Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin tinder goldin ja yllätyin miten paljon tykkäyksiä!

Vierailija
07.07.2020 |

Onko muilla samaa kokemusta? Ikäluokka 34-44 eli ei sekään voi selitää.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka teillä olisi mikä sovellus hyvänsä, niin kukaan ei kelpaa kuitenkaan!?!

Nämä sovellukset ovat pilanneet ihmiset

Vierailija
22/34 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä nuoret pilalla, mutta esim eronneille ihmisille, joilla jo lapsia, Tinder on avannut aivan uudenlaiset mahdollisuudet harrastaa monipuolisia seksisuhteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua siis seksi kiinnosta vaan haluaisin vakavan suhteen. Siinä kyl kiinnostaa seksikin.

Ap

Vierailija
24/34 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut joo, tykkääjissä oli mm exän kaveri ja entinen koulukiusaaja.

Ap

Vierailija
25/34 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan haluta tuon goldin. Näkyykö myös ulkomailta tykkääjät?

Vierailija
26/34 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä nuoret pilalla, mutta esim eronneille ihmisille, joilla jo lapsia, Tinder on avannut aivan uudenlaiset mahdollisuudet harrastaa monipuolisia seksisuhteita.

Itse harrastan kalastusta.

Vierailija
27/34 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse harrastan kalastusta.

Osaaks nuolla?

Vierailija
28/34 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaisi tuon tilaaminen myös, mutta ahdistaa ajatus, että kuinka vaikeaksi tilauksen peruuttaminen on tehty. Onko vaikeaa?

Tosi helppo perua ainakin iPhonella.

Olen eri mieltä. Minusta tilauksen peruminen oli piilotettu tosi hyvin ja luin päiväkausia nettohjeita ja selaisin äppiä sekä työpöytäversiota. Purnasinkin jossain palstalla että mulla ei ole tuollaista linkkiä jota käsketään seurata. Sitten lopulta löysin vahingossa miten se tapahtuu, mutta en kyllä muista enää. Perumistoimintokin oli nimetty jotenkin hassusti, eli keskeytä laskutus tai jotakin enkä ollut moneen kuukauteen varma onko se nyt peruttu vai napataanko kortilta rahat. Siksi estin luottokorttini nettiostokset pariksi kuukaudeksi.

Vierailija
29/34 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuuskymppinen muija ja sain tavan tinteriin liityttyäni reilun toistasataa tykkäystä parin ekan tunnin aikana. Kuvana oli joku nokkosperhonen, enkä tarjonnut profiilissa sexiä.

Johtopäätös: huijausta on, muka tykänneet profiilit eivät ole todellisia ihmisiä. Botteja tai tintterin palkkalistoilla.

Kerran olen viestitellyt profiilin kanssa useita päiviä. Silti paljastui feikkihuijariksi.

Saattoi olla ihan kotikutoinen sekopääkin, tiedä häntä. Kun kerroin perustelut, miksi oltan hänet huijariksi, menin oitis estoon! Selvä pyy.

Vierailija
30/34 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaisi tuon tilaaminen myös, mutta ahdistaa ajatus, että kuinka vaikeaksi tilauksen peruuttaminen on tehty. Onko vaikeaa?

Tosi helppo perua ainakin iPhonella.

Olen eri mieltä. Minusta tilauksen peruminen oli piilotettu tosi hyvin ja luin päiväkausia nettohjeita ja selaisin äppiä sekä työpöytäversiota. Purnasinkin jossain palstalla että mulla ei ole tuollaista linkkiä jota käsketään seurata. Sitten lopulta löysin vahingossa miten se tapahtuu, mutta en kyllä muista enää. Perumistoimintokin oli nimetty jotenkin hassusti, eli keskeytä laskutus tai jotakin enkä ollut moneen kuukauteen varma onko se nyt peruttu vai napataanko kortilta rahat. Siksi estin luottokorttini nettiostokset pariksi kuukaudeksi.

Minusta kyllä 'keskeytä laskutus' on hyvinkin selkeästi ilmaistu, ettei sinua enää veloiteta. Eli et saa palveluakaan.

Vierailija
31/34 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valtaosa miehistä tykkää varoiksi kaikista, niin onko tuo nyt ihme jos naiselle tulee paljon tykkäyksiä? 

Ja kun nainen tietää että valtaosa miehistä tykkää jokaisesta että "sais ees joskus", niin miten kukaan vakavampaa seuraa tuolta voi toivoa löytävänsä?

Vierailija
32/34 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuuskymppinen muija ja sain tavan tinteriin liityttyäni reilun toistasataa tykkäystä parin ekan tunnin aikana. Kuvana oli joku nokkosperhonen, enkä tarjonnut profiilissa sexiä.

Johtopäätös: huijausta on, muka tykänneet profiilit eivät ole todellisia ihmisiä. Botteja tai tintterin palkkalistoilla.

Kerran olen viestitellyt profiilin kanssa useita päiviä. Silti paljastui feikkihuijariksi.

Saattoi olla ihan kotikutoinen sekopääkin, tiedä häntä. Kun kerroin perustelut, miksi oltan hänet huijariksi, menin oitis estoon! Selvä pyy.

Kyllä mulla oli kaikki ihan oikeita ihmisiä keneen otin yhteyttä. Työkaverikin oli joukossa mukana, tosin en häntä kuitenkaan mätsännyt. 

Vierailija
33/34 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ol en kuuskymppinen muija ja sain tavan tinteriin liityttyäni reilun toistasataa tykkäystä parin ekan tunnin aikana. Kuvana oli joku nokkosperhonen, enkä tarjonnut profiilissa sexiä.

Kyllä mulla oli kaikki ihan oikeita ihmisiä keneen otin yhteyttä. Työkaverikin oli joukossa mukana, tosin en häntä kuitenkaan mätsännyt. 

Joo, ite oon jopa tavannu muutaman.

Ap

Vierailija
34/34 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää koska oikeasti lähes kaikki miehet tykkää kaikista naisista, niin tiedättehän.