Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette 38v miehestä, joka pokailee vaan 18-22 vuotiaita?

Vierailija
30.04.2013 |

Tai huom. yrittää pokata. Mies on lapseton, eikä ole koskaan ollut naimisissa. Oonko ainut, jonka mielestä on jotenkin ällöttävää?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen itse olet?

Vierailija
2/8 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen!

yt 40-v perheenisä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aivan täysin miehen ulkonäöstä, mun mielestä siis.

Olen aina tykännyt vanhemmista miehistä, mutten mistään kaljamahoista, vaan atleettisista, "nuorekkaista".

Tosin menin sitten naimisiin hieman itsäni nuoremman miehen kanssa :D joka tosin näyttää paljonkin ikäistään vanhemmalta.

Vierailija
4/8 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se kuvittelee itsestään vähän liikoja :)

t. 21 vee

Vierailija
5/8 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että ei ole oikein henkisesti kasvanut ja kehittynyt, jäänyt tuonne kakskymppisen tasolle. 

Vierailija
6/8 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä voi ajatella? Muistan kuinka fuksityttöjä ällötti jo ne vajaa kolmekymppiset jotka vielä kiersi haalaribileitä heidän perässään, joten tuskin tuo mies kovin usein onnistuu.

Vierailija
7/8 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitään, mut onhan se vähän yököttävää. Itsestä 18-v tyttönä tuon ikäinen mies olisi ollut ikäloppu, käytännössä oman isäni ikäinen.. no kunhan ei alaikäisiä pokaile.. varmaan sit kyselee paperit näiltä neidoilta varmuuden vuoksi ;)

Vierailija
8/8 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan opiskeluajoilta, kuinka just tuollaiset nelikymppiset tuli baarissa lässyttämään. Puku päällä, kravatti liehui, vatsan seudulla alkoi näkyä elintaso. Fyysisesti aivan epäkiinnostavia - miksi ihmeessä olisin sellaisia katsellut, kun tarjolla oli myös timmiä nuorta miestä. Ja se lässytys! Puhuivat kuin olisin ollut lapsi tai vähä-älyinen. Oman ikäisten poikien kanssa saattoi keskustella vaikka mistä, nämä pukumiehet solkkasivat yleensä jotain vaaleanpunaisista asioista, joista tytöt tykkää. Eivät selvästi osanneet ollenkaan pitää minua ihmisenä eivätkä olleet siitä puolesta minussa kiinnostuneita. Pilluhan niillä oli vain mielessä ja se paistoi metrien päähän.

Pidin niitä silloin säälittävinä ja epämiellyttävinä. Nykyisin arvelen, että monilla saattoi olla ensimmäinen ero takana tai tekeillä, orastava ikäkriisi ja ylipaisunut ego.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi