhteet ovat erikseen) Kyllä ihminen on typerä, jos kaikki kahdella jalalla kulkeva kelpaa!
Ja sinä nro 13: Ethän tahdo elää loppuelämääsi yhdenillan suhteissa? Olet aivan varmasti viehättävä nainen, mutta koska sinulla on itsetunto-ongelmia, ne paistavat kaiken läpi ja karkotat juuri ne tyypit, jotka voisivat olla juuri sinua varten ja sinun unelmiesi miehiä ja jäljelle jää vain nämä seksin perässä juoksevat playerit... Teet itsestäsi hyväksikäytettävän objektin. Ryhdistäydy, pistä korkkarit jalkaan, juo lasi viiniä ja lähde uudella itsevarmalla asenteella katsastamaan, mitä maailmalla on annettavaa! Tsemppiä! ;)
Oho, onko tosiaan noin? Miehet taas usein valittaa että naiset on liiankin vaativaisia ja täytyisi olla joku erityinen alfauros että mukaan saa yhtään ketään.