Te joiden puoliso käy yötöissä, vaikuttaako seksielämään?
Niin mietin vaan, kun tuntuu taas tylsältä kun mies lähtee yöksi töihin ja on sitten viikon putkeen yötöissä... Kun meillä seksi ajoittuu yleensä iltaan tai yöhön (kun mies vapaalla). On pienet lapset, eikä vanhin nuku enää päiväunia, joten hankala on päiväsaikaankaan hommailla.
Meillä tuleekin helposti pitkiäkin taukoja seksin suhteen, ja luulen että yötyö on yksi iso syy.uu taas tylsältä kun mies lähtee yöksi töihin ja on ensiyöstä sitten viikon putkeen yötöissä... Kun meillä seksi ajoittuu yleensä iltaan tai yöhön (kun mies vapaalla). On pienet lapset, eikä vanhin nuku enää päiväunia, joten hankala on päiväsaikaan hommailla.
Meillä tuleekin helposti pitkiäkin taukoja seksin suhteen, ja luulen että yötyö on yksi iso syy. Ärsyttää!
Kommentit (10)
Meillä toisinpäin. Itse teen vuorotöitä. Myöskin välillä yötä viikon putkeen. Kyllä vaikuttaa. Ei tule viikolla häsittyä. Jos vielä sattuu että menkat alkaa. (Mies ei jostain syystä halua silloin) saattaa hyvinkinnmennä pari viikkoa. Itse kyllä nautiskelen esim:käsisuihkulla töissä. En tiiä vetääkö mies handuun :)
niin, kyllä seksiä tekee mieli..
Vaikuttaa, ihan käytännön syistä, mutta eniten sen takia että mies on väsynyt kun yövuorot on 13 tuntisia. Ja toki itsekin on väsynyt kun on lähes yksin lasten kanssa ne vuorokaudet kun miehellä on työvuorot. Ja mitä enemmän ikää tulee, sitä enemmän ne yövuorot väsyttää, mies lähentelee viittäkymppiä, ja oikeasti pitäisi jo päästä pelkkään päivävuoroon.
jos yövuoro sopii niin ei vaikuta. itselle sopii oikeastaan vain yövuoro, ei esim aamuvuoro ollenkaan.
Juu ei. Kun olen töissä ja etenkin ylitöissä niin ei seksiä kuukausiin. Sitten työttömänä tekee mieli enemmän. Ja tietenkään toisen ei tee mieli ollenkaan. Molemmat työttömänä ilmeisesti ihanne tilanne seksielämälle.
T: 11cm mies
Kun minä olin yötyössä oli ihana herättää mies seksillä kun itse tuli töistä ja mies lähti, meillä seksi elämä vaan piristyi ja minusta oli ihana jäädä nukkumaan seksin jälkeen ja miehellä oli päivä jo aamusta pelastettu.:)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 22:08"]
Kun minä olin yötyössä oli ihana herättää mies seksillä kun itse tuli töistä ja mies lähti, meillä seksi elämä vaan piristyi ja minusta oli ihana jäädä nukkumaan seksin jälkeen ja miehellä oli päivä jo aamusta pelastettu.:)
[/quote]
Noin harvakseltaan. Normaalisti molemmat kärsii. Työ on seksielämästä pois paljon.
Uskon että vaikuttaa. Meillä on erilaiset vuorokausirytmit, mies nukkuu epäsäännöllisesti ja on jatkuvasti aika nuutunut. Jos onkin virkeä ja levännyt, sitä haluaa sitten tehdä kaikenlaista muuta. Harvemmaksi on käyneet kerrat yötyön myötä, viime kerrasta on aikaa reilut kaksi vuotta.
Meillä vaikuttaa. Lapsi ei enää nuku päikkäreitä iltapäivällä, ja aamupäiväpäikkäreitten aikaan mies vielä nukkuu. Lapsen mentyä yöunille olisikin ainoa aika harrastaa seksiä, mutta sitten mies lähteekin jo töihin. Perjantai ja lauantai ovat siis ainoat päivät, jolloin seksiä voisi harrastaa, ja jos just silloin ei huvita, jaksa, tai jos toisella on iltamenoa, niin vähille jää.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 22:11"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 22:08"]
[/quote]
Noin harvakseltaan. Normaalisti molemmat kärsii. Työ on seksielämästä pois paljon.
[/quote]
eipä kärsi. on ihan ittestä kiinni antaako työn vaikuttaa seksielämään vai ei.
Ok jotenkin onnistuin kopioimaan viestin kahteen kertaan....No otsikossa kysymys.