Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia päähineitä ulkona leikkivillä vauvoilla/taaperoilla nyt?

Vierailija
01.05.2013 |

Joka päivä tuntuu olevan eri vuodenaika ulkona, puistoleikkejä aloittanut esikoinen (vähän alle 1v.) kyseessä ja en nyt vaan osaa :D

Minkälainen päähinearsenaali teidän pikkuisilla on käytössä? Mitä suosittelette? (malli, materiaali..)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vielä kunnon talvipipo. Itselläkin pipo päässä kun jatkuvasti tuulee. Kohta varmaan vois laittaa ohkasemman pipon.

Vierailija
2/11 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden ikäisellä meillä on silkkinen kypärälakki ja ohut trikoinen pipo päällä. Tämä siis Etelä-Suomessa. Tarvittaessa kauluri lisäksi. Tuulenpitävät pipot on olleet meillä huonoja koska hiostavat eivätkä pidä lainkaan lämpimänä, mielummin olen valinnut muita materiaaleja hattuihin kuin keinokuituja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten Buff kaksinkerroin myssyksi taitettuna tai ohut puuvillapipo.

Vierailija
4/11 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohut puuvillakypärähattu tai hyvin korville menevä, solmittava puuvillapipo. Villahatut ovat jo liikaa tuolle kuumakallelle.

Vierailija
5/11 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoopipo+kauluri tai puuvillainen kypärämyssy+trikoopipo

Vierailija
6/11 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuvillapipo, meillä sellainen, jossa malli tulee vähän korvien päälle ja narut solmitaan leuan alle. 

Vierailija
7/11 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla itselläni on päässä tavallinen hiihtopipo ja olen juomatauolla haravoinnista, kauhistuttaa nuo puuvillapipopäät, tuuli on kova ja kylmä.

Vierailija
8/11 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehty. Sisällä merinovillaa ja ulkona trikoota. Samalla pipolla menty läpi talven. Nyt alkaa olemaan välillä kuuma ja pitäisi vaihtaa pelkkään trikoopipoon. 

Vierailija
9/11 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merinovillainen kypärämyssy ja kesäinen lierihattu tai puuvillapipo. Kylmemmällä säällä on ollut villapipokin.

Vierailija
10/11 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokaluokkalainen pitää lippistä tänään,7v huivia ja 3v ei mitään. Ilman takkeja ja ulkohousuja kaikki.

Vierailija
11/11 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä normipipo, pojalla lippis, taaperolla ohut pipo, aikuisilla ei yhtikäs mitään.