Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajatusleikki: Jos sinulla ei olisi koskaan ollut seksuaalisiahaluja, millaista elämäsi olisi nyt?

Vierailija
05.07.2020 |

Mitä valintoja olisit tehnyt toisin? Millaisista ihmisistä kiinnostuisit? Kenen kanssa ja miten viettäisit vapaa-aikaasi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin varmaankin exäni kanssa yhdessä, koska seksimme ei oikein kohdannut, mutta muuten oli tosi kivaa yhdessä.  

Luultavasti mulla olisi myös paljon enemmän miespuolisia kavereita, vähemmän kilpailua naisten kanssa, vaatetuskin saattaisi olla erilainen.

Vierailija
2/7 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein samaa kuin nyt, koska en ole impullsien vietävissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan yhdessä miehen kanssa, jolla ei ollut seksihaluja ja suhteemme päättyi sen vuoksi.

Vierailija
4/7 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi 30 v jolla on tuo tilanne. Voisinpa sanoa että olisin kiinnittänyt enemmän huomiota uraani kuin ihmissuhteisiin, mutta ei. Edelleen hukassa mitä tahdon elämältä ja varsinkin sen suhteen että haluaisinko kuitenkin joskus perheen.

Olen kyllä romanttisessa mielessä kiinnostunut ihmisistä, mutta juurikin seksuaalisesti en.

Vierailija
5/7 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista kuin nyt.

Vierailija
6/7 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Millaisista ihmisistä kiinnostuisit?"

Mitä tällä tarkoitetaan? Kai sitä kiinnostuu samanlaisista ihmisistä ystävyysmielessä kuin jos olisi seksuaalisia tunteita? Eihän silloin tarvitse miettiä, kenestä pitää seksuaalisesti. 

Vierailija
7/7 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin edelleen sinkku ja ihan tyytyväinen elämääni silloinkin.