Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On niin paha mieli poikani pettymyksen vuoksi

Vierailija
27.04.2013 |

Ihan pikkujuttu kyseessä kuitenkin. Mies meni pojan (6v.) kanssa Ässien kultajuhlaan. Lapsi oli ihan täpinöissään. Tulivat takaisin lapsi itkien. Poika ei ollut nähnyt vilaustakaan pelaajista saati sitten pokaalista, jonka näkemistä oli odottanut tosi paljon.

Olin kyllä yrittänyt selittää, että siellä tulee olemaan niin paljon ihmisiä, että lapsi ei todennäköisemmin tule näkemään pelaajia tai pokaalia kunnolla (tai sitten sinne olisi pitänyt mennä monta tuntia etukäteen). Ilmeisesti kaikuivat kuuroille korville.

Olin ajatellut, että jo meno kultajuhlaan olisi iso juttu tuon ikäiselle, joka tykkää jääkiekosta.Vähän sellainen elämys. Toisin ilmeisesti kävi.

Ja joo, tiedän että pettymyksen kuuluvat elämään mutta ei silti ollut kiva juttu nähdä, kuinka maassa lapsi oli.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä tässä voi opettaa lapselle vähän suhteellisuudentajua. Kyse on kuitenkin vain siitä että mustaa muovinkappaletta lämitään puukepeillä maaliiin. Ne pelaajat eivät ole yliluonnollisia olentoja eikä se pokaali ole maailman kahdeksas ihme. Pettymys tuli, mutta niitä on opittava kokemuksen kautta käsittelemään ja sietämään. Tässä tuli hyvä oppitunti.

Vierailija
2/5 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei isukki nostanut poikaa olkapäilleen? Olisit antanut pojalle kiikarit mukaan. Siellähän oli 20 000 ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans sitä mieltä, että tuollaisia pettymyksiä tulee ja menee. Kukaan ei kuitenkaan loukannut poikaasi eikä esim. pettänyt hänen luottamustaan. Äitinä tietysti aina toivoo kapselleen pelkkää iloa ja hyvää, mutta eihän elämä pelkästään sellaista ole.

Vierailija
4/5 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taas.

Mies oli nostanut pojan harteille mutta he olivat lavan sivussa, josta näköyhteyttä ei oikeastaan ollut laisinkaan. Pelaajat menivät lavalle juuri toiselta puolelta. Mies totesikin, että oli turha edes yrittää paremmille paikoille, ryysis oli niin paha.

Juu, eihän ne pelaajat mitään jumalia ole mutta pikkupojalle he ovat lähes tulkoon sankareita. Pettymykset kuuluvat elämään, ei sen puoleen mutta lapsella taisi olla odotukset vähän korkealla. Hän ei kait ymmärtänyt, että iso määrä ihmisiä menisi juhlimaan kultamitalia ja siellä väkipaljoudessa on turha yrittää ns. paremmille paikoille.

Vierailija
5/5 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi vienyt noin pientä lasta ns"aikuisten juhlaan".

Tiesihän tuon mikä ryysis ja huuto tulee voittaa tai ei voita. Jo etukäteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän