Paljonko tämä netflix sopimus siis veloittaa tililtäni 8 vai 16 euroa?
Saat sopimuksen korotuksen!
Saat käyttöösi Tuplasopimuksen 30 ensimmäisen päivän ajaksi ilman lisämaksua. Katso teräväpiirtona jopa 2 ruudulla kerrallaan.
ENSIMMÄISET 30 PÄIVÄÄ
11,99 € 7,99 €
Tuplasopimus
30 PÄIVÄN JÄLKEEN
7,99 €/kk
Perussopimus
Haluan siis netflixin 1 kuukaudeksi
Kommentit (12)
No jätänkin tämän ottamatta kun alkoi heti vidtuttamaan. AP
"Saat käyttöösi Tuplasopimuksen 30 ensimmäisen päivän ajaksi ilman lisämaksua."
Eli maksat 30 pvän ajalta vain perusmaksun 7,99€
Jos sen jälkeen haluat jatkaa tuplasopimuksella, se maksaa tokana kuukautena ja siitä eteenpäin 11,99€.
Eli koska haluat vain kuukaudeksi, niin muista jaksosi 30. päivänä käydä Netflixin asetuksissa klikkaamassa perussopimus takaisin käyttöösi. Jos taas et jatkossa halua käyttää Netflixiä, niin käyt 30. päivänä asetuksissa ottamassa pankkinumerosi pois niin tilauksesi keskeytyy
no miksi se ei voi lukea tuossa, eikä johtaa ihmisiä harhaan?
Ei tuo siun copypaste vastaa oikeaa.
Riippuu siitä monelleko laitteelle on sopimuksen ostanut.
Itse elän yksin ja mulla on pitkään ollut sopimus vain yhdelle laitteelle, koska katson Netflixin tuotantoa vain yhdelät ainoalta laitteelta.
Enkä ehdi elokuvia ja sarjoja katselaan kuin vain viikon loppuisin, joten tuo 7,99 eli 8 euroa on tosi pieni hinta siitä, että saa melkoisen valikoiman katsottavaa juuri silloin kun haluaa, kotona omalla sohvallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vastaa ihan oikeaa, eli maksanko 1 vai 2 kuukautta kerrallaan? Miksi alkaisin muuttelemaan jotain tekstejä?
Vierailija kirjoitti:
"Saat käyttöösi Tuplasopimuksen 30 ensimmäisen päivän ajaksi ilman lisämaksua."
Eli maksat 30 pvän ajalta vain perusmaksun 7,99€
Jos sen jälkeen haluat jatkaa tuplasopimuksella, se maksaa tokana kuukautena ja siitä eteenpäin 11,99€.
Eli koska haluat vain kuukaudeksi, niin muista jaksosi 30. päivänä käydä Netflixin asetuksissa klikkaamassa perussopimus takaisin käyttöösi. Jos taas et jatkossa halua käyttää Netflixiä, niin käyt 30. päivänä asetuksissa ottamassa pankkinumerosi pois niin tilauksesi keskeytyy
Voi sen perua vaikka heti. Ei ole pakko muistaa tehdä 30. päivä.
Vierailija kirjoitti:
Itse elän yksin ja mulla on pitkään ollut sopimus vain yhdelle laitteelle, koska katson Netflixin tuotantoa vain yhdelät ainoalta laitteelta.
Enkä ehdi elokuvia ja sarjoja katselaan kuin vain viikon loppuisin, joten tuo 7,99 eli 8 euroa on tosi pieni hinta siitä, että saa melkoisen valikoiman katsottavaa juuri silloin kun haluaa, kotona omalla sohvallaan.
Mutta siinä ei ole HD tasoista kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaa ihan oikeaa, eli maksanko 1 vai 2 kuukautta kerrallaan? Miksi alkaisin muuttelemaan jotain tekstejä?
Maksat 1kk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko huono laatu 720p sentään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko huono laatu 720p sentään?
720p lasketaan myös HD:ksi. SD on 480p tms.
up