Pika-apua! Minkälainen/värinen huivi tämän mekon kanssa?
Pitäisi löytää huivi tämän mekon seuraksi. Mikä väri olisi sopivin?
https://stockmann.com/p/fi/Marc-Aurel-Mekko/527663/24212/24212?itemId=527664
Kommentit (10)
En laittais tuohon huivia ollenkaan, tulee turhan sekava. Jos jotakin tarvii, niin korkeintaan joku ohut ketju tai riipus kaulaan ja yksivarinen ylaosa.
Laittaisin valkoisen, mutta sen pitää sitten olla sama valkoinen kuin mekossa. Tai jos laukku ja kengät on jotain ruskean sävyä, nude, konjakki tms., voisin laittaa niiden värisen huivin.
valkoinen, mutta samaa sävyä kuin mekossa. Mikä tahansa sininen. Tärkeää on ottaa huomioon se, mikä värisävy sopi sopii kasvoihisi.
Minua ällöttää huivit, varsinkin kaikki sellaiset jotka kieputellaan käsivarsien ympärille, niitä sitten jatkuvasti ojennellaan ja asennellaan. :(
Ole järkevä ja hommaa bolero! Ihan sama mikä väri, voihan sitä hommata vaikka punaiset kengät, laukun ja boleron mutta ei niitä huiveja alleille, ei,ei, eiiiiiii!!!!!!
Henkilökohtaisesti en tykkää että koko asu olisi sävy sävyyn. Itse laittaisin siis jotain punasävyistä tai ruskeaa.
Joka tapauksessa välttäisin kovin kirjavaa kuosia huivissa, tulee helposti levoton.
En kuitenkaan laittaisi ko. mekon väristä huivia, mutta olenkin vähän outo :)
Tummansininen yai valkoinen merimieskuvioilla, tummansininen valkoisilla palloilla/pilkuilla, no, käyhän tuohon monetkin varmaan.
Jompaa kumpaa sinistä. Itse laittaisin tummansinisen.
Tummansininen yksivärinen. Villi kortti: valkoinen, puuvillainen pitsivillatakki.