Nyt apua joku selvännäkijä tms. Missä on lapsen unilelu?
Päiväunille mentäessä oli vielä kainalossa, lapsen isä tuli kotiin ja lähdin kauppaan jonka aikana lapsi herännyt. Heräämisen ja iltapesun välillä uniriepu kadonnut. Lapsi (1v.) nyyhkyttäyt jo puoli tuntia sängyssä vaikka normaalisti nukahtaa heti. :( Kaikki mahdolliset paikat olen jo etsinyt, mieskään ei muista mihin lapsi ois voinut sen rievun laittaa herätessään. Yleensä tarraa siitä kiinni jonkin aikaa vaikka nostetaankin pois sängystä...
Kommentit (9)
Lapsi laittanut itse sen johonkin laatikkoon tai tunkenut kipon sisään? Tutki lapsen lelujen joukosta
Lapsella lahjakkuutta heittolajeihin, huoneen toisella puolella, niin pitkällä ettet vois kuvitellakkaan, taitaa roikkua lattialampunvarjostimen takapuolta pitkin, lähes näkymättömissä
Joko on katsottu roskikset ja pyykkikorit? Miten iso lelu? Onko lapsi nukkunut teidän sängyssä, siellä patjojen välissä, jos on kaksi patjaa?
Omassa laukussasi? Meillä lapsi laittaa monesti tavaraa minun käsilaukkuun ja matkalaukkuihin jos sattuvat olemaan näkyvillä..
Löytyi, oli imurin alla! :D Ja imuri oli vielä siivouskaappiin nostettu...
Kiitos kaikille vaivannäöstä. :)
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 21:49"]
Löytyi, oli imurin alla! :D Ja imuri oli vielä siivouskaappiin nostettu...
Kiitos kaikille vaivannäöstä. :)
[/quote]
Kiitos kun tulit kertomaan !
On alkanut risoo täällä tapahtuvat jännitysnäytelmät joihn ei tuu ratkaisua ...
Sohvan alla, sohvantyynyjen alla, patterin tai hoitopöydän takana, sängyn alla, sängyn ja seinän välissä. Sängyssä patjan viereen kiilautuneena. Vaipanvaihtopaikan lähellä jossain korkealla, minne isä olisi sen voinut huomaamattaan laittaa. Kengässä.