Oletteko menneet naimisiin niin että ette ole ilmoittaneet kenellekään, edes lähisuvulle?
Säästyisi kaikelta selittelyltä miksei mitenkään juhlita.
Kommentit (27)
Kyllä. Tai oikeastaan kerroin äidille muutamaa päivää aiemmin, mutta tarkoituksella niin ettei hän pääse enää paikalle. Jälkikäteen kerrottiin miehen vanhemmille + mun isälleni. Muille ei ole ilmoiteltu mutta eivätköhän nuo ole huomanneet muuttuneen nimeni. Mies taisi laittaa myös Facebookkiin että naimisissa.
Mentiin aikanaan. Kesäloman aluksi maistraattiin ja sitten kesälomalla kun olimme käymässä molempien vanhempien luona, kerroimme silloin. Hassua kyllä, en muista mikä omien vanhempieni reaktio oli ja millaisessa tilanteessa kerroimme heille, mutta appivanhemmat muistan :D
Anoppi meni naimisiin kertomatta edes ainoalle lapselleen etukäteen. Minä (miniä) sain tietää vasta joulun jälkeen, kun olin laittanut joulukortin väärällä sukunimellä. Mieheni oli saanut kyllä jo aiemmin kuulla, mutta ei ollut katsonut asiaa niin tähdelliseksi, että olisi asiasta minulle maininnut. Ei haittaa, mutta anoppia kumminkin nolotti kun joutui itse kertomaan minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen sisko meni. Ilmoitti jälkikäteen, anoppi oli sitä mieltä, että lahja on ostettava. Oli outoa katsoa hääkuvaa, jossa hääpari täysissä juhlavetimissä morsiammella pitkä hääpuku huntuineen ja pikahäät ilman yhtäkään vierasta.
Ero tuli muutaman vuoden kuluttua.En ymmärrä, miksi sulle oli niin vaikea katsoa sitä hääkuvaa? Eihän muutenkaan hääkuvassa ole muut kuin hääpari. Itse aion mennä ihan vain miniseremonialla (kaksi todistajaa) naimisiin, ja kyllä laitan siihen juhlavan hääpuvun.
Niin ei sitä hääkuvaa katsoessa tiedä, miten isot häät on pidetty =D Ja minä myös tosiaan laitan juhlavan puvun, vaikka vain kahden todistajan läsnäollessa nyt syksyllä naimisiin mennäänkin. Ja ammattikuvaaja ottaa valokuvat ihan vain meitä varten, joten sinällään olisi se ja sama, jos jollekin olisi vaikeaa sitä katsoa =)
Haluaisin toimia noin mutta mies haluaa häät joten pakko se on jokin kompromissi keksiä...mutta sen asian murhe ei ole vielä. Jännä kun meillä näin päin kun yleensä se on morsian joka on innoissaan hääjuhlan järjestämisestä
Vierailija kirjoitti:
Joo käytiin ruokatunnilla maistraatissa
Niin mekin. Ei tullut heti kerrottua sukulaisille ja asia tuli jotenkin vuoden päästä ilmi vanhemmilleni ja appivanhemmat ei kai vieläkään tiedä. Asuttiin yhdessä 10 vuotta ensin ja katsottiin sitten, että kun asuntolainaa ja omaisuutta alkoi kertyä, niin on yksinkertaisinta olla naimisissa tulevaisuuden kannalta. Joskus 20 vuotta sitten mentiin siis naimisiin.
En ole, mutta aiomme tehdä niin kun sen aika tulee.