Miksi naiset valittaa ghostaamisesta deittimarkkinoilla, kun itsehän he deittikumppaninsa valitsevat?
Jos valitsee ne panomiehet sieltä, niin tottakai sellaista kohtelua myös saa. Palvelu on täynnä perheitä haluavia miehiä.
Kommentit (16)
Miten ne ghostaajat pitäisi tunnistaa etukäteen?
Livenä ne perheitä haluavat miehet löytäisi helpommin, koska livenä on helpompi lukea ihmistä. Mutta kun kaikki miehet haluaa etsiä naista enää virallisesti designoidusta iskupalvelusta, jossa oikeuksiinsa pääsee lähinnä hyvältä kuvissa näyttävät. Pelkkä kuva kun ei niin hirveästi kerro, ja heikomman näköinen ei pääse siinä heittämään hyvää läppää, mitä voisi livenä tehdä. Ja ennen kuin valitat, että no miksette anna mahdollisuutta, no koska siellä on niin hirveästi väkeä, että oikeasti niiden fiksujen löytäminen sieltä runsaasta tavisten joukosta on sekin aika vaikeaa. Livenä olisi helpompi, kun se fiksu erottuisi olemuksellaan.
Ongelmana on, että Tinderin yms takia naiset saavat munaa itseään korkeampiarvoisilta alffamiehiltä, mutta eivät sitoutumista. Naiset sitten luulevat olevansa näiden alffojen tasolla, eivätkä viihdytä ajatusta oman tasoisesta miehestä, joka sitoutuisi ja olisi hyvä kumppani. Tästä seuraa noidan kehä, jossa naiset jahtaavat ja tulevat näiden alffojen satuttamaksi kerta toisensa jälkeen.
nainen valitsee sen steroideja popsivan +190cm miehen joka kutsuu itseään "bile-jakeksi" ja laittaa deitti palveluun kuvan itsestään ilman paitaa ja kaljatölkki kädessä. Sitten tulee yllätyksenä kun ghostaa panon jälkeen. :D
En 175cm viitsi edes tehdä enää profiilia deittipalveluun.
En minä naisena kyllä ole yksipuolisesti koskaan valinnut ketään. Jos olen kiinnostunut jostakusta miehestä, myös hänen täytyy olla ainakin jonkin verran kiinnostunut minusta jotta lähtee treffeille. Suurin osa miehistä ei lähde.
Eikö koko deittaillu ja mahdollinen seurustelu ole sitä että molemmat valitsevat toisensa? Ja jos jompikumpi ei enää valitse, tulee ero? Jotkut hoitavat tämän ala-arvoisesti eli ghostaamalla. Ei se kuiten minun, naisen, vika ole.
Vierailija kirjoitti:
En minä naisena kyllä ole yksipuolisesti koskaan valinnut ketään. Jos olen kiinnostunut jostakusta miehestä, myös hänen täytyy olla ainakin jonkin verran kiinnostunut minusta jotta lähtee treffeille. Suurin osa miehistä ei lähde.
Eikö koko deittaillu ja mahdollinen seurustelu ole sitä että molemmat valitsevat toisensa? Ja jos jompikumpi ei enää valitse, tulee ero? Jotkut hoitavat tämän ala-arvoisesti eli ghostaamalla. Ei se kuiten minun, naisen, vika ole.
Älä valita sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ongelmana on, että Tinderin yms takia naiset saavat munaa itseään korkeampiarvoisilta alffamiehiltä, mutta eivät sitoutumista. Naiset sitten luulevat olevansa näiden alffojen tasolla, eivätkä viihdytä ajatusta oman tasoisesta miehestä, joka sitoutuisi ja olisi hyvä kumppani. Tästä seuraa noidan kehä, jossa naiset jahtaavat ja tulevat näiden alffojen satuttamaksi kerta toisensa jälkeen.
Sit se sellanen kiva ja kunnollinen mies ei vaan jotenkin sytytä ja päätyy kaverizonelle muiden orbiterien seuraksi.
