Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Grillausvinkkejä, kiitos!

Vierailija
28.04.2013 |

Olen jo aivan kyllästynyt grillaamaamme broitskuun ja possuun. Vaikka lehdet ovat turvoksissa ohjeita, niin ei silti oikein sytytä.

Kellään mitään kivoja uusia ideoita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohta, halloumia, jättikatkarapuvartaita,  tuoretta tonnikalaa, vihannesnyyttejä, maissia, tomaatteja, parsaa (keitä ensin), sisäfile kokonaisena, bratwursteja.

osta reitetty wokkipannu joka on tarkoitettu grilliä varten.

Vierailija
2/5 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskinpa nää niin uusia on, mutta kasvis- (esim. sieni, paprika, kesäkurpitsa jne.) tai lohi (yhdessä esim. limen kanssa) vartaitia. Olen grillannut myös herkkusieniä, tavallisen kokoisina tai jumboina. Niihin voi laittaa tuorejuustoa tai muuta vastaavaa täytteeksi ja pekonia ympärille, tulee tosi hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole hienoa, mutta kun kevään on syönyt makkaraa, niin tänään maistui hyvältä, kun grillattiin maissia, tomaatteja ja grillijuustoa.:)

Vierailija
4/5 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lemppareita:

Aurajuustolla täytetyt herkkusienet, pekonia ympärille. Tomaatitkin ovat hyviä aurajuustotäytteellä ja pekonilla =)

Vartaita joissa on punaviinimarinoitua naudan sisäfilettä, valkosipulista possun filettä, kirsikkatomatteja, kesäkurpitsaa, chorizoa, paprikaa ja nektariinia/persikkaa.

Vierailija
5/5 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

makumakkaroita, grillipekonia, maissia, ribsejä, banaania (jäätelön kaveriksi), vaahtokarkkeja, pekoniin käärittyjä nakkeja...

*noniin... nälkä...* ;-)