Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pitäisikö käydä ostamassa testi?

Vierailija
29.04.2013 |

Heuppa, auttakaa nuorta kokematonta. Olemme mieheni kanssa 2 viikkoa sitten harrastaneet seksiä hiukan ilman ehkäisyä. Olen ollut lähipäivinä välillä todella väsynyt ja iltasin viim klo 23 rupee silmät menemään pakosti kiinni vaikka normaalisti jaksan valvoa hyvinkin. Käyn myös vessassa heti kun olen juonut edes yhden lasillisen vettä. Nyt mulla alko "menkat" tossa muutama päivä sitten mutta tuli vain mahakivut, erittäin hiukan verta mutta enimmäkseen ruskeaa nestettä ja klimppejä. Tuota ruskeaa nestettä tulee vieläkin, mutta verta ei ja menkkakivut lähti. Onko mahdollisuutta raskauteen? En huomaa muita oireita kuten pahaa oloa tai rintojen kipua. Voisiko joku auttaa? Olen vasta 18 vuotias ja pelottaa jos tässä vaiheessa tulisin raskaaksi, vaikka olisikin toisaalta ihana asia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on meidän oma asiamme, eikä tässä keskutelussa ollut tarkotus keskustella siitä asiasta.. Ollaan oltu kyllä kohta vuosi naimisissa ja miehellä vakituinen työ, joten ei lapsen tulo siltä kannalta olisikaan huono asia. 

Vierailija
2/13 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankintalistalle:

a) Luotettava ehkäisy, ettei tarvitse harrastaa seksiä "hiukan ilman ehkäisyä"

b) Oma ammatti, ettet ole riippuvainen siitä miehestäsi. Älä laske elämää sen varaan että teiniaviolitto kestää ikuisesti

Sorry, mutta jos tulet mammapalstalle kyselemään tyhmiä, saat kaupan päälle näitä elämänohjeita. Ja sinä ihan oikeasti tarvitset niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun ihmiset on niin tukevia nykyään ja uskoo todelliseen rakkauteen ja avioliittoon...

Vierailija
4/13 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tais olla ketjun aloittaja joka oikeasti toivoo raskautta mut sitä ei oo tapahtunu vielä. tullee tänne kyselemään neuvoa kun itse miettinyt päänsä puhki että josko nyt olisi tärpännyt! Eli toden näköisesti et ole raskaana, että uudesta kierrosta uutta yritystä vaan! :)

Vierailija
5/13 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 18:34"]

Ihanaa kun ihmiset on niin tukevia nykyään ja uskoo todelliseen rakkauteen ja avioliittoon...

[/quote]

Se oma ammatti on hyvä olla olemassa, vaikka naimisissa olisikin.

Vierailija
6/13 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla (keskustelun aloittaja) ammatti onkin, mutta ei vakituista vielä. Mutta koska aihe  riistäytyi nyt aivan muualle niin on turha etsiä täältä enään neuvoja tähän asiaan..

Vierailija
7/13 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hö. Oottepas te negiksiä. Kaikkihan me ollaan oltu nuoria ja empiirinen tutkimus on mulle antanut semmosen käsityksen että raskautta pelätään/odotetaan iästä, ehkäisystä ja elämäntilanteesta riippumatta. Aivan aiheetonta tylytystä ap:lle.

Vierailija
8/13 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsiihan se ostaa ni ei tartte arvuutella.

Vierailija
9/13 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.. Liittyykö yleensä ruskea vuoto ja "menkkakipu" alkuraskauteen? Vai johtuuko ruskea vuoto jostain muusta?

Vierailija
10/13 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikee sanoa mistä johtuis. Raskausoireita on niin monenlaisia, ja toisaalta joillain ei raskausoireita ehkä oo alussa laisinkaan, ja toisaalta joillain voi menkatkin tulla useemmankin kerran vaikka raskaana olisikin.

Menkkojen jälkeen tuleva ruskea vuoto toisaalta kuulostaa aika normaalilta, ainakin itsellä joskus menkkojen loppuvaiheessa vuoto ei ole enää veristä vaan just ruskeaa.

Testillähän tuohon asiaan tulis tosiaan selvyyttä, mutta kuulostais nyt ainakin siltä että et varmaankaan ole raskaana. :)

Vierailija
11/13 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.. Periaatteessahan ei tullut sitä ruskeeta menkkojen jälkeen vaan menkkoina kun koko ajan on nyt viikon tullut ruskeeta vuotoa ja vaan kerran pari tippaa verta.. Mutta täytyy varmaan varoiksi käydä hakemassa testi niin asia selvii.. Pelottavaan se negatiivinen vastaus kun välillä odottelee kuitenkin sitä raskautta vaikka se ei ehkä nyt olisikaan aiheellista..

Vierailija
12/13 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata leikkiä aikuisten jutuilla.

Vierailija
13/13 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä takia harrastat seksiä miehes kanssa ilman ehkäsyä josset halua tulla raskaaksi???? :O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme