Nettitreeni.com
Moikka! Löysin internetistä Nettitreeni.com sivun josta löytyy todella edullisesti ravinto- ja liikuntaohjelmia! Tilasin itselleni ravinto-ohjelman, joka vaikuttaa todella mukavalta ja helposti noudatettavalta... Kaikki oli eritelty selkeästi, eikä tarvi syödä vaan rahkaa ja raejuustoa! :) Onko muilla kokemuksia kyseisestä palvelusta?
Kommentit (27)
Sama täällä! Parempia ohjelmia saa hakea! Suosittelen! :)
Kokeilin ja oli ihan uskomatonta kuraa.
Maksoin ja tilasin ravinto-ohjelman ja he lähettivät mulle ohjelman jonkun toisen nimellä. Laitoin sähköpostia heille ja he laittoivat saman ohjelman takas mut eri nimellä. Pyysin maidotonta ruokavaliota, he olivat silti laittaneet maitotuotteet listalle. Ohjelmassa myös luvataan ottaa yhteyttä tiettyyn väliaikaan mennessä, jotta voidaan muokata ravinto-ohjelmaa uudestaan ja kartoittaa tilannetta tuloksien kannalta. Kohta vuosi mennyt, eivätkä he ole ottaneet yhteyttä.
En tilaa toista kertaa. :)
Tilasin toiminnallisen treenin koko kropalle. Jaloille sain yhden liikkeen, joka oli sellainen, että en polvien takia pysty tekemään. Rajoitteen olin ilmoittanut etukäteen. Mitään toiminnallisuutta ri treenissäni ollut eikä se ollut monipuolinen vaan keskittyi vain yläkroppaan ja vatsaan. Pelkkää rahastusta, liikkeet arvottu lottokoneella paperille. Suosittelen käyttämään rahat ja oman ajan ihan johonkin muuhun.
Itse olen tilannut tuotteita jo vuoden ajan ja koko ajan tapahtuu kehitystä. Jokainen ohjelma on ollut mukavan erillainen. Näin ei pääse kyllystymään, joka on ollu pahin viholliseni aina.