Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mimmi, joka on tehnyt tuksulle biisejä:

Vierailija
28.04.2013 |

Löytyy täältä:

http://emmyrich.blogspot.fi/

Tyttö on ilmeisen varakas ja pappa betalar oman studioinkin. Nyt kertoo kuinka suomalainen muusikko (!) on tulossa levyttämään hänen biisejään.

Mahtaa tytön korvat soida, kun Tuksu vetäsee ensimmäisen nuotin. Huh.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 11:30"]

Emmy elää sitä elämää mitä Tuksu haluaisi. Rikas ja kaunis.

[/quote]

No ei kyllä kaunis vaikka rikas olisikin. Eikä kukaan lue sen blogia, ei yhtään kommenttia missään postauksessa.

Vierailija
2/3 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksendaalien uusimmat fb-päivitykset:

Julia Tukiainen
TERVEISIÄ UUDEN YHTEISTYÖKUMPPANIMME LUOTA; EMMY RICH. Olemme 1350 neliön linnassa tällä hetkellä, upea ruotsalainen artisti on täysin ihastunut Johanna Tukiaiseen, täällä on oma SPA, sauna, 5 makuuhuonetta pylvässänkyineen, vanhemmat ovat sydämellisyyden huipentumia, ja uudet rakkausbiisimme tuovat kylmät väreet selkää pitkin, ne ovat niin koskettavia ja vaikuttavia!!!!!! Niin että tiedoksenne nyt vaan: NYT KYSEESSÄ EI TODELLAKAAN OLLUT MIKÄÄN NÄÄTÄ HUIJAUS TAI FEIKKIKEIKKA, VAAN IHAN TÄYTTÄ TOTTA TÄMÄ ON!!! OLEMME MYÖS SAANEET KUTSUT ESIINTYÄ ULKOMAILLA JA NÄILLÄ ENGLANNINKIELISILLÄ BIISEILLÄ SHOW VASTA ALKAA JA TASOKKAASTI!!!!!! Olemme ihan innoissaan, Johanna meinaa pyörtyä tänne!!!!! Kohta lähdemme studioille purkittamaan biisit kasaan! Urban antoi tämän kontaktin Johannalle, koska hän on edelleen rakastunut häneen. Mun piti käydä viime yönä vessassa, niin siihen meni puoli tuntia että edes löysin sen DDDDDD :) Kohta tulee lehdistötiedotteet koko tästä tapahtumasta, sekä Seiska Liveen Johannan omille sivuille kuvat ja uskomattomat videot!!!!!

Johanna Mia Mari Tukiainen

Ei tuohon Julia Tukiainen statukseen voi lisätä enää mitään........Hyvin tyhjentävästi kirjoitettu. Olemme 1350 neliön linnassa, jossa todellakin on oma spa uima-altaineen, viisi makuuhuonetta pylvässängyillä, ja nyt voin paljastaa myös ruotsalaisen huippuartistin nimen joka on tehnyt minulle uusia englanninkielisä rakkauslauluja (sekä yhden yhteisen mulle ja Julialle), hän on Emmy Rich (oikealta nimeltään Emilia), aivan IHANA tyyppi, meinasimme molemmat PYÖRTYÄ Julian kanssa eilen kun kuulimme Emmyn pianonsoitto esitykset jotka hän oli itse säveltänyt.......huhahheijaaaa, en edes tiedä, voiko niitä sanoa "pianoesityksiksi." Vitsi nyt täytyy sanoa, että näillä ruotsalaisilla on AMMATTITAITOA, kääääk!!!!!!! Kohta lähdemme studioille purkittamaan biisit, tämä on tärkeä päivä! Kuvaan kaiken videoille ja ne tulevat esille ensi viikon aikana Seiska Live sivuillani www.seiska.fi osoitteessa. Sieltä näette koko asunnon, vanhemmat, Emmy ja kaikki ovat antaneet kuvausluvan, samoin tottakai studiolaulumme nauhoitetaan!!!!! :) Kiitos rakas Urban, ruotsalainen yritysjohtaja joka järjesti tämän kontaktin minulle!!!!! ♥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmy elää sitä elämää mitä Tuksu haluaisi. Rikas ja kaunis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme