Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko aloittaa suhteen miehen kanssa joka panee sinua ekoilla treffeillä?

Vierailija
06.07.2020 |

Onko mies kevytkenkäinen ja panee kaikkea mikä liikkuu?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin! Ja jatkaisin jos seksi luistaisi ja miehellä olisi hyvän kokoinen varustus. Olisi kamalaa odotella ja todeta, että miehen varustus on pieni tai seksi surkeaa. Jos näin olisi voisi ekan kerran jälkeen sanoa heipat

Vierailija
2/20 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain fyysistä kontaktia pitää olla, jos aikoo jatkoon päästä. Suutelua ja koskettelua vähintään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis kukaanhan ei pane minua ekoilla (eikä vielä kolmansillakaan) treffeillä, mutta jos mies osoittaa halukkuutta/näyttää sille vihreää valoa ekoilla treffeillä niin toisia treffejä ei tule.

Eli ei, en huoli miestä jolla seksi ekoilla treffeillä on ok saati tapa.

Vierailija
4/20 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Sen jälkeen voisi tosissaan aloittaa tutustumisen.

Vierailija
5/20 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen tai tyttö menettää neitsyytensä keskimäärin 15,6 vuotiaana, joka maailman alimpia. Esim. Thaimaassa naiset menettävät neitsyytensä keskimäärin 20-vuotiaana.

Vierailija
6/20 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika luotaantyöntävää parisuhdemielessä semmoinen on. En itse harrasta seksiä ekana iltana, jos haluan jotain pitkäaikaisempaa. Eli ei ne yhden yön kumppanit alkujaankaan niin erityisesti kiinnostaneet, joten...

Ikävämpi tietty, jos mies vaikuttaa oikeasti kiinnostavalta, mutta sitten käy ilmi että se olisi valmis seksiin heti.

Vierailija
7/20 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minua, niin kaikkia muitakin.

Ei kiitos.

Vierailija
8/20 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis kukaanhan ei pane minua ekoilla (eikä vielä kolmansillakaan) treffeillä, mutta jos mies osoittaa halukkuutta/näyttää sille vihreää valoa ekoilla treffeillä niin toisia treffejä ei tule.

Eli ei, en huoli miestä jolla seksi ekoilla treffeillä on ok saati tapa.

Pääsetkö koskaan toisille treffeille jos vihreän valon näyttäminen tyssää jo touhun?

Vierailija
9/20 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain fyysistä kontaktia pitää olla, jos aikoo jatkoon päästä. Suutelua ja koskettelua vähintään.

Kyllä. Arat ja epäröivät miehet ei jatkoon pääse.

Vierailija
10/20 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin paneva kuin hipsutteleva mies

Vierailija
11/20 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muumio joo, mutten edelleenkään ymmärrä miten ekoilla treffeillä päädytään panemaan. Ellei jo tunneta hyvin muuten ja/tai olla tuhannen päissään.

Vierailija
12/20 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos.

😂😂😂

Mistä tällainen logiikka tulee??

Oletko kuin kaikki muut? Ihmiset on vaan massaa, ei mitenkään erityisiä toisilleen. Aika ikävä maailmankuva.

Itse pidän rennommista ihmisistä.

Vierailija
13/20 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin harrastaa seksiä ekoilla treffeillä jos mies on kiinnostava ja kipinää löytyy. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että panisin kaikkia treffikumppaneitani. Päinvastoin, silloin hän on hieman erityisempi kuin muut.

Vierailija
14/20 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että ihmiset tukeutuvat näin vahvasti itse keksimiinsä sääntöihin. Ja aamukahvi pitää olla kello 06.22 tai suhde on ohi, se on minun motto. Ketään ei ole tarvinut tuon jälkeen kahta päivää katsella.

Vierailija
15/20 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos.

Lähdet siitä ajatuksesta, että olet miehelle kuka tahansa. Silti haet elämäsi prinssiä?

Vierailija
16/20 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin aloittaa vakavan suhteen miehen kanssa, joka panee ekoilla treffeillä. Viriiliys on hyvä asia suhteessa.

Vierailija
17/20 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksen asettelu on outo; ikäänkuin nainen olisi joku tahdoton nukke, jota mies tosta vaan panee! Odotusarvona siis kaikkeen alistuva osallistumaton nainen. Eihän se sillai mene. Ja panisin ekalla kerralla jos itseäni huvittas...ja niin teinkin oman mieheni tavattuani.

Vierailija
18/20 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kyllä jos antaa minulle kunnon kyydit.

Vierailija
19/20 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mitään pihtaavia pikkupippelisiä siemenlinkoja katsele! Parasta heti alkuun todistaa olevansa kunnon PanoMies! 

Vierailija
20/20 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin toki.

Tosin en ole harrastanut kuin kerran seksiä ensitapaamisella, ja se ei ollut hyvä juttu.

Eri asia jos tapaa jonkun miehen sattumalta jossain, synkkaa ja lähdetään siitä heti vaan kunnon kiimalla seksimään, se on siistiä.

Mutta jostain syystä vähän outoa, et tapaa suunnitelmallisesti jonkun uuden ihmisen ja harrastaa heti seksiä.

Siinä ei ole sellasta jännityksensekaista kiimaa, tosin on vaan toi yks kokemus sellasesta ja se oli huono.

Toisella kerralla jo ihan eri juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi