Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tuhonnut ihmisyytesi masennusmuodilla?

Vierailija
06.07.2020 |

Tunnen muutaman tuohon masennuslääkemuotiin ryhtyneen.

Lihoneet, että ulkonäkö muistuttaa takajaloilleen nostettua emakkoa ja kertomansa mukaan seksuaalielämä jäänyt historiaan jo lääkityksen alkupäivinä.

Eivät täytä enää ihmisen tunnusmerkistöä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisen tunnusmerkistö on, että on hoikka ja harrastaa seksiä, niin ulkopuolelle taitaa jäädä muutkin kuin masentuneet...

Vierailija
2/16 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on joka viidennen valinta.

Mielenkiintoista, että kela korvaa tuon elämäntavan ylläpidon vaikka ensimmäisenä kuukautena aivovauriot voisivat osittain palautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän sairaalassa Oulussa kaikki hoitajat syö.

Vierailija
4/16 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän sairaalassa Oulussa kaikki hoitajat syö.

Oulun korkeudella pohjoisessa ei nyt ihminen voi asuakaan, onko sinne rakennettu sairaalakin?

Vierailija
5/16 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaihtoehdot ovat työkyvyn ja työn menetys, itsemurha tai lääkitys, niin moni valitsee noista sen lääkityksen. Itse olen onneksi saanut terapiaa ja olen sinnitellyt ilman lääkitystä. Tiedän yhden läheiseni kautta, että serotoniinilääkityksestä eroon pääseminen voi aiheuttaa niin pahat sivuoireet, ettei vieroitukseen välttämättä pysty vaan tyytyy loppuelämän kestävään lääkitykseen.

Vierailija
6/16 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuhonnut ihmisyyteni liikaa vauva avtä lukemalla.

Vierailija
7/16 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kyllä erilaisia mielenterveysongelmaisiksi diagnosoituja. Tiedostan samalla, että siihen ei niin vaan ryhdytä, koska olin joskus itsekin sellainen. Lääkärit kannustavat kaikella tavalla aloittamaan lääkityksen ja ihminen ahdingossaan tarttuu tähän oljenkorteen. Jossain vaiheessa joillekin herää epäilys sen toimivuudesta, mutta se vaiennetaan selittämällä sairauden vaikeudesta ja siitä, että tämä on ihan näyttöön perustuvaa hoitoa.

Joskus potilas kokeilee lopettaa lääkityksensä ja lukee vieroitusoireet sairauden oireiksi. Näin alkaa uusi kierros, jonka jälkeen näkemys loppuelämän sairaudesta vain vahvistuu. Koko aikana ei ole välttämättä oikein missään kohdin hyvä olla, mutta muuttunut sisäinen ja ulkoinen olemus yritetään väkisin hyväksyä hintana sairauden hoitamisesta siitäkin huolimatta, että tilanne ei ole välttämättä vuosiin liikkunut mihinkään ja näköpiirissä häämöttää lähinnä työkyvyttömyyseläke. 

Vierailija
8/16 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus tuhosi varhaisaikuisuuteni, mutta onneksi löytyi osaava lääkäri, ja citalopramlääkitys. Minut se pelasti, suoraan sanottuna ihan koko elämäni.

Vierailija
9/16 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Masennusmuoti"............ Tämä aloitus tuhoaa mun ihmisyyden. Ei s******

Vierailija
10/16 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin jo nuorena työkyvyttömyyseläkkeelle. Sopiva lääkitys kuitenkin löytyi ja nyt olen kovapalkkaisessa työssä, urheilen ja matkustelen.

Vierailija
11/16 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennus tuhosi varhaisaikuisuuteni, mutta onneksi löytyi osaava lääkäri, ja citalopramlääkitys. Minut se pelasti, suoraan sanottuna ihan koko elämäni.

Oletko muuten nykyään työ- tai opiskelukykyinen? 

Vierailija
12/16 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsin jo nuorena työkyvyttömyyseläkkeelle. Sopiva lääkitys kuitenkin löytyi ja nyt olen kovapalkkaisessa työssä, urheilen ja matkustelen.

Kuulostaa provolta. Työkyvyttömyyseläkeläinen ei voi tehdä kovin monia tunteja kovapalkkaista työtä eläkkeensä lisäksi tai eläke laitetaan hyllylle. 

Vierailija
13/16 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa provolta. Työkyvyttömyyseläkeläinen ei voi tehdä kovin monia tunteja kovapalkkaista työtä eläkkeensä lisäksi tai eläke laitetaan hyllylle. 

No niinhän tuossa juuri sanotaankin. Oli nuorempana jo työkyvyttömyyseläkkeellä, mutta nyt on palannut työelämään ja tienaakin kivasti. Ei työkyvyttömyyseläke ole mikään loppuelämän tuomio, vaan siltä pääsee poiskin.

Vierailija
14/16 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuhonnut elämäni masennuslääkemuodilla ja lääkkeillä. Olo on moninkertaisesti pahempi tällä polulla.

Masennus oli pientä verrattuna siihen mitä helvettiä nykyisin elämäni on kun lääkkeet tuli mukaan kehiin. Elämäni meni pilalle.

Vierailija
15/16 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaihtoehdot ovat työkyvyn ja työn menetys, itsemurha tai lääkitys, niin moni valitsee noista sen lääkityksen. Itse olen onneksi saanut terapiaa ja olen sinnitellyt ilman lääkitystä. Tiedän yhden läheiseni kautta, että serotoniinilääkityksestä eroon pääseminen voi aiheuttaa niin pahat sivuoireet, ettei vieroitukseen välttämättä pysty vaan tyytyy loppuelämän kestävään lääkitykseen.

Sain ensimmäiset kunnolliset itsemurha-ajatukseni vieroitusoireita kokiessani.

Vierailija
16/16 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkitys pelasti täälläkin vuosia jatkuneelta ahdistus- ja pakko-oire helvetiltä. Terapia auttoi osaltaan tiettyyn pisteeseen saakka, mutta todennäköisesti aivokemiat sen verran vinksallaan, että lääkitystäkin tarvittiin lopulta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän