Miksei minua isketä (baareissa tai muuallakaan)?
Olen kaunis ja muodokas nainen. Olen itsevarma ja yleensä aina iloinen ja kiltti ihmisille. Minua on kehuttu töissä positiiviseksi ja päivän piristäjäksi. Tykkään laittautua ja pukeutua hyvin, usein tyylikkään seksikkäästi, mutta en siis missään nimessä halvasti. Tämän lisäksi olen fiksu ja opiskelen yliopistossa. Minulla on hyvä, vaikkakin hiukan musta ja ironinen, huumorintaju.
Miksi oi miksi siis, rakas AV-raati, minua ei koskaan tulla iskemään? Luulisi, että olen joka miehen unelmasaalis. Baareissa usein rumemmilla ystävilläni on seuraa, mutta minulla ei. Asia joskus harmittaa minua ja saa minut ihmettelemään, näenkö itseni aivan väärin. Joskus minusta tuntuu myös, että ystäväni ovat omasta viennistään ja minun viemättömyydestäni vahingoniloisia, koska tietävät olevansa rumempia kuin minä mutta minun silti jäävän "yksin".
Oikeastaan en seuraa edes tarvitse, sillä olen naimisissa, mutta silti ihmettelen asiaa ja se ärsyttää minua. Kyllä minäkin tarvitsisin itsetunnon boostia, eli iskuyrityksiä, jotka voisin sitten lempeästi torjua. En käytä sormusta käytännön syistä, joten syy ei voi olla siinä.
Olen avoin juttelulle, ja hymyilen ja tanssin paljon, joten en usko, että vaikutan sulkeutuneelta tai torjuvaltakaan.
Missä siis vika? Jos tarvitsette lisätietoja analyysia varten, vastaan kysymyksiin.
Kommentit (37)
Niin, oletko lihava? Silloin ei auta kiva luonne tai nätti naama tai tyylikkyys.
Entä oletko ns epätoivoinen? Toivotko niin hartaasti iskuyrityksiä, että se näkyy? Miehet ovat herkkiä vaistoamaan epätoivon, ja karttavat sellaista kuin ruttoa, vaikka nainen olisi kuinka upea tahansa. Sama toisinpäin: jos todella pelkäät, että joku yrittää pokata, niin aivan varmasti pokaajia riittää jonoksi.
Nurinkurista ajattelua, että miehen tulisi ottaa pakkeja vastaan vain sen takia nainen saisi nauraa miehelle "et toi urpo yritti mua" vaikka todellisuudessa on mielissään miehen lähentelystä ja siitä ajatuksesta että miehet haluaa häntä. Käytännössä, miehen tulisi olla naiselle pilkan kohde.
Nainen on tunteittensa kanssa lapsen tasolla, "iskä, iskä - mä haluun tota!"
Tosi mies ei alistu naisen tahtoon, vaan alistaa naisen omaan tahtoon. :)
En ole lihava, vaan muodokas, vaikka sitä sanaa käytetään nykyään aivan väärin. Siis minulla on tiimalasivartalo, mitat 108-74-109. En mielestäni ole myöskään epätoivoinen, en mitenkään märehdi tuota iskuyritysten puuttumista. Se kyllä ajoittain harmittaa, mutta en keskity siihen, kun olen ulkona. Olen jo päässyt asian kanssa melkein sinuiksi, koska olen 23-vuotias, ja tämä sama tilanne on ollut todella pitkään. Ihmettelen vain syytä tähän.
En myöskään ajattele, että miesten PITÄISI iskeä naisia. Myös naiset saavat aivan vapaasti iskeä miehiä, ja itse olen nykyisen miehenikin kanssa tehnyt aloitteen. Jotenkin vain olettaisin, että kaikkia naisia iskettäisiin tasaisesti, ja etenkin niitä ns. saaliita. Nyt haluaisin vain herättää asiasta keskustelua, kun täällä aina ruoditaan ihmisten hyviä ja huonoja puolia ja mahdollisuuksia markkinoilla. Halusin siis kiinnittää huomion siihen, että vaikka olisi "kaikki kunnossa", ei silti välttämättä ole saumaa markkinoilla. Mikä syy tähän sitten on?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 23:54"]
Vaikutat vähän ylemmyydentuntoiselta. Varmaan on naamassakin sentin pakkelit, kuka mies sellaista haluaisi kasvoihinsa hieroa ja suuhunsa saada (siis pokauksen mahdollisesti onnistuessa)? Rumemmat ystäväsi ovat varmaankin helpommin lähestyttävissä. Tai sitten vain olet vähemmän viehättävä kuin kuvittelet.
[/quote]
En ole ylemmyydentuntoinen, vaan terveellä itsetunnolla varustettu realisti. Asia nyt vaan on näin, että olen nätti ja fiksu, mutta suomalaisethan eivät sitä varmaankaan saa ääneen sanoa? En missään nimessä ajattele olevani parempi kuin ystäväni, mutta satun olemaan paremman näköinen.
En tiedä, missä tekstissäni viittasin tuohon sentin pakkeliin, mutta sellaista minulla ei ole. Ihoni on hyvä, joten en käytä paljoa meikkivoidetta. Minulla on myös kauniit, tummat kulmat ja ripset, joten riittää, että hiukan vahvistan niitä. Tykkään olla freesi :) Mutta on varmaan syntistä huomata omat kauniit ripsensä, hyi olkoon minua!
ap
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 01:01"]
Nurinkurista ajattelua, että miehen tulisi ottaa pakkeja vastaan vain sen takia nainen saisi nauraa miehelle "et toi urpo yritti mua" vaikka todellisuudessa on mielissään miehen lähentelystä ja siitä ajatuksesta että miehet haluaa häntä. Käytännössä, miehen tulisi olla naiselle pilkan kohde.
