Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekat aikuisiän treffit. Miten maksaminen?

Vierailija
28.04.2013 |

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 11:32"]

Lasku jaetaan suhteessa miesten ja naisten tilastolliseen palkkaeroon, nainen maksaa 70% siita mita mies maksaa......

[/quote]

Paskat maksaa. Jokainen on vastuussa omasta palkastaan

Vierailija
2/53 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT mutta mielestäni olisi järkyttävän epäkohteliasta hakea kahvit itselleen jo valmiiksi, kun treffikumppani ei ole vielä edes saapunut paikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai viela parempi, lasku ositetaan suhteessa osapuolten nauttimiin vuosituloihin. Jos esim mies saa 60 tonnia ja nainen 40 tonnia vuodessa ja maksettava ravintolalasku on vaikkapa 100e. Miehen osuudeksi tulee 60e (60 % yhteenlasketuista tuloista= 60% jaettavasta ravintolalaskusta) ja naisen 40e (40%). Helppoa, ei suomalaista miesta saa hyvaksikayttaa.

Vierailija
4/53 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasta keskustelusta saa kylla aika hyvan kasityksen miksi suomalaiset "herrasmiehet" eivat aina suomalaisille naisille kelpaa, vaan joutuvat tyytymaan venalaisiin ja virolaisiin. Siellahan ei noita suomalaisia "komistuksia" hyvaksikayteta vaan kaikki laskut puolitetaan centin tarkkuudella.

Vierailija
5/53 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasku jaetaan suhteessa miesten ja naisten tilastolliseen palkkaeroon, nainen maksaa 70% siita mita mies maksaa......

Mitäh?

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/233317-%E2%80%9Dmiehen-euro-onkin-alle-90-senttia%E2%80%9D

Vierailija
6/53 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tietysti herrasmies maksaa, en tilaisi mitään kallista ensimmäisillä treffeillä, mutta miehen kuuluu maksaa, jos ei maksa sitä kahvia tai ei osaa avata ovea naiselle juoksee itse sisään eikä välitä pääsikö nainen siinä mukaan, itse en menisi toisille treffeille. 

Vierailija
7/53 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, ensi treffeilla saa kylla tosi paljon vihjeita miehen mahdollisuuksista jatkoon. Joka on junttimainen kaytostapojen suhteen seurustelun alkuvaiheessa, tuskin kykenee mihinkaan parempaan myohemminkaan.  

Vierailija
8/53 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 11:36"]

[/quote]

[/quote]

Idiootti, et taida ymmartaa tilastoista yhtaan mitaan,saatikka sitten todellisuudesta.

Vierailija
9/53 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo melko modernilta kuulostaa omaan korvaan että mies tarjoutuu kaiken maksamaan, mutta nainen alkaa siinä vaiheessa venkoilemaan vastaan, että maksaa oman osuuden, ja pienen kiistelyn jälkeen molemmat hymyilevät kun on sovittu että nainen maksaa sitten joskus tulevaisuudessa.

En todellakaan ottaisi naista, joka maksattaa kaiken minulla ja vastapalvelukseksi tekee ruokaa? Jhuu, sanoisinko että tätäkin palstaa lukiessa voi taas olla onnellinen että on niin itsenäinen kumppani että tienaa rahaa, maksaa asioita JA SILTI tekee ruokaa..

Yksi kaveri joka herkästi maksaa naisille löysi rakkauden naisesta, joka käyttää tätä kyllä häikäilemättömästi hyväkseen, eipä sitä kehtaa kaverille sanoa että älä nyt kaikkea maksa. Mutta kukin taaplaa tyylillään jälleen kerran, jos teillä toimii se että mies maksaa kaiken niin sitten se varmaan maksaa ne? Eipähän seksiä tipu jos ei maksa ;)

Vierailija
10/53 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 11:24"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 02:32"]

Jos mennään kahville, niin voi mennä sen verran ajoissa että tilaa oman kahvinsa ennen kuin mies tulee. Jos sieltä tehdään jatkosuunnitelmia, mennään vaikka kaljalle voi heittää että mä tarjoon nää, tarjoo sä vaikka ensi kerralla. Saa sopivasti sanottua samalla että kiinnostaisi nähä toistekin =)

Jos treffeille pyytäjä on pyytänyt esim elokuviin, sanoisin että pyytäjä maksaa. Eli jos sinä ehdotat että lähette jotain katsomaan, niin sinä hankit liput. MIes voi sitten vaikka osta aoheistuotteet, popparit ja limun jos haluaa jtn tarjoa.

Ravintolassa varaudut maksamaan omat, mutta tietysti voit odottaa kun tarjoi,lija kysyy että maksetaanko samasta että mitä mies vastaa. Ja sitten päätät itse että haluatko jatkaa treffailua jos mies ekoilla treffeillä haluaa että maksat itse omat ruuat =)

[/quote]

Jep, nainen joka tarjoutuu maksamaan ensimmaiset kaljat, saattaakin loytaa miehen joka ei koskaan jata. Jos hyvin sattuu, 100 % varmasti mies haluaa nahda toistekin. Mies voi jopa muuttaa ap:n luokse asumaan kun on niin hyvaa palvelua, ap siivoilee ja kokkailee ja tarjoaa seksiakin. Mies maksaa yhteisista menoista 1/4 kun eihan nainen saa siipeilla miehen kustannuksella. Jos ap jattaa tyonsa ja jaa lasta hoitamaan, menee ap:n pienista tukirahoista ja lapsilisista ruoat perheelle mies mukaanluettuna ja tietysti pitaa riittaa viela ap:n rahoista lapsen kuluihin. Miehen rahat menevat harrastuksiin, autoihin ja vempeleisiin seka juomiseen. Ja muistaa sitten etta ei saa nalkuttaa eika suuttua silloin voi mieskin suuttua ja nyrkkia tulee, puhumattakaan etta yrittaa heittaa miesta pellolle. Jos tarpeeksi suututtaa tuota mukavaa miesta, voi henki lahtea. Onnellista tulevaisuutta!

[/quote]

Anteeksi mitä!? Mielikuvitusta sinulla ainakin on....

Vierailija
11/53 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä pyytäisin tarjoilijalta laskut erikseen, niin ei tule mitään väärinkäsityksiä. Ja jos jompi kumpi ei halua enää toisia treffejä, niin ei jää tunnetta, että olisi jäänyt toiselle velkaa.

Itse olen naimisissa ja meillä ulkona syömiset maksaa joko mies tai minä omista rahoistaan, tai sitten maksetaan yhteisistä rahoista.

Vierailija
12/53 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies maksaa jo ihan siitä ilosta, että saa ylipäätään seurakseen viehättävän naisen, jolla taas on paljon enemmän menetettävää, jos lähtee liian helpolla kenen tahansa hunsvotin matkaan saati jos tulee raskaaksi.

Vierailija
13/53 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jokaisen pitää olla valmis maksamaan ruokansa itse.

Jos ihastuu toiseen niin voi tarjoutua maksamaan, tämä koskee myös naista. Saa nainenkin maksaa miehen puolesta. Se voi olla jopa virkistävää vaihtelua, kuten näkee.. ;)

Jos menee ravintolaan niin että mies maksaa laskun kuitenkin niin sitten on kyllä melkoinen haahka. Minusta ei voi olla itsestäänselvyys että joku maksaa toisen ruuan, se on ele. 

Vierailija
14/53 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan tarjoutuu maksamaan mutta naisen kuuluu maksaa oma osuutensa. Tai sanoa että tarjoaa sitten seuraavalla kerralla.

Vierailija
15/53 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 11:56"]

no tietysti herrasmies maksaa, en tilaisi mitään kallista ensimmäisillä treffeillä, mutta miehen kuuluu maksaa, jos ei maksa sitä kahvia tai ei osaa avata ovea naiselle juoksee itse sisään eikä välitä pääsikö nainen siinä mukaan, itse en menisi toisille treffeille. 

[/quote]

Miksi naiselta ei vaadita samoja asioita? Miksi miehen pitäisi maksaa nasen kustannukset ja palvella naista?

Vierailija
16/53 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 11:36"]

[/quote]

[/quote]

Idiootti, et taida ymmartaa tilastoista yhtaan mitaan,saatikka sitten todellisuudesta.

[/quote]

Itse et taida tietää. Et voi verrata sairaanhoitajan palkkaa johonkin sähköinsinööriin. Pitää verrata samaa työtä ja samaa työnantajaa jos kummatkin tekee täysin samaa työtä samalla kokemuksella ja osaamisella.

Vierailija
17/53 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuja maksaa. Jos liike-elämässä kutsut syömään potentiaalisen bisneskumppanin syömään ja yrität puolittaa laskun, niin juntiksi leimaantuu.

Kutsuja maksaa - aina.

Vierailija
18/53 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 12:54"]

Herrasmies maksaa jo ihan siitä ilosta, että saa ylipäätään seurakseen viehättävän naisen, jolla taas on paljon enemmän menetettävää, jos lähtee liian helpolla kenen tahansa hunsvotin matkaan saati jos tulee raskaaksi.

[/quote]

Miten naisella on enemmän menetettävää? Vaikka nainen tulisi raskaaksi niin mies joutuu maksamaan.

Vierailija
19/53 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 14:16"]

Kutsuja maksaa. Jos liike-elämässä kutsut syömään potentiaalisen bisneskumppanin syömään ja yrität puolittaa laskun, niin juntiksi leimaantuu.

Kutsuja maksaa - aina.

[/quote]

Vähän eri asia. Kutsuja ei maksa. Älä suostu kutsuun jos sinä et ole valmis maksamaan omia kulujasi.

Vierailija
20/53 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 14:20"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 14:16"]

Kutsuja maksaa - aina.

[/quote]

Vähän eri asia. Kutsuja ei maksa. Älä suostu kutsuun jos sinä et ole valmis maksamaan omia kulujasi.

[/quote]

Kutsuja maksaa aina. Jos kutsut kotiisi syömään, niin maksat kaiken. Jos kutsut bisneskumppanin syömään, niin maksat kaiken. Jos kutsut potentiaalisen seurustelukumppanin kahville, niin maksat kaiken. Tämä kuuluu peruskäytöstapoihin, ja henkilö, joka ei tätä noudata on typerä juntti, jonka kutsuihin ei enää vastata. Kutsuttavan ei tarvitse osallistua mihinkään kuluihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi