Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Repesin kun kahvipakettihelvetti-ketjussa Juhla Mokkaa kutsutaan paremmaksi kahviksi

Vierailija
07.07.2020 |

Niin täytyyhän sen olla kun sitä seisoo myös ABC:n kahviautomaatissa.

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhla Mokankin sivumaku jota aromiksi kutsutaan tulee siinö olevasta halvemmista kahvilaaduista. Tähän sivumakuun suomalaiset on totutettu.

Menee niin että n. 10 maistelun jälkeen maistelija tottuu tiettyyn makuun. Laadulla asian kanssa ei ole mitään tekemistä.

Suomalaiset ovat laajasti tottuneet keskinkertaiseen.

Vierailija
62/107 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olen ihmetellyt samaa asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulta Katriina on parempaa, halvempaakin. Prismoissa ainakin Juhla Mokan hinta on noussut.

Vierailija
64/107 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhla Mokka maksaa Prismassa 4,29. Ei ole halvimpia kahveja.

Vierailija
65/107 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella makunsa, mutta kyllä minusta kertoo suomalaisista se mitä moskaa kaupoissa on niin paljon tarjolla, verrattaen vaikka italialaisiin. Tuntuu että monella ei oikein ole hyvää makua, kaikki laaduton kelpaa, ehkä kun sokerin liika käyttö vaikuttaa makuaistiin.. Ei oikein arvosteta ruokaa kun kaupat täynnä eineksiä ja pahoja karkkeja jättipusseissa ym. Minä en aiemmin pitänyt kahvista koska joka paikassa tarjottiin juhlamokkaa ja muuta. Aloin pitämään kahvista vasta kun kokeilin parempia. Eikä tarvitse edes olla se yli 10 paketti, oisko reilu vitosen millä saa jo ihan hyviä. Mieluummin vähemmän juo mutta parempaa. Juhlamokan suosiota en ymmärrä, mutta selkeästi sillekin on ostajakuntansa.

Vierailija
66/107 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se on suomalainen paratiisi kun saa Juhla Mokkaa.

Vierailija
67/107 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ylivaaleat suomikahvit haisevat mikrossa lämmitetylle tiskirätille, ei maistu.

Vierailija
68/107 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

...oletteko koskaan käyneet ulkomailla? Suomessa on tosi laadukas "peruskahvi" verrattuna kovin moneen muuhun maahan. Erikoiskahvit erikseen.

Vierailija
69/107 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa suomalainen laadukas peruskahvi?

Vierailija
70/107 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo ylivaaleat suomikahvit haisevat mikrossa lämmitetylle tiskirätille, ei maistu.

Häh, lämmitätkö mikrossa tiskirättiä ja vielä maistat sitä? 

Vierailija
71/107 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvi- ja suklaahifistelijät ovat jotenkin surkuhupaisaa sakkia.

Miksi se niin kamalasti haittaa jos muiden suosikkeja on juhlamokka ja fazerin sininen...?

Mun mielestä paskasta kahvista ja suklaasta tykkäävät ovat jotenkin surkuhupaisaa sakkia. Miksi se niin kamalasti haittaa, jos joidenkin suosikkeja ovat laatukahvit ja suklaat?

Vierailija
72/107 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se niin kamalasti haittaa jos muiden suosikkeja on juhlamokka ja fazerin sininen...?

Mitä hifistelyä on ostaa parempaa kahvia jota löytyy joka ikisestä pienestä marketistakin? Esim. Löfbergs Kharisma?

No esimerkiksi se hinta? 

Ei maksa paljoa enempää, ehkä euron. Sitä paitsi aika moni ostaa Oivariiniakin vaikka halvempaakin olisi. Onko se hifistelyä?

Työpaikalle yhteiskäyttöön en ostaisi Oivariinia, jos kaikki muut ostavat sitä halvinta rainbow-margariinia. Mitä kohtaa sinä et nyt ymmärrä? 

En ymmärrä miksi vastasit, mutta et kysymykseeni. 

Siis työpaikalle yhteiskäyttööön minä ainakin ostan tai vien erilaisia tuotteita kuin kotona itse perheen kanssa käytän. Tuntuu siis hifistelyltä olettaa, että siellä taukokämpässä on täsmälleen samanlaiset tarjoilut, sisustukset ja astiastot kuin kotona. Meillä on esimerkiksi töissä ihan eriparisia kulahtaneita kahvikuppejakin, mutta ei tulisi mieleenkään sinne kantaa kotoa yhteiskäyttöön jotain Teemaa vain siksi, että kotona pidän niitä nätimpinä käyttää. 

Kotioloissakin täytyy joskus varautua säätämään vieraiden mukaan. Perheen kesken juomme kahvikoneella pavuista jauhettua kahvia, joka taas näyttää olevan isovanhemmille liian erikoista. On siis kaivettava vieraskahvin keittoon Moccamaster kaapista ja Presidenttiä suodattimeen, niin johan taas vieraille maistuu monta kupillista peräjälkeen ✌️Olisi hyvä, jos Presidenttiä saisi myös pienissä pakkauksissa, tällaista satunnaista kertatarvetta varten.

Vierailija
73/107 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlamokka on köyhien paskaa :)

Vierailija
74/107 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhlamokka on köyhien paskaa :)

Ja junttien.

Vierailija
75/107 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niin siis mä en voi SIETÄÄ Juhlamokkaa, mä itse juon aina tummapaahtoista luomusivettispesiaalipressopannukahvia. Mä oon siis niin paljon parempi ihminen."

😂😂Pakko olla samaa mieltä.

Vierailija
76/107 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pestä se kahvinkeitin joskus.

Vierailija
77/107 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä paskasta kahvista ja suklaasta tykkäävät ovat jotenkin surkuhupaisaa sakkia. Miksi se niin kamalasti haittaa, jos joidenkin suosikkeja ovat laatukahvit ja suklaat?

No huomaatko, että eihän täällä Juhla Mokan juojat ole erikoiskahvien juovien makua haukkunutkaan, vaan toisin päin...

Vierailija
78/107 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivänä ABC lle automaatista Juhla Mokkaa ryystämään. Onhan siellä vessat sitten.

Vierailija
79/107 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitienpäivänä ABC lle automaatista Juhla Mokkaa ryystämään. Onhan siellä vessat sitten.

Siinä se on suomalainen onnela.

Vierailija
80/107 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huomaatko, että eihän täällä Juhla Mokan juojat ole erikoiskahvien juovien makua haukkunutkaan, vaan toisin päin...

Mutta kun se on ihan fakta, että  Juhla Mokka ei ole laatua nähnytkään. Eikä se ole edes makuasia, se taas on makuasia että pitääkö siitä vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi