Tapailemani mies ei ole avautunut tunteistaan
Mitä olette mieltä, onko hyvä vai huono merkki: Olen tapaillut erästä miestä useamman kuukauden ja meillä on ollut kivaa yhdessä. Olemme usein yhteydessä, mutta seurustelusta ei olla puhuttu vielä. Mies ei ole myöskään puhunut mitään tunteistaan minua kohtaan. Tarkoittaako tuo automaattisesti sitä ettei miestä kiinnosta vakavammin, eli ei ole tunteita, joten siksi ei niistä puhu? Miten kauan teillä on kestänyt tuo, että mies on avautunut asiasta?
Kommentit (38)
Tuntuu oudolta odottaa noin kauan. Niin tein eksän kanssa, eikä se miksikään muuttunut. Annoin aikaa. Nykyisin hän on parisuhteessa toisen kanssa, minuun ei voinut sitoutua. Onneksi. Löysin kolme viikkoa sitten miehen, joka on ihan eri planeetalta kuin eksäni. Häneen olen rakastumassa, koska hän antaa minun rakastua. Hän ei vähättele tunteitani. Tämä on oikeasti rakastumista, mutta eksääni en rakastanut. En saanut rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tapauksessa toi tarkoitti, että mies oli vain seksin perässä. Mitään tunteita ei koskaan ollutkaan eikä siksi niistä myöskään puhunut. Pidän peukkuja että sulla toinen tilanne.
Olen mies ja noin se varmasti hyvin voi olla. Nainen tunteili kovasti mutta itse välttelin, kun ei kiinnostanut niin paljon että olisin loppuelämän kumppania hänestä kaavaillut. Pelkkää hupia. Tälläistä leikkimistä harva varmaan kauan jaksaa, jos toinen on enemmän tosissaan. Pakko lopettaa.
Miten pian laitoit sitten pisteen tuolle jutulle? Teittekö muutakin kuin vain harrastitte seksiä?
Kannattaa aika alusta tunnustella millä mielellä ollaan liikkeellä, tapaillaanko muita jne. Kahdessa kuukaudessa kyllä pitäisi fiilisten olla selviä.
Kyllä miehestä kuulee mitä on mielessä, kun tarkkaan kuuntelee. Ja jos välttelee aiheita, niin sitten sellaiseen on turha tuhlata yhtään aikaa. Jos näette lähinnä seksin merkeissä, niin se on todennäköisesti vain sitä. Mikään leffa/ruoka/uintiretket kevyt puuha ei ole yhtään sen enempää.
Eroni jälkeen olen huomannut, että nykyään on tosi yleistä, että on useita rinnakkaisia kumppaneita, joissain enemmän tunteita kuin toisissa. Toiset avoimemmin ja toiset sitten vaan vedättää.
Itse olen avoimesti useassa kevyessä suhteessa parempaa odotellessa. Olen siis nainen. Jostain kumman syystä nämä sitoutumishaluttomat herrat pitivät hankalana, että myös minulla on useita kavereita eikä vain heillä. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa aika alusta tunnustella millä mielellä ollaan liikkeellä, tapaillaanko muita jne. Kahdessa kuukaudessa kyllä pitäisi fiilisten olla selviä.
Kyllä miehestä kuulee mitä on mielessä, kun tarkkaan kuuntelee. Ja jos välttelee aiheita, niin sitten sellaiseen on turha tuhlata yhtään aikaa. Jos näette lähinnä seksin merkeissä, niin se on todennäköisesti vain sitä. Mikään leffa/ruoka/uintiretket kevyt puuha ei ole yhtään sen enempää.
Eroni jälkeen olen huomannut, että nykyään on tosi yleistä, että on useita rinnakkaisia kumppaneita, joissain enemmän tunteita kuin toisissa. Toiset avoimemmin ja toiset sitten vaan vedättää.
Itse olen avoimesti useassa kevyessä suhteessa parempaa odotellessa. Olen siis nainen. Jostain kumman syystä nämä sitoutumishaluttomat herrat pitivät hankalana, että myös minulla on useita kavereita eikä vain heillä. 🤔
Oletteko näissä kevyissä suhteissa heti sopineet, että tästä ei enempää kehity? Miten usein pidätte yhteyttä?
Kysy suoraan kiinnostaako seurustella vai mitä hän ajattelee. Saat suoran vastauksen ei tai joo. Jos ei ole suora vastaus tai "ei" vastaus, niin oli seksin perässä tai hänellä on liikaa muita harrastuksia vaiko naisia. Sitten teet johtopäätöksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tapauksessa toi tarkoitti, että mies oli vain seksin perässä. Mitään tunteita ei koskaan ollutkaan eikä siksi niistä myöskään puhunut. Pidän peukkuja että sulla toinen tilanne.
Olen mies ja noin se varmasti hyvin voi olla. Nainen tunteili kovasti mutta itse välttelin, kun ei kiinnostanut niin paljon että olisin loppuelämän kumppania hänestä kaavaillut. Pelkkää hupia. Tälläistä leikkimistä harva varmaan kauan jaksaa, jos toinen on enemmän tosissaan. Pakko lopettaa.
No syytä olisi, miksi yleensäkään vietät aikaa sellaisen kanssa, joka ei oikeasti kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko näissä kevyissä suhteissa heti sopineet, että tästä ei enempää kehity? Miten usein pidätte yhteyttä?
Vaihdellut, mutta asia ollut kyllä selvä kaikille osapuolille, että ei ole perinteisestä seurustelusta kyse. Yhteydenpidon tiiviys vaihtelee, joskus päivittäin ja joskus viikoittain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No syytä olisi, miksi yleensäkään vietät aikaa sellaisen kanssa, joka ei oikeasti kiinnosta?
Taitaa olla taas niitä miehiä joille suoraan puhuminen ja ein sanominen on ylivoimaisen vaikeaa, ellei mahdottumuus.
Vierailija kirjoitti:
Niin lähinnä ehkä mietin sitä, että olenkohan vaan ajankulua parempaa odotellessa. Onko jotain mistä sen voi tietää muuta kuin suoraa kysymällä..
Mikä siinä on niin vaikeaa kysyä, että seurustellaanko nyt vakavalla mielellä vai millaista juttua olet ajatellut?
Mites jos ottaisit miehen syliin sohvalla, tarjoat hyvän pullon olutta ja teet puheavauksen aiheasta? Minulle olisi toiminut, mutta meillä mentiin veitsen terälle ennenkuin saatiin asia puhuttua. Ei nainen ymmärtänyt yhtään tilannetajua.
Jos ei mies avaudu tunteistaan ja sulla on suhdetoiveita, suosittelen, että et kysele mitään vaan heittelet uusia verkkoja ja panostat tähän suhteeseen vähemmän. Tällä on kaksi lopputulemaa: joko mies ei edelleen tee mitään lähentääkseen välejänne, jolloin tiedät, että hänellä ei juurikaan tunteita ollut. TAI hän panostaa enemmän/vihdoin kertoo mitä haluaa, kun tajuaa, että olet menossa jonnekin muualle tällä menolla.
Yleisesti ottaen en suosittele aikaista seksiä, jos parisuhde on toiveissa. Tervetuloa alapeukut, mutta olen melko varma näistä jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin lähinnä ehkä mietin sitä, että olenkohan vaan ajankulua parempaa odotellessa. Onko jotain mistä sen voi tietää muuta kuin suoraa kysymällä..
Mikä siinä on niin vaikeaa kysyä, että seurustellaanko nyt vakavalla mielellä vai millaista juttua olet ajatellut?
Minä en tuossa tilanteessa kysynyt, sillä pääni sisällä tiesin ettei mies ole vakavalla mielellä. Olisi ollut turhaa ja olisin tehnyt itsestäni ihan pellen kysymällä. Osuin oikeaan joten ihan hyvä etten kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Hän pitää sinusta, koska harrastaa seksiä kanssasi.
Valitettavasti voin miehenä kertoa sinulle, ettei tämä välttämättä pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kautta olet tavannut näitä kevytsuhdemiehiä?
Tää taitaa olla aika yleinen ongelma tuoreissa ihmissuhteissa. Itsellä vähän samaa, vaikka ikääkin on jo yli kolmenkympin. Toisaalta liian aikaisin ei halua alkaa "ahdistella" tiukoilla kysymyksillä, mutta toisaalta kun itse tykkää, niin haluaisihan sitä tietää mitä toisella on mielessä. Ei auta kai kuin rohkaistua.
Mitä tarkoitat tunteista puhumisella?
Usean kuukauden tapailu ja seksin harrastaminen ovat mielestäni sellaisia meriittejä että tunteita pitäisi olla jos niitä on ikinä tullakseen. Itsestä tuntuu että olisi pakottava tarve kertoa toiselle kaikki tunteensa myös.
Eikö ole koskaan edes maininnut tykkääväsi sinusta? Suuria rakkauden tunnustuksia en välttämättä odottaisi, mutta kyllä tuossa vaiheessa pitäisi ihmisen olla jo jotenkin erityinen toiselle ja sen näkyä, kuulua sanoissaan.
Vähän haiskahtaisi siltä, että pitää vaan hauskaa kanssasi odotellen jotain parempaa. Tämä on vain oma näkemykseni perustuen siihen kuinka itse ajattelisin, kokisin ja tekisin tuossa tilanteessa. Jos tunteita olisi, en niitä salaisi ja jos niitä ei olisi, tuskin myöskään tulisi.
T. mies
Ei muuta kuin kissa rohkeasti pöydälle. Mitä kaveri suhteelta haluaa. Turha tuhlata aikaa suhteeseen jos päämäärät ei kohtaa.