Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh, 4000e brutto

Vierailija
27.04.2013 |

Lukee tilinauhassa. Kyllä lämmittää tällaisen entisen sossuasiakkaan mieltä, enkä tiedä mitä kaikkea rahalla tekisi, vaikka neljännes meneekin veroihin (ilolla maksan). 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 09:34"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 09:20"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 09:18"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 01:25"]

Hoitoala, paljon ylitöitä tässä kuussa.

Ap

[/quote]

Hoitoalalla tuollainen palkka? Sitten kehdataan vielä valittaa että surkea palkka. Arvaan että olet viellä kunnallisessa työssä? Jossa pitäisi olla pajon pienempi palkka kuin yksityisessä työssä

[/quote]

Pölö, suurella ylityntimäärällä tuohon on päästy.

Ei käy vähääkään kateeksi.

[/quote]

Ylityöt nyt kuuluvat nykyään kaikkiin töihin. Mutta ei niistä kuitenkaan saa tuollaisia palkkoja. Minä en todellakaan ole kateellinen. Mutta on järjetöntä valittaa palkan pienuudesta jos saa tuollaisia tuloja.

[/quote]

Mulla on paras ylityökuukausi bruttona 9700€, enkä halua enää ikinä tehdä sellaista kuukautta uudestaan. Kaikki lailliset työaikarajoiutukset paukkui mennen tullen.

Vierailija
22/25 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 09:34"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 09:20"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 09:18"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 01:25"]

Hoitoala, paljon ylitöitä tässä kuussa.

Ap

[/quote]

Hoitoalalla tuollainen palkka? Sitten kehdataan vielä valittaa että surkea palkka. Arvaan että olet viellä kunnallisessa työssä? Jossa pitäisi olla pajon pienempi palkka kuin yksityisessä työssä

[/quote]

Pölö, suurella ylityntimäärällä tuohon on päästy.

Ei käy vähääkään kateeksi.

[/quote]

Ylityöt nyt kuuluvat nykyään kaikkiin töihin. Mutta ei niistä kuitenkaan saa tuollaisia palkkoja. Minä en todellakaan ole kateellinen. Mutta on järjetöntä valittaa palkan pienuudesta jos saa tuollaisia tuloja.

[/quote]

Kateutesi oikein löyhähtää tänne asti. Minusta se ei ole edes hyvä palkka jos käytännössä kahta työtä tekemällä saa neljätonnia bruttona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihme, ettei ihminen saa iloita mistään kun heti ketju täyttyy oudoista väkisijöistä.

Kiva homma, että uutteruutesi palkittiin, nauti työsi hedelmistä!

Vierailija
24/25 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 08:57"]

Joo mäkin itkisin jos tuollainen luku näkyisi tilinauhassa - surusta. Oma brutto yli 5000 euroa. 

[/quote]

Itkut sinulle itsellesi. Tililleni tulee joka kuukausi nettona 4 500 euroa mutta silti iloitsen ap:n puolesta. Suomessa on todella pienet palkat ja tämäkin iloinen avaus muuttui hyvin pian katkerien ja kateellisten naisten väittelyksi ylityötunneista ja ikäväksi muistutukseksi veroprosenteista. Jos teitä ketuttaa oma pienipalkkaisuutenne niin tehkää asialle jotakin!!

Ap on varmasti tehnyt ihan tarpeeksi töitä ansaitakseen siitä mukavan summan rahaa, nauttikoon hän nyt!

Vierailija
25/25 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka paljon teit ylitöitä? Mä olin joka ikinen viikonloppu la-su töissä niin palkkaa tuli lähihoitajalle se alle 3000 euroa, tosin eihän siinä ollut ylitöitä mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi