Mitä ruokia sun helvetissä syötäisiin?
Tuon musaketjun innoittamana. Listaa kasaan, max 10 ruokalajia per listaus.
Kommentit (86)
Grillimaustettuja broilerinkoipia riisi-hemapa-pedillä - tää on lapsuuteni inhokkiruoka.
Keitettyä perunaa ja ruskeaa lihasoosia. Joka helvetin päivä, kuten mun lapsuudessa meillä 1970-luvulla. Lapsuudessa saadun yliannostuksen vuoksi en saa keitettyä perunaa enää alas ollenkaan, yyh.
Pöytään olis katettu tillilihaa, makkararuokia, kesäkeittoa ja äyriäisiä/nilviäisiä kuten ostereita. Palanpainikkeesi maitoa. Jälkiruoaksi olisi Bounty-patukoita ja Pihlajanmarjakarkkeja. Hyvää ruokahalua!
Kaikkea, missä on paljon sipulia. Taidankin jo olla helvetissä, kun työpaikkaruokalaani ajattelee.
Helvetissä karpattaisiin tai oltaisiin jotain vege-ovo-laktohässkäöitä
Pinaattikeitto ykkösenä - lapsuuden trauma
Äyriäiset. Kyllä osaa niistä syön mutta ei mitään herkkua, inhoan mustekaloja...
Aurajuustoa joka ruuassa.... miksi!!??
Sinihomejuustoa, parsaa, sieniä missä tahansa muodossa.
Lihaperunasoselaatikkoa = vauvanruokaa...
Ei ole keitetyn hauen voittanutta tässä suhteessa *puistatus*.
Aamupalaksi voisi olla perunapuuroa, josta on suolat unohtuneet pois.
Välipalaksi Bounty-patukka (ihan varmasti oksentaisin)
Lounaaksi hanhenmaksaterriiniä.
Välipalaksi raaka särki tai ahven, siinähän perkkaat.
Illalliseksi ylikypsää makaronivelliä.
Perunamuusia jauheesta, kananugetteja, läskiä, punasuolattua kalkkunaa ja kinkkua
Verta ja sisäelimiä kaikissa muodoissa, sianlihaa, makaroni/riisivelliä, ylikypsiä äyriäisiä, peruskoulun risottoa, kasvissosekeittoa ja kesäkeittoa.
Karjalanpaistia, mitä tahansa sitkeää ja/tai epämääräistä lihaa, sisäelimiä.
Karjalanpaistia, mitä tahansa sitkeää ja/tai epämääräistä lihaa, sisäelimiä.
Olenkohan mä jotenkin outo kun en keksi mitään ruokaa mitä en voisi syödä? Mun helvetissä olisi varmaan nälkä ;)