Tuntemattoman kaveripyyntö Facebookissa. Kysyttekö tunnetaanko jostain vai poistatteko suoraan?
Miten teette? Sain kaveripyynnön joltain tuntemattomalta ja mietin pitääkö häneltä kysyä tunnetaanko jostain. Onko epäkohteliasta vain poistaa pyyntö mitään sanomatta?
Kommentit (13)
On tullut monen monta kertaa ja en kyllä tunne. Poistan.
Ulkomaalaiset tietenkin poistan heti, ne ovat vaan jotain kalastelujuttuja.
Suomalaiset jätän roikkumaan joksikin aikaa että jos jotain selvenisi.
Mutta, ikinä en hyväksy sellaista jota en tunnista.
Jos on kaunis nainen niin hyväksyn heti
Poistoon menee. En ymmärrä, miksi pitää pyytää kaveriksi, jos näkee, että edes yhteisiä kavereita ei ole, mulla on statuksena parisuhteessa ja ollaan ihan eri tyylisiä. Viimeksi oli joku lippispäinen amiksen näköinen tyyppi laittanut kaveripyynnön.
Jaa että pappasi oli käpykaartilainen, ei ihme että uhoa löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Poistoon menee. En ymmärrä, miksi pitää pyytää kaveriksi, jos näkee, että edes yhteisiä kavereita ei ole, mulla on statuksena parisuhteessa ja ollaan ihan eri tyylisiä. Viimeksi oli joku lippispäinen amiksen näköinen tyyppi laittanut kaveripyynnön.
Tuosta tuli mieleen nämä, jotka laittelee kaveripyyntöjä koska sattuu olemaan joku yhteinen kaveri. Niinku häh? En mä tunne Kalle Mätitahnaa vaikka oliski mun serkun kaveri.
Alkuperäiseen kysymykseen: poistan aina heti. Ei nää tyypit saa siitä ilmoitusta.
Poistan sellaisetkin, jotka tunnen. En halua satunnaisia tuttuja tai työkavereita kavereiksi.
Ulkomaalaiset poistan heti, suomalaiset saatan jättää pariksi päiväksi roikkumaan. Kerran tajusin parin päivän jälkeen että kaveripyyntö on serkulta jota en ollut nähnyt vuosikausiin. Selvennykseksi vielä, että meillä on iso suku ja paljon serkkuja, en aina muista kaikkia sukulaisia joiden kanssa ei ole niin paljoa tekemisissä.
Tarkistan ensin yhteisistä kavereista ja ryhmistä jos liittyy johkin vapaa-ajan järjestötoimintaan tai vastaavaa.
Poistan tai jätän roikkumaan sinne pyyntöihin. En hyväksy kaikkis tuttujakaan, jos ovat sellaisia, joiden kanssa en välitä olla tekemisissä.
Poistan suoraan, muistan kyllä kenet tunnen ja ketä en.