[/quote]
Ei naiset naura miehille, jotka heitä iskevät. Eivät ainakaan kaikki. Joskus oikein harmittaa sanoa kivalle miehelle, että on varattu, koska tekee tälle pahan mielen. Ja joskus voi miehen kanssa kuitenkin jutella ja ystävystyä, tai vaika esimerkiksi tanssia. Kertoo huonosta itsetunnosta, että olettaa heti naisten nauravan itselleen, jos epäonnistuu.
ap
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 10:55"]
Koska olet ylimielinen ja sulla on paska itsetunto.
[/quote]
Et varmaan lukenut viestiäni :) Minulla on hyvä itsetunto. En myöskään ole ylimielinen: mistä päättelit tämän?
ehkäpä ne miehet huomaa ajatuksesi siitä, että olet viehättävä ja kaikin puolin mahtava ja kaverisi ovat sinua rumempia ja päättävät, että eivät halua jutella noin itsestään tietoisen ihmisen kanssa. joka ei edes etsi seuraa, mutta haluaa silti, että miehet piirittäisivät.
mua ei huomioinut pariin vuoteen kukaan, kunnes yhtäkkiä miehet alkoivat hymyillä jopa kadulla ja keskellä päivää. ulkonäkö on sama kuin ennen, mutta olen muuttunut itsevarmemmaksi ja renkommaksi, kun ongelmat ja stressi elämässä on helpottaneet. joten yritä ap myös olla hyväntuulinen ja rento, se auttaa.
Mutta olet läski, sorry vaan. Mulla pienemmät mitat, ja minäkin olen pullukka.
Juu kyllähän nuista viesteistä sai sellaisen kuvan vähän että olet ylimielinen, ja se näkyy. Istut rumien kavereidesi kanssa, ja sinä tiedostat olevasi paremman näköinen, joka on sinun mielipide, ja saattaa vaikka olla tottakin, mutta voit olla jonkin sortin pullukka joka vaikuttaa asiaan heti. Taidan kyllä tietää millainen nainen olet kun istut siellä baarissa, enkä todellakaan mene pokaamaan sellaista naista, se on ajan ja rahan haaskausta, mutta enimmäkseen ajan. Todennäköisesti ulkoinen habatuksesi huokuu myös ulospäin sen että olet naimisissa/seurustelet, joka tekee sinut näkyvän itsevarmaksi. Miehiä pelottaa semmoinen.
Itse näin miehenä osaan käyttää sitä seurustelun tuomaa itsevarmuutta ja minua kyllä tullaan baarissa pokaamaan useinkin. Sä vaan käytät sitä väärin, silleen että oot joku baarin kuningatar, muodokas seksikäs kaikin puolin täydellinen nainen, tulkaa ottamaan, saatte pakit ;).
Pitäisikö ap'n miettiä mikä on omassa avioliitossasi vinossa, kun kaipaat muiden miesten huomiota? Miksi sinun pitäisi sellaista saada, jos kotona on kaikki hyvin? Etkö saa tarpeeksi huomiota mieheltäsi? Selvästikään itsetuntosi ei sittenkään taida olla ihan niin hyvä kuin luulet, jos miesten huomio sitä boostaa.
Olin juuri aikeissa kysya, miksi sinua pitaisi tulla iskemaan? Jos siis toivot vain yleisesti huomiota keilta sattuu miehilta.
Aivan, ei seurustellessa kyllä pitäisi tarvita mitään iskuyrityksiä miehiltä.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 10:58"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 01:01"]
[/quote]
Ei naiset naura miehille, jotka heitä iskevät. Eivät ainakaan kaikki. Joskus oikein harmittaa sanoa kivalle miehelle, että on varattu, koska tekee tälle pahan mielen. Ja joskus voi miehen kanssa kuitenkin jutella ja ystävystyä, tai vaika esimerkiksi tanssia. Kertoo huonosta itsetunnosta, että olettaa heti naisten nauravan itselleen, jos epäonnistuu.
ap
[/quote]
Jos naisella on sormus nimettömässä, niin en lähesty häntä. Ja ei kaikki naiset ole samanlaisia, mutta jotkut naiset pyörittelevät silmiä aloitteentekijää kohtaan.
Itseni kohdalla menee niin, jos menen naiskaksikon tai naiskolmikon keskuuteen jututtamaan yhtä naista muista välittämättä niin nainen kyllä juttelee mutta yleensä käy niin että naisen kaverit eivät ole minusta innoissaan ja saattavat käyttäytyä tosi tylysti miestä kohtaan.
Juuri se on nurinkurista, että nainen jota kohtaan teen aloitteen innostuu minusta, mutta heidän kaverit yleensä suuttuvat ja lähtevät menemään vaikka nainen haluaisi jäädä seuraani. Harva nainen tykkää jäädä ilman kavereita baariin. Joten valitsen tarkkaan, ketä lähestyn. Ehkä naisilla olisi peiliin katsomisen paikka, jos aloitteita ei tule.
Aiempaan viestiin jossa naisen ystävät tuotti ongelmia. Tämän takia pitää olla se wingmän messissä, ja pelisuunnitelma on tehty, hän harhauttaa sitä yli-itsevarmaa pullukkaa kaveria joka pyörittelee silmiään, ja sitten toinen voi keskittyä siihen kenestä on kiinnostunut. Kannattaa sopia pari muutakin juttua etukäteen, niin on sitten sellainen isompi harhautus, pako, ja muita asioita valmiiksi sovittuna.
Muodokas=läski?