Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallanko soittaa sille?

Vierailija
26.04.2013 |

Eräs yhteinen kaveri antoi yhdelle miehelle minun numeroni ja minulle sen miehen numeron. Yrittää parittaa meitä, kun kuulemma sovittais niin hyvin yhteen. :D Kuukausi sitten tää mies soittikin mulle, mutta musta tuntu, että olin silloin aika varautunut ja lyhytsanainen, niin kuin usein uusien ihmisten kanssa. Ei olla ikinä tavattu. Sen yhden kerran ollaan puhuttu puhelimessa ja kerran  facebookissa.

Nyt mua on alkanut vähitellen kiinnostaa se mies ja tekisi mieli soittaa, mutta en tiedä, uskallanko. Hän ei kuitenkaan ole soittanut mulle sen yhden kerran jälkeen, mutta voisikohan hän odottaa, että minä otan vuorostani häneen yhteyttä? Onko vähän noloa soittaa takaisin näin pitkän ajan päästä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita jos oot selvin pain. jos olet simassa ni odota huomiseen..

Vierailija
2/9 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 23:40"]

soita jos oot selvin pain. jos olet simassa ni odota huomiseen..

[/quote]

Ajattelinkin soittaa vasta huomenna jos soitan, en missään nimessä näin myöhällä ala soittelemaan. :D

Jännittää vaan hirveesti. Mitä jos sen kiinnostus lopahti sen yhden puhelun perusteella, kun ei ole sen jälkeen ottanut yhteyttä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ottanut yhteyttä koska luuli ettei hän kiinnosta sua?

Vierailija
4/9 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 23:47"]

[/quote]

Niin, tämäkin voi olla syy. Mutta niin voi olla sekin, että hän ei ollutkaan kiinnostunut minusta. Hankalaa...

Vierailija
5/9 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 23:51"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 23:47"]

[/quote]

Niin, tämäkin voi olla syy. Mutta niin voi olla sekin, että hän ei ollutkaan kiinnostunut minusta. Hankalaa...

[/quote]

Kyllä mies on kiinnostunut jos on vapaa. Usko pois. Ja jos on varattu, imartelee se silti häntä, eikä nolaa sinua töykeillä pakeilla...

mies

Vierailija
6/9 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ VAIN SOITA!!!!!!!! Kännykästä saa vaarallista säteilyä!!!!!!!

Vierailija
7/9 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita tai laita fabo-viestiä ja ehdota tapaamista. Mitä sä siinä voisit menettää? Toki voi tulla nolo tilanne, jos mies on "siirtynyt eteenpäin", mutta haittaisiko se sitten? Kyllä elämään nolojakin tilanteita mahtuu. Ja todennäköisempää on, että pääset treffeille. :)

Vierailija
8/9 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita! Oli vastaus mitä vaan (toivottavasti jotakin positiivista!) niin kaduttaa myöhemmin ettet soittanut :) Aikakin kuullostaa sillälailla sopivalta että ei ole liian kauaa muttet ole ihan eilenkaan soitellut! Anna palaa! :) Kaikkea hyvää!

Vierailija
9/9 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 00:00"]

ÄLÄ VAIN SOITA!!!!!!!! Kännykästä saa vaarallista säteilyä!!!!!!!

[/quote]

No se tässä tällä kertaa vähiten jännittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä