Nykyajan naiset
Oon jo pidemmän aikaan miettiny, että mikä nykyajan naisia oikein riivaa? Eritoten parikymppisiä naisia. Tässä muutaman omakohtaisen kokemuksen myötä olen todella ymmälläni. Tuntemani naiset pitävät poikaystäviään talutushihnassa kotona eikä omaa elämää saisi olla. Pitäisi jatkuvasti vain käydä töissä ja nyhjätä sen oman kullan kanssa kotona. Jos oma mies sattuu juttelemaan toiselle naiselle (esimerkiksi kaverin kaverille), niin heti on helvetti repeämässä. Saatikaan sitten, jos oma poikaystävä tanssii baarissa naispuolisen kaverinsa kanssa. Eikö omiin poikaystäviin enää luoteta vai mikä on?
Itse olen parisuhteessa ja oikeastaan saamme molemmat miehen kanssa mennä ja tulla miten haluamme. Kunhan kunnioitamme toisiamme. Saamme tanssia, halata ja jopa pussata poskelle toista sukupuolta olevaa! Tiedän kyllä, että jokainen pariskunta asettaa omat säännöt suhteelleen jne. Mutta oikeasti, jos pelihousut pitää repiä siitä että oma kulta on tanssinut tuttavansa kanssa yhden biisin baarissa, niin minä en kyllä ymmärrä tätä maailman menoa.
Olenko sitten jotenkin omituinen, kun minusta on ihan ok tanssia tuttujen miespuolisten kavereideni kanssa ja jopa halata heitä? Osalle tuollainen toiminta näyttää aiheuttavan kolmannen maailman sodan parisuhteessa.
En nyt siis väitä, että joka ikinen nainen Suomessa olisi tiukkapipo tossuttaja. Valitettavasti vain olen nyt sattunut olemaan osallisena useaan parisuhde kriisiin, joissa kriisi on lähtenyt edellä mainituista asioista. Muiden mielipiteitä asiasta olisi kiva kuulla.
Kommentit (12)
Nuorilla naisilla huonoitsetunto (ei toki joka tapauksessa). Ei luoteta itseensä ja peltään että se toinen nainen (kaverin kaveri) on parempi.. Taisteltava siis kynsin ja hampain?
Eli jos muilla on parisuhteessa erilaiset arvot, he ovat silloin automaattisesti väärässä? Haluat, että kaikki toimivat kuten sinä?
En oikein ymmärrä mitä ajat tällä takaa..? Nyt pitäisi ilmeisesti porukalla ihmetellä, miten sinä oletkin niin jalo ja avoin ja rohkea ja luojatiesmitä-nainen ja ne muut ovat mustasukkaisia nillittäjiä, joiden pitäisi ottaa sinusta mallia.
Tiedäthän, että ne miehet ovat ihan vapaaehtoisesti ja omasta halustaan niiden naistensa kanssa? He ovat nimenomaan itse tahtoneet juuri sellaisen naisen. (Tai jos eivät ole, niin sitten he ovat joko auttamattoman tyhmiä tai lapatossuja, kun sellaisessa suhteessa kuitenkin ovat...)
Minä en tahdo, että mieheni tanssii vieraiden naisten kanssa. Mies ei tahdo, että vietän iltaa vieraiden miesten kanssa. Kumpikaan meistä ei ymmärrä, miksi tämä asia järkyttää sinua tai miksi/miten meidän tätä pitäisi sinulle perustella, saati että sinulla pitäisi olla oikeus päättää siitä, mikä meitä saa tai ei saa harmittaa/järkyttää/vituttaa/repiä pelihousut.
Keskustelun pointtina oli kylläkin se, minkä takia ei voida hyväksyä niitä tuttuja naisia...
Miksi ne pitäisi hyväksyä, jos ne kokee uhaksi parisuhteelleen? Ei kaikkea tarvi eikä pidäkään hyväksyä, joskus tulee tilanne jossa on valittava kahdesta ihmisestä toinen. Aina ei voi saada kaikkea, ja aika erikoinen parisuhde, jos silloin joku tuttava menee oman puolison ohi...
Harmittaako sinua, että miehillä on omat naiset, jotka ovat heille tärkeämpiä ja he osoittavat sen, toisin kuin sinun miehesi sinulle?
Olen yli kolmekymppinen ja samanlaista oli minun ollessa parikymppinen. Voisi vähän koittaa muistella, vai joko ikä kullannut muistoja? :D
Mielestäbi toiset naiset eivät mene sen oman naisen edelle, jos mies baarissa tanssii toisen lanssa. Se oma nainen kyllä odottaa siellä kotona.
Ja kiitos kysymästä, tiedän kyllä olevani miehelleni tärkeä eikä hänen sitä tarvitse jatkuvasti olla todistelemassa :)
Meillä toi on toisinpäin. Mä olen vähän vapaamielisempi just halailun sun muun suhteen, mutta mies repii pelihousut jo siitä että puhun esim. Facebookissa miehelle.
9. Niin, miksiköhän? Kirjoitit 2 lausetta ja siitä jo saa kuvan mikä teillä on suhteen laatu. Jos mies on mustasukkainen niin ei tuo sinun "vapaamielisyys" sitä ainakaan helpoita. :(
Pitäisikö vähän kunnioittaa sitä ukkoa ennenkö se ottaa ja lähtee?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 16:44"]
Eli jos muilla on parisuhteessa erilaiset arvot, he ovat silloin automaattisesti väärässä? Haluat, että kaikki toimivat kuten sinä?
En oikein ymmärrä mitä ajat tällä takaa..? Nyt pitäisi ilmeisesti porukalla ihmetellä, miten sinä oletkin niin jalo ja avoin ja rohkea ja luojatiesmitä-nainen ja ne muut ovat mustasukkaisia nillittäjiä, joiden pitäisi ottaa sinusta mallia.
Tiedäthän, että ne miehet ovat ihan vapaaehtoisesti ja omasta halustaan niiden naistensa kanssa? He ovat nimenomaan itse tahtoneet juuri sellaisen naisen. (Tai jos eivät ole, niin sitten he ovat joko auttamattoman tyhmiä tai lapatossuja, kun sellaisessa suhteessa kuitenkin ovat...)
Minä en tahdo, että mieheni tanssii vieraiden naisten kanssa. Mies ei tahdo, että vietän iltaa vieraiden miesten kanssa. Kumpikaan meistä ei ymmärrä, miksi tämä asia järkyttää sinua tai miksi/miten meidän tätä pitäisi sinulle perustella, saati että sinulla pitäisi olla oikeus päättää siitä, mikä meitä saa tai ei saa harmittaa/järkyttää/vituttaa/repiä pelihousut.
[/quote]
Oikein hyvin kirjoitettu, olen samaa mieltä.
T: mies.
Ajat muuttuu mutta ihminen ei kyllä samaan tahtiin. Mustasukkaisia miehiä ja naisia ollut kautta aikain.
Pettämisiä ja kosteita iltoja myös ollut varmaan niin kauan kuin ihmisillä suhteita eikä vaan pelkkää lisääntymistä.
Tämän aloituksen perimmäinen pointti taisi kuitenkin olla se palstalle tyypillinen "minä olen parempi/kauniimpi kuin nuo muut naiset, eikö niin?".
Ei sun tarvitse oikeasti toisten suhteita ajatella. Nautit vaan siitä omastasi jossa ilmeisesti kaikki kuitenkin hyvin :)
Meillä toi on toisinpäin. Mä olen vähän vapaamielisempi just halailun sun muun suhteen, mutta mies repii pelihousut jo siitä että puhun esim. Facebookissa miehelle.
Nuorilla naisilla huonoitsetunto (ei toki joka tapauksessa). Ei luoteta itseensä ja peltään että se toinen nainen (kaverin kaveri) on parempi.. Taisteltava siis kynsin ja hampain?