Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itse olen tyytyväinen työtön ja olen hienosti onnistunut välttämään töihin menoa jo useiden vuosien ajan.

07.07.2020 |

Riittää kun laittaa työhakemukseen kirjoitusvirheitä ja maininnan pitkästä sairastelusta ja mainitsee "mutta työtahto olisi kova" Ei ole kukaan palkannut eikä työkkäri pääse niskan päälle.
Olen iloinen loinen. Elän verorahoilla ja olen kaikenlisäksi vielä onnellinen., Rahaa ei ole liikaa mutta sen verran että pärjää ja saa joskus ostettua jotain kivaakin.
Sääliksi käy työvankeudessa raatavia ihmisiä, joiden elämä menee toisten palveluksessa, On mahtavaa olla vapaa ja elää kuten itse haluaa.
Kysymyksiä elämäntapa työttömälle?

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tapauksessa myös rehellisyys on hyvä, joka estää työnsaannin.

Zinc

Vierailija
2/14 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samanlainen kuin sinä ap. Kohta olen 50v enkä ole ollut ikinä töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koet tärkeäksi ruikuttaa asiasta täällä?

4/14 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi koet tärkeäksi ruikuttaa asiasta täällä?

enhän minä ruikuta vaan ilakoin.

Vierailija
5/14 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta tästäkin on ollut puhetta, että jos jää kiinni tuosta sairastelun maininnasta, TE-toimisto lykkää karenssin. Mene ja tiedä, mikä on totuus.

6/14 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta tästäkin on ollut puhetta, että jos jää kiinni tuosta sairastelun maininnasta, TE-toimisto lykkää karenssin. Mene ja tiedä, mikä on totuus.

Sitten saa toimeentulotukea

Vierailija
7/14 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good for you. Itse tylsistyn toimettomuuteen jo parissa kuukaudessa ja menen vaikka luuttuamaan vessoja, että olisi jotain hyödyllistä tekemistä. On myös kivaa kun on rahaa satunnaiseen matkailuun, uusien vaatteiden ostamiseen, ulkona syömiseen jne.

Mutta hyvä, että jotkut viihtyvät. Työpaikathan vähenee hurjaa vauhtia koko ajan, eli toimettomuus ja rahattomuus tulee olemaan yhä useamman arkea tulevaisuudessa. 

Vierailija
8/14 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin minä teen työtä mistä pidän ja saan hyvää palkkaa millä voin elättää itseni sekä lapseni.

9/14 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin minä teen työtä mistä pidän ja saan hyvää palkkaa millä voin elättää itseni sekä lapseni.

Sääliksi käyt. Olet toisten orja jolle maksetaan korvaus ajan menetyksestä. Olet työn orja mutta elämäsi menee myös lapsen hyysäykseen. Ei omaa elämää eikä omaa aikaa. Rahallinen korvaus on pieni ilo siitä, että elämä valuu toisten käskytettävänä hukkaan

Vierailija
10/14 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan karenssi myös, jos vaikka mainitsee, että on ujo ja tulee huonosti ihmisten kanssa toimeen. Lisäksi yhteystiedot ihmisiltä, jotka voivat kertoa miten paska tyyppi hakija on.

Vierailija
11/14 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan turhaa näyttelemistä ei niitä töitä saa vaikka seisois päällä ja laulais latinaksi.

Vierailija
12/14 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, eikä sinulle tule 800 työttömyys päivän jälkeen te - toimistosta pakollinen palkkatukijakso 6 kk jossain, joka taas nollaa työttömyyspäivät?

Eikö sinua ole painostettu kuntouttavaan työtoimintaan tai kaupungin työsuunnittelijan luokse? Mitä olet sanonut jos kysytty? Tuliko karenssi ja kuinka pitkä jos kieltäydyit?

Oletko työkkärille ilmoittanut olevasi vajaakuntoinen vai täysin työkykyinen?

Mitä sanot kun Te-toimisto soittaa ja kysyy tilannettasi miten työnhakusi edistyy?

Haetko töitä vai silloin kun työkkäristä tulee

työtarjous vai omatoimisesti näennäisesti jotain että muka olisi aktiivinen?

Oletko Kelan työmarkkinatuella?

Käytännön vinkkejä kaipaisin, toivon etten työllisty enää ikinä mihinkään, onneksi ikänikin auttaa tässä.

Vierailija
13/14 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nainen vai mies?

14/14 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, eikä sinulle tule 800 työttömyys päivän jälkeen te - toimistosta pakollinen palkkatukijakso 6 kk jossain, joka taas nollaa työttömyyspäivät?

Eikö sinua ole painostettu kuntouttavaan työtoimintaan tai kaupungin työsuunnittelijan luokse? Mitä olet sanonut jos kysytty? Tuliko karenssi ja kuinka pitkä jos kieltäydyit?

Oletko työkkärille ilmoittanut olevasi vajaakuntoinen vai täysin työkykyinen?

Mitä sanot kun Te-toimisto soittaa ja kysyy tilannettasi miten työnhakusi edistyy?

Haetko töitä vai silloin kun työkkäristä tulee

työtarjous vai omatoimisesti näennäisesti jotain että muka olisi aktiivinen?

Oletko Kelan työmarkkinatuella?

Käytännön vinkkejä kaipaisin, toivon etten työllisty enää ikinä mihinkään, onneksi ikänikin auttaa tässä.

Eipä niitä palkkatukijaksoja ole ollut kun ei ole paikkaa minne pääsisi palkkatuella eikä kukaan mua ota palkkatukeen kun sinnekkin pitää hakea ja työhaastatteluun viimeistään tökkää. Kuntouttavassa olen ollut, se on ihan iisiä käydä muutama tunti viikossa jossain leikkaamassa maton kuteita. Se on kiva harrastus ja auttaa siinä että näytän työkkärin silmissä aktiiviselta. Työkkäri tietää sairastelu historiani, joten olen kai vajaakuntoisen papereissa siellä. Eivät ole olleet kovinkaan aktiivisia työhän osoitusten kanssa. Kun työkkäriltä parin kk välein soittavat niin kerron hakeneeni kovasti töitä. Ovat olleet tyytyväisiä siihen vastaukseen. Sitä kun ei ole tarvinnut todistaa. Olen työmarkkinatuella.

Helpointa työnvälttely on kun tekee työhakemukseen kaikki kliseet. Eli helvetin persoonottoman ja tylsän. Hajuton, väritön ja mauton hakemus.

Sanon työkkärille hakevani töitä mutta todellisuudessa teen niin vasta työosoituksen tullessa postilaatikkoon.  Kolmesti olen kaiken kaikkiaan töitä saanut ja lopulta olen irtisanoutunut kun on ahdistanut työn teko. Karenssi ei haittaa mitään vapauden rinnalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän