Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettitreeni.com

Vierailija
29.04.2013 |

Moikka! Löysin internetistä Nettitreeni.com sivun josta löytyy todella edullisesti ravinto- ja liikuntaohjelmia! Tilasin itselleni ravinto-ohjelman, joka vaikuttaa todella mukavalta ja helposti noudatettavalta... Kaikki oli eritelty selkeästi, eikä tarvi syödä vaan rahkaa ja raejuustoa! :) Onko muilla kokemuksia kyseisestä palvelusta?

www.nettitreeni.com

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tilannut tuotteita jo vuoden ajan ja koko ajan tapahtuu kehitystä. Jokainen ohjelma on ollut mukavan erillainen. Näin ei pääse kyllystymään, joka on ollu pahin viholliseni aina.

Vierailija
22/27 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Parempia ohjelmia saa hakea! Suosittelen! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin ja oli ihan uskomatonta kuraa.

Vierailija
24/27 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/27 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄskit

Vierailija
26/27 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin ja tilasin ravinto-ohjelman ja he lähettivät mulle ohjelman jonkun toisen nimellä. Laitoin sähköpostia heille ja he laittoivat saman ohjelman takas mut eri nimellä. Pyysin maidotonta ruokavaliota, he olivat silti laittaneet maitotuotteet listalle. Ohjelmassa myös luvataan ottaa yhteyttä tiettyyn väliaikaan mennessä, jotta voidaan muokata ravinto-ohjelmaa uudestaan ja kartoittaa tilannetta tuloksien kannalta. Kohta vuosi mennyt, eivätkä he ole ottaneet yhteyttä.

En tilaa toista kertaa. :)

Vierailija
27/27 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin toiminnallisen treenin koko kropalle. Jaloille sain yhden liikkeen, joka oli sellainen, että en polvien takia pysty tekemään. Rajoitteen olin ilmoittanut etukäteen. Mitään toiminnallisuutta ri treenissäni ollut eikä se ollut monipuolinen vaan keskittyi vain yläkroppaan ja vatsaan. Pelkkää rahastusta, liikkeet arvottu lottokoneella paperille. Suosittelen käyttämään rahat ja oman ajan ihan johonkin muuhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi