Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni täällä on ymmärtänyt että viehättyy tai viehättyi vain liian korkeatasoisista kumppanoehdokkaista?

Vierailija
06.07.2020 |

Eli tunsitte vetovoimaa ja ihastumisen tunnetta vain sellaisiin jotka ovat teille liian korkeatasoisia.

Miten ratkaisitte asian?
-Onnistuitteko jotenkin nostamaan omaa tasoanne, ja saitte sen jälkeen haluamanne?

-Tajusitteko asian, ja ymmärsitte että tasonne on alhainen sellaisen ominaisuuden vuoksi johon ette voi itse vaikuttaa...tai sitten ette jaksanee panostaa. Nyt sitten olette yksin kun ette pystyneet/halunneet feikata kiinnostusta sellaiseen kumppaniin joka ei kiinnosta.

-Tajusitte että ihastuksienne kohteet ovat liian korkeatasoisia, ja päätitte sitten tyytyä sellaiseen johon ette ihastunut (ja nyt salaa haikailette näiden korkeatasoisempien perään)

Olen itse nyt siinä tilanteessa että olen umpikujassa pariutumisen kannalta, koska tunnen vain vetoa sellaisiin kumppaniehdokkaisiin joita en voi saada.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuo, jolla oli ”julkkisihastus”. Olen siis nainen. En ole koskaan tyytynyt keneenkään. Mutta siinä on se kääntöpuoli, että minä olen aina ollut se johon on tyydytty. :D mutta se on oikeastaan paljon parempi.

Vierailija
22/30 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne vetovoimaa ja ihastusta tuntemattomia miehiä kohtaan, riippumatta siitä millaisia ovat. Ne miehet joita kohtaan jotain tunteita on tullut, tunnen jotain kautta. Tuntemattomat tuntuu lähinnä pelottavilta ja ajatuskin siitä että menisin jonnekkin treffeille skannattavaksi, että kelpaanko jonkun tuntemattoman tarkoituksiin on ahdistava ja myös outo. Että joku tulisi arvioimaan minua ja tasoani ja että sopisinko hänen sänkyynsä ja aamukahvipöytään. Tottakai sopisin, mutta en ole tulossa.

Olen samanlainen. Minusta ei olisi tinderiin, olen sellaiseen aivan liian pelokas. Onneksi olen ollut aika suosittu sellaisten miesten keskuudessa, josta itsekin kiinnostun ja varattu.

Tuntuu todella julmalta lukea näitä tasojuttuja, koska ne selvästi vaikuttavat itsetuntoon niin paljon. Ilmeisesti niistä viehättyvät henkilöt, jotka ovat pelkästään nettideittien varassa? Entä jos ongelma tuleekin sitä kautta, että pelkän ulkonäön perusteella voi tavata vain ihan sopimattomia tyyppejä?

Hehän ovat kaikki tuikituntemattomia, ja näin naisena ajatellen voivat olla vaarallisia. Olen kerran joutunut stalkatuksi, senkin takia ei ikinä mitään tuntemattomien tapaamisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40+ ymmärtänyt että olen tyytynyt aivan liian vähään mitä miehiin tulee. Nyt jos voisin aloittaa uudestaan tällä viisaudella, rima olisi huomattavasti korkeammalla.

Vierailija
24/30 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne vetovoimaa ja ihastusta tuntemattomia miehiä kohtaan, riippumatta siitä millaisia ovat. Ne miehet joita kohtaan jotain tunteita on tullut, tunnen jotain kautta. Tuntemattomat tuntuu lähinnä pelottavilta ja ajatuskin siitä että menisin jonnekkin treffeille skannattavaksi, että kelpaanko jonkun tuntemattoman tarkoituksiin on ahdistava ja myös outo. Että joku tulisi arvioimaan minua ja tasoani ja että sopisinko hänen sänkyynsä ja aamukahvipöytään. Tottakai sopisin, mutta en ole tulossa.

Olen samanlainen. Minusta ei olisi tinderiin, olen sellaiseen aivan liian pelokas. Onneksi olen ollut aika suosittu sellaisten miesten keskuudessa, josta itsekin kiinnostun ja varattu.

Tuntuu todella julmalta lukea näitä tasojuttuja, koska ne selvästi vaikuttavat itsetuntoon niin paljon. Ilmeisesti niistä viehättyvät henkilöt, jotka ovat pelkästään nettideittien varassa? Entä jos ongelma tuleekin sitä kautta, että pelkän ulkonäön perusteella voi tavata vain ihan sopimattomia tyyppejä?

Hehän ovat kaikki tuikituntemattomia, ja näin naisena ajatellen voivat olla vaarallisia. Olen kerran joutunut stalkatuksi, senkin takia ei ikinä mitään tuntemattomien tapaamisia.

En itse käytä ollenkaan mitään nettideittipalveluita. En ole käyttänyt siis vuosiin. Eli meni pieleen arvauksesi.

Vierailija
25/30 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, olemme siis ainakin jonkinasteisia demiseksuaaleja. Olen ollut 99% elämästäni yksin mutten tasojen takia vaan siksi ettei kukaan halua nykyään tutustua ensin. Heti pitäisi mennä sänkyyn miehen koeajettavaksi. Silti samalla minua syytetään nirsoilusta ja karuselleista. Ei voi käsittää... Kaipa parempi vain pysytelläkin yksin.

26/30 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin myöntää että viehätyn sellaisista naisista joihin tasoni ei riitä

Vierailija
27/30 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että joku on liian korkeatasoinen, ei automaattisesti tarkoita ettei häntä voisi saada. Joillakin voi olla huono maku...

Vierailija
28/30 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen pano on korkeatasoinen kumppano?

Vierailija
29/30 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että joku on liian korkeatasoinen, ei automaattisesti tarkoita ettei häntä voisi saada. Joillakin voi olla huono maku...

Totta!

Vierailija
30/30 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kannattaa venailla rauhassa kun naiset on kullìkarusellìssa. Siellä kun saa tarpeeksi turpiinsa, niiden itsetunto romahtaa ja ne putoaa samalle tasolle.

Onko miehet sitten pillukarusellissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi