Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakas sinusta on tullut pullukka?

Vierailija
01.05.2013 |

Eihän tuo Pekka edes näytä lihavalta?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:41"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:35"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 21:48"]

Sattuu silmiin, kun katsoo miten tuo tyttö passaa miestä pilalle. Miksi se tekee yksin kaikki ruoat ja mies vaan töllöttää telkkaria ja odottaa valmista!?

[/quote]

Öö, ehkä rakastaa sitä?

Sellaisiakin naisia on olemassa. Kuulemma. 

[/quote]

Tuolla logiikalla mies ei sitten puolestaan rakasta naistaan? Vai osoittaako mies rakkauttaan sohvalla röhnäämällä?

[/quote]

Näillä oli kuin äiti-lapsi -suhde! Poika huutaa äiskälle keittiöstä "joko kohta on valmista!?" ja ne kommentit siitä kuinka ei tule auttamaan keittiöön kun onhan se vaimoke tähänkin saakka tehnyt itsekseen. Huh mikä vetelä juntti se mies olikaan, tuli mieleen, että eihän nykypäivänä voi olla tuollasia.. :p

Vierailija
2/26 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Btw, juontaja-jenni on niitä naisia joille meikki ei sovi yhtään o.O rumentaa vaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävä pariskunta! Etenkin toi mies. Tulee puistattava olo, kun kun ajattelee. Katsoin äsken tän jakson Katsomosta ja kävi niin sääliksi tota ylikilttiä naista. Toivottavasti on tajunnut jättää ton miehen. Todella inhottava roolijako. Nainen passaa ja mies röhnöttää sohvalla ja käskyttää. "Mä en harrasta koululiikuntaa". "Mä en luovu hernekeitosta enkä Salkkareista". Huoh. Tää oli eka pari, jonka kohdalla toivoin, ettei saavuttaisi sitä 10 000e!

Vierailija
4/26 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, mutta vaimoke näyttää.

Vierailija
5/26 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissyöjät taitavat ollakin pullukoita!

Vierailija
6/26 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitte kai te sen alun vähäpukeisen kuvan. Onhan se lihava!

Vierailija
7/26 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fiksua jos tekee lihomiselleen jotain jo ENNEN kuin on ihan täysi plösö. Voisi varmaan moni av-mammakin ottaa oppia.

Pullukan oma tyttöystävä vaan ei ole mikään paras valmentaja, koska ei taida olla kovin liikunnallinen itsekään. Mistä sellainen voisi tietää, mitä kannattaa tehdä.

Vierailija
8/26 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu silmiin, kun katsoo miten tuo tyttö passaa miestä pilalle. Miksi se tekee yksin kaikki ruoat ja mies vaan töllöttää telkkaria ja odottaa valmista!?

Vierailija
9/26 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/26 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 21:49"]

[/quote]

älä muuta sano. Ehkä siksi, että se "kiltteys" on pyöreällä lapsosella itsevarmuuden puutetta, ja tämä kauhean ruoan syöttäminen sen tapa pitää miehensä ettei vaan jätetä.

Vierailija
11/26 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä äijällähän oli painoa jotain 110 kg. Pituutta tuskin oli kovin paljon yli 180. Eli läski mikä läski.

Vierailija
12/26 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä totesin jo mainoksen nähdessäni miehelle, että jos meillä joskus menee arki siihen että herra istuu sohvalla ja huutelee mulle keittiöön ruuasta jotain niin osat vaihtuu sillä sekunnilla. Jotenkin ohjelman pariskunta puistatti muutenkin, edusti niin selkeästi sitä mielikuvaa mitä en koskaan tahdo omaan elämääni saada. Periaatteessa en ymmärrä tämän palstan wt touhotusta mutta tämän kerran sanon, että tuo pari oli mulle nimenomaan wt. Ankea sisustus, epäsiisti ulkonäkö ja koko ohjelmasta välittynyt vaikutelma puistatti, oli vaan hyvin kaukana omista arvoista.

Vierailija
13/26 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä tää ohjelma on täysin perseestä. Että kaikkien parisuhde olisi läskistä kiinni ja ulkonäöstä. (olen pikkupullukka, enkä laihduta!)  Sitten tuupataan lähes testaamatonta pilleriä... ja vasta lopuksi se kahden viikon leiri jossain täysin tyhjässä urheilukeskuksessa.

Mä olen kolme jaksoa nyt katsonut ja tässä jaksossa ekan kerran näki, että pullukka oikeesti oli laihduttanut, vaikkei alunperin nyt ollut edes järin pullukka. Tällä kertaa jannusta sentään näki, että oli laihtunut, mutta niistä edellisistä en voi sanoa tapahtuneen edistystä.

Vierailija
14/26 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, formaatti on mitä on mutta ihan mukiin menevää viihdettä kuitenkin. Realistisempaahan koko homma voisi olla varsinkin ruokavalion kannalta. Pelottavaa ja jopa vaarallista on se, että melkein kaikissa tapauksissa liikunnasta hyvinkin vähän ymmärtävä puoliso laitetaan valmentajaksi laihduttajalle.

Vierailija
15/26 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep joo terveellisin tapa laihduttaa: seittemän viikkoa aikaa, äkkirykäyksellä hirveesti kiloja pois. Kannustimena raha.

Vierailija
16/26 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä Sonjaa teki mieli potkaista, niin nysverö. Pienikin vastoikäyminen ja negatiivine palaute sai heti ahdistumaan.

Kerrottiinko siinä niiden ammatit?

Vierailija
17/26 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua eniten häiritsee ohjelmassa se, että usein se laihempi puoliso syö samaa höttöä kuin pullukkakin, paremmat geenit vaan tai jotain eikä liho.. Millä oikeudella siis valittavat puolisoilleen syömingeistä? Muutenkin niiin turhake sarja, kaksi jaksoa jaksoin katsoa sitä ihme kitinää ja valitusta.

Vierailija
18/26 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi se mies oli niin juntti! Kädessä renttu-tatuointi ja korvan takana kirkkovene. Yök!

Vierailija
19/26 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, tää tulee nyt uusintana, oli IHAN PAKKO nostaa kun pahaa tekee tuo äijä ja toivon että joku tuon Sonjan pelastaisi tuosta. Eiväthän ole enää yhdessä? 

Vierailija
20/26 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 21:48"]

[/quote]

Öö, ehkä rakastaa sitä?

Sellaisiakin naisia on olemassa. Kuulemma. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä