Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lentävä valopallo vain toisessa silmässä??

Vierailija
28.04.2013 |

Onko vaarallista?näettekö muuta koskaan näitä kirkkaita valopallojajotka laskeutuvat silmän "ohi"? Kävin silmälääkärillä viime vkolla ja mitään ihmeellistä ei löytynyt,mutta hiukan huolestuttaa kun vain toisessa silmässä palloja.Ehkä kerran kahdessa viikossa menee..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valopalloista en tiedä, mutta joskus minulla näkyy sellaisia pilkkuja tai viiruja. Olikohan se niin, että mainitsin siitä jollekin optikolle näöntarkastuksessa ja taisi olla vaaratonta. Ehkä se on joku roska. Optikko kutsui sitä muistaakseni joksikin "silmäjätteeksi", jos en ihan väärin muista... Onko se jotain sellaista, että jos yrität seurata sen liikettä, niin se katoaa eli sitä ei saa tavallaan katseella kiinni?

Vierailija
2/11 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu se on aina vasemmassa silmässä ja yleensä ilmaantuu kun katson kirkasta,nytkin kun avasin tämän tietokoneen.Edellisen kerran kun katsoin kirkkaaseen,Mutta huolettaa volisiko neurologista kun vain toisessa silmässä?

Vierailija
4/11 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta lasiaissamentuma. Jos epäilyttää, käy lääkärissä näytillä.

Vierailija
5/11 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 20:18"]Juu se on aina vasemmassa silmässä ja yleensä ilmaantuu kun katson kirkasta,nytkin kun avasin tämän tietokoneen.Edellisen kerran kun katsoin kirkkaaseen,Mutta huolettaa volisiko neurologista kun vain toisessa silmässä?[/quote]

Neuro-optalmologille, siellä se selviää.

Vierailija
6/11 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut verkkokalvon remeämä ja se oli irti. Lääkärit kyselivät, olenko nähnyt sellaisia varjoja tai laikkuja. Tämä oli siis vain toisessa silmässä. Silmääni operoitiin monta kertas, eikä se normaaliksi koskaan tulekaan.

Vierailija
7/11 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä on ns. unknown flying object eli ufo.

Vierailija
8/11 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin tekee itsellä väliin ,vasen silmä.menee nopeasti ohi se pallo.

Vierailija
9/11 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäsalamat? Kuivat silmät tai liikaa katseltu yläsuuntaan taivaalle, kattoon, vaikka istuessa? Jokin muu? Ei migreeniä kuitenkaan tai muu rasitus?

Vierailija
10/11 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on joskus sellainen hopea viiva joka etenee näössä. Sen jälkeen tulee päänsärky. On keväisin kun valo alkaa voittaa. Migreenistä johtuu, vaikkei minulla olekaan siihen lääkettä. 

Vierailija
11/11 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap käynyt silmälääkärillä, mutta kysyy viikon päästä vauvapalstalaisilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi