Minkälaisia päähineitä ulkona leikkivillä vauvoilla/taaperoilla nyt?
Joka päivä tuntuu olevan eri vuodenaika ulkona, puistoleikkejä aloittanut esikoinen (vähän alle 1v.) kyseessä ja en nyt vaan osaa :D
Minkälainen päähinearsenaali teidän pikkuisilla on käytössä? Mitä suosittelette? (malli, materiaali..)
Kommentit (11)
Vuoden ikäisellä meillä on silkkinen kypärälakki ja ohut trikoinen pipo päällä. Tämä siis Etelä-Suomessa. Tarvittaessa kauluri lisäksi. Tuulenpitävät pipot on olleet meillä huonoja koska hiostavat eivätkä pidä lainkaan lämpimänä, mielummin olen valinnut muita materiaaleja hattuihin kuin keinokuituja.
Lasten Buff kaksinkerroin myssyksi taitettuna tai ohut puuvillapipo.
Ohut puuvillakypärähattu tai hyvin korville menevä, solmittava puuvillapipo. Villahatut ovat jo liikaa tuolle kuumakallelle.
Trikoopipo+kauluri tai puuvillainen kypärämyssy+trikoopipo
Puuvillapipo, meillä sellainen, jossa malli tulee vähän korvien päälle ja narut solmitaan leuan alle.
minulla itselläni on päässä tavallinen hiihtopipo ja olen juomatauolla haravoinnista, kauhistuttaa nuo puuvillapipopäät, tuuli on kova ja kylmä.
Itse tehty. Sisällä merinovillaa ja ulkona trikoota. Samalla pipolla menty läpi talven. Nyt alkaa olemaan välillä kuuma ja pitäisi vaihtaa pelkkään trikoopipoon.
Merinovillainen kypärämyssy ja kesäinen lierihattu tai puuvillapipo. Kylmemmällä säällä on ollut villapipokin.
tokaluokkalainen pitää lippistä tänään,7v huivia ja 3v ei mitään. Ilman takkeja ja ulkohousuja kaikki.
Tytöllä normipipo, pojalla lippis, taaperolla ohut pipo, aikuisilla ei yhtikäs mitään.
Meillä on vielä kunnon talvipipo. Itselläkin pipo päässä kun jatkuvasti tuulee. Kohta varmaan vois laittaa ohkasemman pipon.