Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vertaistukea painonhallintaan? Ahmiminen...

Vierailija
06.07.2020 |

Eli olen aiemmin pudottanut painoa 30 kiloa ja ollut normaalipainossa jo muutaman vuoden. Urheilen ja yritän syödä terveellisesti ja lasken kaloreita jotka yritän pitää 1200-1500 välillä. Pituus 177 paino 74 kg. Useimpina päivinä menee hyvin mutta nyt viimeaikoina on tullut ahmittua hirveät määrät ruokaa iltaisin. Ei siis edes karkkia tai suklaata mutta esim kasoittain leipää juustolla. Millä katkaista tämä kierre kun niin pitkään on sujunut niin hyvin :( surettaa ja hävettää..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syöt noin vähän? Varmaan tulee ahmittua kun keho huutaa ruokaa, jos vielä liikutkin. Syö kunnon ateria alkuillasta niin ei tule tavan vuoksi naposteltua koko iltaa.

Vierailija
2/4 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just aattelin tänään laske, että jos oon 1300kalorin päiväsyömisillä, niin minä päivänä olisin (pitäisi olla) tavoite painossani. Mutta joo tänään oon syöny 5 eskimoa ja ylipäänsä melko raskaasti tullu syötyä viime aikoina. Mun heikkous on ehdottomasti herkut. Oon saman painoinen sun kanssa, mutta 11cm lyhyempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta nyt ne kalorit edes 1600:aan, syöt liian vähän. Pidä huoli että saat riittävästi terveellisiä rasvoja, vaikka pähkinöistä tai avokadosta, rasva auttaa pitämään nälän kurissa, ettei tule ahmittua.

Vierailija
4/4 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälän tullessa naimaan. Kalorit kuluvat, kunto nousee, eikä ruokaa muistakaan.