Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko normaalia, että jo viisikymppisellä miehellä alkaa erektio pehmetä?
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jo tokkiinsa. Erektiokulma penenee jo 20 vuotiaalla, kulma pienenee asteen vuodessa.
Pikku hiljaa maan vetovoma voittaa partnerin vetovoiman.
Polttaako se tupakkaa? Tupakka on yksi syistä, miksi keski-ikäisillä on erektio-ongelmia.
Erektio-ongelmat korreloivat suoraan iän kanssa. 50-vuotiaista 50 %:lla on erektio-ongelmia, 60-vuotiailla 60 %:lla, jne.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jo vain kun sitä voi tapahtua nuoremmallakin.
Alue: Aihe vapaa
http://www.rakkaudeksi.fi/artikkelit/erektio/miksi-erektio-katoaa
Hae tietoa googlella. Siinä yksi artikkeli.