Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuvalipun voimassaoloaika päättyy 2.5., voinko..

Vierailija
27.04.2013 |

Siis kaapista löytyy vielä pari joulupukin tuomaa Finnkinon joululahjalippua, joissa voimassaoloaika päättyy 2.5. Osaako joku kertoa, onko elokuvissa nyt käytävä viimeistään torstaina, vai riittääkö, että hakisi ennen tuota voimassaolon päättymistä liput vaikkapa viikonlopun näytökseen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on käytettävä viimeistään 2.5. ei voi ostaa sen päivän jälkeisiin näytöksiin lippua. Mulla oli sama tilanne vuoden vaihteessa ja olin sitten 31.12. elokuvissa :D kun en halunnut että ne jää käyttämättä.

Vierailija
2/5 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy jollekin alehinnalla jos et käytä. Tai anna lahjaks, nehän käy kai 3D-leffoihinkin. Turha jättää käyttämättä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita lippuja löytyy pilvin pimein Tennarin aulan lattialta silloin vikana päivänä eli 2.5. Sieltä vain keräämään ja leffaan!

Vierailija
4/5 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni olen joskus käynyt lunastamassa lipun parin päivän päähän olevaan leffaan. Ovatko sitten muuttaneet käytäntöä, en tiedä?

Vierailija
5/5 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, kokeileppa kirjautua Finnkinon sivuille, osta sieltä liput lipussa olevalla koodilla tulevaksi ajankohdaksi ja thats it. Siinä se selviää huoliiko vanhenevaa lippua maksuna. Sitte tulostat liput ja menette leffaan, eikä mene hukkaan lippusi :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan