Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mansikkalaatikon hirveä hinta!

Vierailija
05.07.2020 |

Taitaa jäädä kokonaan ostamatta tänä kesänä, jos hinta ei laske reilusti. 36 e/5 kg laatikko. Missä hinnoissa muualla?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin juuri ennen sulkemisaikaa 25e/laatikko.

Vierailija
22/35 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyyyyhhhhh....aikaisemmin olen syönyt mielelläni mansikoita mutta luettuani Hesarista kuinka mansikoita poimitaan (vessatauko jossain ojan varressa ilman mitään mahdollisuuksia pestä käsiä) niin meni todellakin maku mansikoiden syömiseen. Hyi hemmetti, ties minkä kerääjän p*askaa ja pi*ssaa (käsistä tullutta) niissä on. Ei, edes ajatus mansikoiden pesemisestä ei auta.

Jatkossa syön mansikoita vain jos olen itse käynyt keräämässä ne pellolta. Tänä vuonna tuskin onnistunee. Ei siis mansikoita tänä kesänä. Harmi.

Tässäpä jollekin viljelijälle oiva tienestimahdollisuus: jos jotenkin pystyy takaamaan että juuri hänen mansikkansa ovat hygieenisesti kerättyjä niin maksan ihan heittämällä 50% lisää normaalihintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsellut- kallista on ja todella huonon näköistä ja makuista marjaa.

Taitaa jäädä ostamatta jos hinnat ei laske

Vierailija
24/35 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi mennä itse poimimaan, saa kunnollisia marjoja.

Vierailija
25/35 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa oleen kate kohdallaan.

Vierailija
26/35 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadesään homemarjaa 

Vierailija
27/35 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti tuossa 6-tien varressa olevan 39€/5kg

En ole tuossa paikallisessa mansikkapaikassa käynyt katsomassa, mutta en usko sen halvempaa olevan.

Vierailija
28/35 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän paikkakunnan marjakoju on jo tavallaan luovuttanut, eli myynnissä oleva (mätä) litsläts-Polka on nimellä "mehumarja", ja hintaa alennettu. Minä en osta siltikään, koska käyttävät enimmäkseen ulkomaista työvoimaa (soitin ja kysyin).

Vierailija
29/35 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehumarja - homeitiömarja.

Laatu surkea nyt

Vierailija
30/35 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai te kaikki menette ostamaan mansikoita, vai oletteko unohtaneet tämän:

"Rajaliikenteen rajoitusten takia ulkomaisen työvoiman pääsy ulkomailta Suomeen on vaikeutunut merkittävästi. Viranomaistyöryhmä on saanut valmiiksi arvion siitä, millä aloilla on välttämättömiä ulkomaista työvoimaa edellyttäviä työtehtäviä.

Työ- ja elinkeinoministeriö sekä maa- ja metsätalousministeriö ovat tehneet viranomaisarvion pohjalta tarkemman listauksen huoltovarmuuden kannalta akuuteista tai toimialan toiminnan kannalta kriittisistä työtehtävistä.

Hallitus haluaa varmistaa näissä työtehtävissä toimivien pääsyn Suomeen poikkeustilanteessakin"

Miksi muuten tälläisiä toimenpiteitä tehtiin, ellei mansikka ole huoltovarmuudenkannalta kriittinen tuote?

Vierailija
31/35 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytti tuossa 6-tien varressa olevan 39€/5kg

En ole tuossa paikallisessa mansikkapaikassa käynyt katsomassa, mutta en usko sen halvempaa olevan.

Netissä näytti olevan 35€/5kg.

Tuolla on kyllä ollut aina hyvää mansikkaa.

Vierailija
32/35 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsellut- kallista on ja todella huonon näköistä ja makuista marjaa.

Taitaa jäädä ostamatta jos hinnat ei laske

Katsellut makua? Itse yllätyin, miten ulkonäön perusteella huonoksi arvioimani marjat olivatkin supermakeita maultaan.

Vierailija
33/35 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehän nuukaiijat vasta nuivaa porukkaa olette. Eikö matikka ole hallinnassa? Tottakai poimintakustannus siirtyy lopputuotteen hintaan. Olkaa tyytyväisiä, näin sen kuuluukin mennä.

Vierailija
34/35 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kallista mansikkaa äsken ja jopas oli; täysin kivikovia ja mauttomia marjoja!! Helvetti, vielä keskellä sesonkia, miten on mahdollista? Palautetta lähti kyllä. 

Vierailija
35/35 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 €/5 kg lauantaitorilla hyviä marjoja vähän kauempaa tuotuna ( halvimmat 29 ) ja tänään marketin edestä lähialueen marjaa 34 €/5kg pientä kumimansikkaa.