Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juustokakkukysymys, kiitollinen myös syömiseen erikoistuneiden vastauksista

Vierailija
28.04.2013 |

Pitääkö juustokakussa olla kaksi eri makua? Ja mikä olisi hyvä pari sitruunalle? Mikä olisi muu hyvä yhdistelmä keväällä, appelsiini-suklaa tai karpalo-valkosuklaa ovat mielestäni talvisia vai ovatko?

Kommentit (7)

1/7 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erimakuinen kiille on hyvä, yleensä oon tehny valkosuklaajuustokakun ja mangokiilteen tai sitten turkinpippurimuru kakun päällä on hyvää kans. :)

2/7 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitruuna ja lakritsi muuten sopii mun mielestä hyvin yhteen, voi olla että olen hieman yksin tämän mieltymyksen kanssa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla kahta makua. Joku raikas sitruunainen tai muulla sitrushedelmalla maustettu sopis kevaaseen varmaan hyvin.

Vierailija
4/7 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitruuna on makuna kivan raikas(oli maku mikä tahansa) joten ei tarvitse minusta mitään toista makua.

Vierailija
5/7 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitruuna ja vanilja riittää hyvin. Kiille voi olla sitten vaikka mansikkaa, tai tekee seuraksi mansikkasoseesta ' kastikkeen'

Vierailija
6/7 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi eilen vieraita ja tein pitkästä aikaa sellaisen paistettavan "Amerikkalaisen juustokakun". Laitoin kakkuun sitruunan mehua ja kuoriraastetta. Yleensä olen laittanut valmiin ja jäähtyneen kakun päälle vadelmia, mutta koska niitä ei nyt sattunut olemaan, laitoinkin mustikoita. Vähän epäilytti, mutta yllätyin itse erittäin positiivisesti ja mielestäni oli melkein parempaa näin. Päälle siis vain reilusti mustikoita ja sit hyytelösokerista sellainen kiille. Kyllä maistui (niin vieraille kuin itsellenikin ;))!!

Vierailija
7/7 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitruunalle laittanut sellaisen kiilteen että olen keittänyt pehmeäksi muutaman nektariinin appelsiinimehussa, soseuttanut ja makeuttanut. On ollut ihan hyvää =)

Sitruunalle olen myös tehnyt sellaisen kiilteen että sulatan valkosuklaa ja sekoitan vatkattuun Flora Vanillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan