Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskontyttö ajelee autolla kaupunkiin, sama suunta kuin mulla mutta ei puhu mitään

Vierailija
06.07.2020 |

Sain tietää että menee etelään päin ja kysyin voiko odottaa seuraavaan päivään. Oli lähtenyt eikä kertonut.
Olisin maksanut bensarahaa.
Ennenkin on käynyt kaupungissa jonka kautta minä kuljen.
Joskus melkein jopa edellisenä päivänä.
Olisin voinut suunnitella matkani sen mukaan, mutta sille ei tule mieleenkään mitään.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen olisi pitänyt sua erikseen kokonainen päivä oottaa?

Voihan sitä kysyä silloin kun ei ole tähdellistä menoa eli sovittuja aikoja.

Mistä hemmetistä sinä voit tietää onko siskontytölläsi sovittuja aikoja juuri tuolle päivälle?? Paljon todennäköisempaa että on; ei kai se siskontyttökään täysin huvikseen ajele kaupunkiin. Ja sinun takiasi olisi pitänyt siirtää sovittu ajanvaraus tai tapaaminen?

Silloin kun pummitaan muiden kyytiin niin ensimmäinen, itsestäänselvä vaatimus on että sinä olet se joka joustat, ja menet sinne kaupunkiin just tarkkaan sinä päivänä kun siskontyttösi on menossa. Jos siis yleensä huolii sinut kyytiin. Minä en ottaisi, edes maksua vastaan.

Itse sanoi etrei ole mitään tarkkaan sovittua.

Voinhan mä sen jättää myös pois kun tulee tänne, en ota asuntoon.

"No itseasiassa Tuire-Pirjo-täti, minulla on sovittuna gynekologille aika uuden kierukan laittoon juuri tuolloin niin en voi ottaa sinua kyytiin."

Tuire-Pirjo, olen sopinut treffit Mikon kanssa ja aiomme pan*na autoni takapenkillä metsäautotien varressa vähän ennen kaupunkia, mutta voit tulla kyytiin, jos menet siksi aikaa metsään kävelemään....about parin tunnin viivytys siitä tulee.

:D

Vierailija
62/62 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hänellä ole mitään velvollisuutta puhua mitään vaikka hevosella ratsastaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi