Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäinen vappu

Vierailija
30.04.2013 |

En edes tiedä miksi kirjoitan, ehkä siksi kun on niin helvetin tylsää ja masentaa. Mun vappuun kuuluu tänä vuonna: koneella istuminen, ruoasta, juomasta ja ystävistä haaveilu. Mulla ei ole rahaa lähteä mihinkään eikä ystäviä kenen kanssa viettää aikaa. Olen 27-vuotias. Parin päivän päästä synttärit ja tiedän etten saa "poikaystävältä" edes synttärionnitteluja koska riita on ollut päällä yli kuukauden ja se ei lopu. Masentaa niin perkeleesti kun tiedän että muut pitävät tänään hauskaa, juhlivat ja syövät hyvin ja minä istun koneella tylsistymässä ja vain haaveilen ihanista ystävistä ja rakkaudesta. Eipä mulla muuta.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yksin. Mun miesystävä jätti minut viime perjantaina ja mä olen ihan rikki. Eikä tää ole edes mitään uutta, niin raastava suhde takana että tuntuu että hajoan palasiksi. Mä olen ihan yksin ja tulen olemaan loppuelämäni. Tuntuu ihan kauhealta.

Vierailija
22/29 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yksinäinen. Tosin aion tehdä paukkuja, juoda niitä ja siivota samalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole loppuikääsi yksin (" Mun miesystävä jätti minut viime perjantaina ja mä olen ihan rikki") Vaikka siltä tuntuukin. Parin vuoden päästä elät uutta elämää jo, Kohtaloita on monenlaisia. Itse vietän myös vappua yksin. Lapset jo isompia ja juhlivat kavereiden kanssa, itse olen viimeisilläni raskaana yli 4-kymmpisenä ja olen todella rikki tästä tilanteesta. Raskaus on ei-toivottu (ehkäisy oli! turhaa siitä alkaa rutisemaan sieltä) ja olen yksin. Aborttia en vain kyennyt tekemään. Pakko jokaisen on vain elää elämänsä kanssa, tuli sitten mitkä kortit tahansa. Tsemppiä kaikille kovia kokeineille!

Vierailija
24/29 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vietän vappua yksin. Olin iltavuorossa ja nyt olen kotona. En vaan jaksa lähteä minnekään, rankka työpäivä takana. Juon muutaman oluen ja menen nukkumaan :)

Vierailija
25/29 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon halunnu viettää lähes kaikki juhla"pyhät", yksin. On jotenkin rauha maassa ja   hyvä olo. Jotenkin kaikki aika on itselleen ja voi vaan miettiä asioita (tietäen ettei kukaan em. soita).

Yksinäisyyden tunteesta pääsin eroon nopeasti, muutamien pyhien jälkeen.

Vierailija
26/29 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää minkälaisissa tunnelmissa #25 viettää tätä vappua... Täällä yksi 39v. lapseton ja vastikään eronnut (omasta tahdosta). Olin aamulla valmistautunut surkuttelemaan loppupäivän ja sama ohjelma huomiseksi, mutta tulin jotenkin eri tuulelle. Onhan mulla kavereita ja ystäviä jotka ovat kutsuneet juhliin ja huomenna piknikille, oon terve ja rahaa/töitä on. Oon pahemmassakin jamassa ollut, ei tässä mitään.

Soitin yhdelle miespuolisella kaverille jonka tiesin viettävän vappua yksin, nyt tuun pois peiton alta, meikkiä naamaan ja menossa yhden kaverin pihajuhliin. Elämä voittaa!

Oon joskus monta vuotta sitten keksinyt itselleni selviytymisstrategian niiden jaksojen varalle, kun en tiedä mitä elämälläni tekisin ja suunta on hukassa: teen kaksin kerroin töitä ja urheilen. Sit kun kriisi on ohi, oon ainakin rikkaampi ja terveempi/kauniimpi. Tällä säännöllä mennään nytkin.

Kaikille Vappua yksin viettäville iloa ja valoa!

Vierailija
27/29 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas vietän ihan omasta tahdosta vappua kotona, just parasta! En todellakaan kaipaa seuraa tai juhlia, ihanaa olla kotona. Päivällä haettiin vappupallot lapsille ja herkkuja, mies työmatkalla. Nyt mennään saunaan.

Vierailija
28/29 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te yksinäiset sitten asutte? Ehkä voidaan järjestää yksinäisten-vappu-iltaa... Ehkä me olemme naapureita. Who the fuck knows! ;-) Kirjoittakaa kaupunki ja kaupunkiosan tähän. Ihan huvin takia.

Vierailija
29/29 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pakolllinen kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää minkälaisissa tunnelmissa #25 viettää tätä vappua... Täällä yksi 39v. lapseton ja vastikään eronnut (omasta tahdosta). Olin aamulla valmistautunut surkuttelemaan loppupäivän ja sama ohjelma huomiseksi, mutta tulin jotenkin eri tuulelle. Onhan mulla kavereita ja ystäviä jotka ovat kutsuneet juhliin ja huomenna piknikille, oon terve ja rahaa/töitä on. Oon pahemmassakin jamassa ollut, ei tässä mitään.

Soitin yhdelle miespuolisella kaverille jonka tiesin viettävän vappua yksin, nyt tuun pois peiton alta, meikkiä naamaan ja menossa yhden kaverin pihajuhliin. Elämä voittaa!

Oon joskus monta vuotta sitten keksinyt itselleni selviytymisstrategian niiden jaksojen varalle, kun en tiedä mitä elämälläni tekisin ja suunta on hukassa: teen kaksin kerroin töitä ja urheilen. Sit kun kriisi on ohi, oon ainakin rikkaampi ja terveempi/kauniimpi. Tällä säännöllä mennään nytkin.

Kaikille Vappua yksin viettäville iloa ja valoa!

Tulit sitten kehuskelemaan, että sulla on kavereita, joiden luokse nytkin olet menossa pihajuhliin, mutta kun entäpäs jos ei ole sitä yhtäkään kaveria, niin ei ton sun juttus lohduta yhtään sellaista tyyppiä.

Mulla on kumppani, ja meillä on myös ystäviä ja sukulaisiakin, ja omat muualla asuvat aikuiset lapsemmekin, joilla on omat menonsa, mutta me olemme jo sen verran iäkkäitä, että ei enää kerta kaikkiaan jaksa nuoruuden lailla juhlia, ja eikä huvita! Ja ei mua haittaa viettää vappua tässä kotosalla ihan kahden kesken rauhassa.  Olen jo niin monia vappuja nähnyt ja kokenut tähän mennessä, että eipä heilauta suuntaan eikä toiseen, vaikka ei mitään ns. väkisten karnevaalitunnelmaa olekkaan enää! Sellaiset hulivilivaput ovat jo mennyttä aikaa meidän kohdallamme.  Toisekseen ei enää terveydellisistäkään syistä alkoholipitoiset juomat ole ykköskategoriassamme kuten nuorempina. Seesteistä elämää vappunakin, se riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi