Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei ole bilekaveria :(

Vierailija
29.04.2013 |

Olen kahden eskari- ja kouluikäisen lapsen äiti. Minulla on ystäviä, joiden luona kyläillään perheinä tai käydään syömässä tai elokuvissa. Mutta haluaisin joskus, ehkä pari kertaa vuodessa, käydä bilettämässä ihan kunnolla. Ei mitään älytöntä sähläämistä, vaan hauskanpitoa, drinksuja ja tanssimista aamuun asti. Tätä kun joskus perheellisille kavereilleni ehdotan, ei ketään kiinnosta ja valitetaan, että se olisi niin raskasta. Voi tylsyys. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilettäminen on ihan so last season ;)

Me nykyajan vanhemmat emme käytä alkoholia, vaan juhlimme perheiden kesken. Lapet nukkumaan ja grilli kuumaksi, jos haluaa valvoa vielä myöhempään kuin lapset ;)

Vierailija
2/4 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan, mutta so what? Menen yksin bilettämään silloin kun haluan. Isä jää lasten kanssa kotiin ja minä menen johonkin kivaan yökerhoon jossa saa tanssia. Ja mies menee sitten omien kavereittensa kanssa vuorollaan. En minä kyllä ainakaan mitään kavereita bilettämiseen kaipaa, sieltähän niitä baareista illan aikana löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 14:01"]

Ei mullakaan, mutta so what? Menen yksin bilettämään silloin kun haluan. Isä jää lasten kanssa kotiin ja minä menen johonkin kivaan yökerhoon jossa saa tanssia. Ja mies menee sitten omien kavereittensa kanssa vuorollaan. En minä kyllä ainakaan mitään kavereita bilettämiseen kaipaa, sieltähän niitä baareista illan aikana löytyy.

[/quote]

Mutta minä kaipaan bilettämiseen kaveria. Varsinkin jos saa laittautua ja etkoillá kaverin kanssa, se on kivaa. Juuri tuota kakkosen kuvailema illan istuminen on niiiiin nähty viimeisen 7 vuoden aikana!

Vierailija
4/4 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, sama ongelma ettei nykyisellä paikkakunnallani ole bilekavereita. Ei viitsi työpaikan rientoihin mennä kun tuntee itsensä ulkopuoliseksi ja pelkää että tulee mokailtua kännissä. Been there,done that. Yksi ainoa läheisempi kaveri on ja asuu aika kaukana. Sen kanssa mennään yhdessä ehkä 1krt/v bilettämään. Mutta kyllä sitä on tullut biletettyäkin. Kait se on aikansa kutakin ja en usko että kukaan voi olla hyvä äiti ja bilettää joka toinen vkl. Ainut mikä harmittaa että ei ole tuollaisia kaveriperheitä ja yhteisiä tapaamisia/grilli iltamia. Mies ei pidä sellaisesta eikä ole seurallinen. Viihtyy vaan itsekseen. =( Omassa lapsuudessani vanhempani harrastivat niitä, tosin sekin loppui sitten kun tuli kaikenlaisia ongelmia pareille elämään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän