Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies omilla teillään, minä kotona vauvan kanssa. :(

Vierailija
01.05.2013 |

Mies lähti ulos kavereita tapaamaan. Nyt ei vastaa enää sitten puhelimeenkaan. Alunperin lupaili tulla siinä 8-9 maissa kotiin, eipä näy. Huoh :( Kauankohan sitä jaksaa tätä suhdetta enää...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOin se meilläkin alkoi. ja jatkui. Ja päättyi 10v päästä miehen kaikenlaisiin valheisiin. Jos vauva on pieni, miehellä saattaa mennä aikaa vastuunsa ymmärtämiseen, mutta jos vielä parin vuoden päästä on kykenemätön ottamaan sua ja lasta huomioon ja sä olet lapsenvahti kun hän elää omaa elämäänsä, niin ei ehkä tosiaan kannata jatkaa. Jos ei sitten nimenomaan tykkää osastaan.

Vierailija
2/8 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies teki kanssa noita katoamistemppuja,ja toinen nainenhan sieltä sitten paljastui..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko se sama joka vuodatti tänne jo eilen tai toissapäivänä?

Vierailija
4/8 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 21:16"]

NOin se meilläkin alkoi. ja jatkui. Ja päättyi 10v päästä miehen kaikenlaisiin valheisiin. Jos vauva on pieni, miehellä saattaa mennä aikaa vastuunsa ymmärtämiseen, mutta jos vielä parin vuoden päästä on kykenemätön ottamaan sua ja lasta huomioon ja sä olet lapsenvahti kun hän elää omaa elämäänsä, niin ei ehkä tosiaan kannata jatkaa. Jos ei sitten nimenomaan tykkää osastaan.

[/quote]

Miehen mielestä kaikki on ok, kun vauvalla on järkevä ja selväpäinen hoitaja (=minä). Olen kysellyt häneltä, että mitä jos minä vain häipyisin ja lähtisin ex tempore menemään? Olisi kuulemma ihan ok ja tottakai saan mennä. Juupajuu. Sama mies joskus syyllisti mua, kun vauvan ollessa nelikuinen kävin parin viikon sisällä muutaman kerran jossain omissa menoissa.

Olen miettinyt hyviä ja huonoja puolia. En missään nimessä haluaisi erota lapseni isästä. Mies on myös minulle hyvin tärkeä, meillä on mukavaa yhdessä. Näitä tempauksia on vain vaikea kestää. Toistaiseksi hyviä puolia on kuitenkin enemmän kuin huonoja. Erotilanteessa olisin käytännössä joka ilta yksin vauvan kanssa, nyt sentään mies on useimmiten kotona. Taloudellinen puolikin toki painaa. Eniten silti ehkä se rakkaus, vaikka ei sitäkään loputtomiin riitä. Mies tietenkään ei näe käytöksessään mitään väärää.

Vierailija
5/8 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetit viestin 21.11 eli siinä vaiheessa mies oli myöhässä 11 min. Rauhoitu :) Ehkä on just tulossa.

Vierailija
6/8 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kellohan jo 20 yli nyt jätä se

Vierailija
7/8 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama homma mies ei vastaillu puhelimeen ja tuli aina myöhässä kotiin...toinen nainen paljastui

Vierailija
8/8 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksitoista minuuttia "myöhässä". Relaa vähän. Minä en kuule kännykän soittoääntä kaupungilla ollessani.