Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka alkais mun ystäväkseni, ja ihan tosissaan kyselen

Vierailija
01.05.2013 |

Olen jo venhemman puoleinen, itse saisit olla nuorikin, se ei mua haittaisi.

Tärkeää olisi että olisit ennakkoluuloton, keskustelutaitoinen, myös sellainen joka kaipaa ystävää, onko heitä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko sä tosiaan ystävän tältä palstalta? Kantsii miettiä ainakin sen kakskertaa

Vierailija
2/23 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai haluan :) Minusta täällä on ihan ok ihmisiä

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina olen ystava taalla palstalla ihan tosissani yrittanyt olla jo pitkaan. Ei ole huomattu.

Vierailija
4/23 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko minut ystäväkseni? Olen 25-vuotias menevä nainen, harrastuksiini kuuluu mm. dokailu. Olen koulutukseltani YTM ja työskentelen sosiaalihuollossa. Osaan keskustella myös. Dokailun lisäksi harrastuksiini kuuluu mm. lukeminen, taidegalleriat, burlesque-esitykset ja vasemmistoaktivismi.

Vierailija
5/23 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin voi alkaa ystäväksi. asun pk-sedulla ja olen 29-v. humanisti. ystäviä ei ole koskaan liikaa :)!

Vierailija
6/23 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette tosissanne, kirjoittakaa osoiteeseen sirpale611@gmail.com

Sillä mä olen tosissani :)

ap

Vierailija
7/23 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minakin olen tosissani. Ei varmasti ole vitsi. Minulle voi kirjoittaa.

Vierailija
8/23 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäävääsää lapsiieeen taivaan iisää suojeleeen, kaatsoon yylöös maail malle...

T: 11cm mies

Vierailija
9/23 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin kaipailen ystävää......olisi kiva vaihtaa ajatuksia jonkun kanssa ja tutustua uuteen ihmiseen :)

ap

Vierailija
10/23 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 16:59"]

Vieläkin kaipailen ystävää......olisi kiva vaihtaa ajatuksia jonkun kanssa ja tutustua uuteen ihmiseen :)

[/quote]

Tämä av on vaan huonon puoleinen paikka siihen... 50% mahdollisuus että tutustuu trolliin, 25% mahdollisuus että tutustuu yleisesti täysin sekavaan henkilöön ja 25% mahdollisuus että tutustuu ainakin jollain mittapuulla täysjärkisten kirjoissa olevaan. Lisäksi jos ajettelee, että niistä täysjärkisistä ehkä 1/10 on sellaisia, joiden kanssa saattaisi synkata jollain tasolla (ts. 2,5% kaikista), niin aika toivottomalta tuntuu.

Vierailija
11/23 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottomalta tai ei, mulla ei ole yhtään ystävää ja koetan nyt tätäkin.

Aina täällä valitetaan ettei ole ystäviä mutta kun pitäis tehdä jotain niin....

Tässä olisi nyt mahdollisuus, ylempänä viesteissä on mun sähköpostiosoite, katsotaan synkkaako yhtään, jos ei, niin sit unohdetaan koko juttu.

Itse olen kolmen lapsen äiti, yksi erityislapsi, kaikkea elämässä nähnyt.....

ap

Vierailija
12/23 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 16:08"]

Haluaisitko minut ystäväkseni? Olen 25-vuotias menevä nainen, harrastuksiini kuuluu mm. dokailu. Olen koulutukseltani YTM ja työskentelen sosiaalihuollossa. Osaan keskustella myös. Dokailun lisäksi harrastuksiini kuuluu mm. lukeminen, taidegalleriat, burlesque-esitykset ja vasemmistoaktivismi.

[/quote]

Joku raja sentään se on ystävälläkin. Ei kai tuollaisen kanssa ystäväksi ala kukaan täysjärkinen. Kas kun et terrorismia sano harrastukseksesi.

Vierailija
13/23 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 17:52"]

[/quote]

Joku raja sentään se on ystävälläkin. Ei kai tuollaisen kanssa ystäväksi ala kukaan täysjärkinen. Kas kun et terrorismia sano harrastukseksesi.

[/quote]

Ihme umpimielisiä tyyppejä täällä av:lla. Minun ystävälläni kyllä voisi olla tuollaiset harrastukset. Se, voisimmeko olla ystäviä, riippuisi siitä, hyväksyisikö hän minut, olisiko meillä jotain yhteistä mielenkiinnon kohdetta ja olisiko luotettava ja lojaali ystävä.

Vierailija
14/23 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin myös ruveta sua. Minulle on kuitenkin tärkeää, että ystävillä on samat arvot. Eli minulle on tärkää terveysasiat ja liikunta ja kulttuuri. Eli en syö roskaruokaa, liikun aika paljon ja käyn taideharrastuksissa. Mites sinä? Missäpäin asut? Asun Helsinginseudulla.

Vierailija
15/23 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kulttuuri ainoastaan tärkeä...tai vois noi kaksi muutakin olla mutta tarvitsisin stempparin,,,,ja en asu pääkaupunkiseudulla ja ei olisi tarkoitus koskaan tavata, ei ainakaan näin alkuun.

ap

Vierailija
16/23 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 17:52"]

[/quote]

[/quote]

Kaltaisesi röyhkimyksen kanssa tuskin koskaan ystävystyisinkään. Onko sinulla muuten paljon ystäviä?

Vierailija
17/23 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan tosissani tän asian kanssa, olis kiva saada edes se yksi ystävä, mutta eipä vielä ole kukaan kirjoitellut :(

ap

Vierailija
18/23 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on, ap, joko sait sähköpostia? :)

Vierailija
19/23 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis yksi joka haluis lähteä katsomaan burleskiesitystä teidän kanssa! ;D

Oon aika konservatiivi mutta mua kiehtoo 50-luvun pinup-tyyli, eipä siinä pieni strippaus haittaa jos esiintyjät ovat oikeasti panostaneet kauniisiin asuihin ja eleganssiin!

Äiti 34v

Vierailija
20/23 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule en ole saanut yhtä ainutta :(

Ei kai se nyt olisi iso juttu alkaa kirjoittelemaan mun kanssa, kerta viikkokin olisi ok

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi