Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitipuolen sukulaiset ei ole tuntevinaan minua

Vierailija
01.05.2013 |

Aika kamalaa, että 17 vuodenkaan jälkeen äitipuolen tytär miehineen sekä äitipuolen sisko miehineen ei ole näkevinäänkään minua, jos törmätään jossain. Tänään vappupiknikillä näin heitä, sanoin "hei" kun tulivat vastaan mutta katsoivat vain muualle. 

Nolotti ja suututti. Miten itse kestäisit tällaista käytöstä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin olla. Paljoo kiinnostaa.

Vierailija
2/4 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla mitalla takaisin. Lopeta se moikkaaminen ja kohtele niitä kuin ilmaa. Ihan persestä tollanen on ja osoittaa ettei niillä moukilla ole minkäänlaisia tapoja. Miksi sun pitäisi tollasia sietää? Onko sun isä vielä elossa? Jos on, niin selitä tilanne hänelle ja kerro ettet enää jaksa moikkailla kun toiset kääntyvät pois. Jos ei ole elossa, niin älä käytä energiaasi moisiin turhakkeisiin (sori jos kuulosti hieman brutaalilta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niiden pitäisi huomata sinut? Olet heille nobody.

Isäni vaimon tytär sai kamalan hepulin, kun en kutsunut häntä häihini. Miksi olisin kutsunut? En keksinyt yhtäkään hyvää syytä.

Vierailija
4/4 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 19:39"]

Miksi niiden pitäisi huomata sinut? Olet heille nobody.

Isäni vaimon tytär sai kamalan hepulin, kun en kutsunut häntä häihini. Miksi olisin kutsunut? En keksinyt yhtäkään hyvää syytä.

[/quote]

Eikö kuitenkin ole kohteliasta edes tervehtiä takaisin, jos sanon hei? Luulisi, että pitämällä minua nobodyna, he alentuvat vielä minuakin alemmas käytöksellään. 

Fiksu antaisi tunteidensa olla ja olisi peruskohtelias silloin äärimmäisen harvoin, kun tavataan.

Ap.