Vierailija kirjoitti:
Teoriassa mies voi valita, mutta käytännön elämässä tavallisella miehellä on hyvin vähän valinnanvaraa. Palvelun käyttäjissä on paljon enemmän miehiä kuin naisia, ja jos mies ei suostu sen ainokaisen hänestä kiinnostuneen naisen kanssa kimppaan, niin voi kestää jopa vuosia ennen kuin tärppää uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Livenä ne perheitä haluavat miehet löytäisi helpommin, koska livenä on helpompi lukea ihmistä. Mutta kun kaikki miehet haluaa etsiä naista enää virallisesti designoidusta iskupalvelusta, jossa oikeuksiinsa pääsee lähinnä hyvältä kuvissa näyttävät. Pelkkä kuva kun ei niin hirveästi kerro, ja heikomman näköinen ei pääse siinä heittämään hyvää läppää, mitä voisi livenä tehdä. Ja ennen kuin valitat, että no miksette anna mahdollisuutta, no koska siellä on niin hirveästi väkeä, että oikeasti niiden fiksujen löytäminen sieltä runsaasta tavisten joukosta on sekin aika vaikeaa. Livenä olisi helpompi, kun se fiksu erottuisi olemuksellaan.
Meinaatko, että ne alle 175cm,silmälasipäiset, ujohkot ja mukavat nuoret miehet olisivat jotenkin suosittuja reaalielämässä? Ei nettideitti ja tosi elämä ole toisistaan erillisiä todellisuuksia, samat miehet on haluttuja molemmissa paikoissa.
Ahaa, eli jos nainen suostuu kanssasi treffeille ja tapailu etenee, ghostaaminen on ihan ok? Koska sähän valitsit hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teoriassa mies voi valita, mutta käytännön elämässä tavallisella miehellä on hyvin vähän valinnanvaraa. Palvelun käyttäjissä on paljon enemmän miehiä kuin naisia, ja jos mies ei suostu sen ainokaisen hänestä kiinnostuneen naisen kanssa kimppaan, niin voi kestää jopa vuosia ennen kuin tärppää uudelleen.
Tuon takia naisen kannattaa kilpailla niistä halutuimmista miehistä. Jos hän valitsee minut, tiedän että hän on tosissaan. Kuka ihme haluasi epätoivoisen vätyksen, joka kelpuuttaa jokaisen vastaantulijan? Ja lähtee paremman matkaan heti kun saa tilaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että ne alle 175cm,silmälasipäiset, ujohkot ja mukavat nuoret miehet olisivat jotenkin suosittuja reaalielämässä? Ei nettideitti ja tosi elämä ole toisistaan erillisiä todellisuuksia, samat miehet on haluttuja molemmissa paikoissa.
Kaikki tällaiset kyllä napattiin pois kuljeksimasta jo opiskeluaikana. Nettideittailu nyt on muutenkin syvältä.
Kävin tammikuussa tinder treffeillä ja heti, kun näin tän tyypin, tiesin, ettei siitä tuu mitään.
Ajattelin kyl, et mennään nyt treffit loppuun asti, kun kerta paikalle vaivauduin.
No tää jätkä sitten kysyi jossain vaiheessa, et olenko edes kiinnostunut miehistä, johon sitten sarkastisesti totesin, että deittailen miehiä vaan aikani kuluksi.
Kummasti miehelle tuli joku hätätapaus tän jälkeen ja jätti mut siihen ja esti mut somessa. 😂
Meinaatko, että ne alle 175cm,silmälasipäiset, ujohkot ja mukavat nuoret miehet olisivat jotenkin suosittuja reaalielämässä? Ei nettideitti ja tosi elämä ole toisistaan erillisiä todellisuuksia, samat miehet on haluttuja molemmissa paikoissa.[/quote]
Ei juuri noi jätkät toki ole suosittuja, mutta esim. 180 cm hieman dadbod perunanenä hukkuu netissä kaltaistensa joukkoon ja jää auttamattomasti sen hyvännäköisen jalkoihin, mutta livenä voi vetää kirkkaasti ohi 190 cm komistuksesta, josta näkee selvästi, että se on pelimies. Pelimiehellä flaksaa tietenkin irtosuhteita etsivien naisten keskuudessa, kun on vähän niinku laatusertifioitu, mutta parisuhdetta etsivä painottaa eri asioita eri painotuksilla.
Itse 40v miehenä haluaisin vakavan suhteen ja perheen, mutta kun olen alle 175cm, niin nettideiteissä ei saa vastauksia.