Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet;miksi en saa kielihoitoa

Vierailija
05.07.2020 |

Meillä hy seksielämä muuten miehen kanssa, mutta esileikkiä en saa. Pyyntöjö ja toiveita mutta ei. Voiko olla joku syy miksi mies ei halua antaa? Itse annan suihinottoja jatkuvasti ennen yhdyntää mutta en vain saa itse.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on sanonut että pillun nuolenta yököttää. Ei ole ikinä suostunut sitä kenellekään antamaan. Ei siis Ex tyttiksille, eikä minulle. Nyt olen 20v ollut lahnamiehen kanssa ja kyllästynyt. Käyn hakemassa seksin muualta. Oma mies estoinen ja laiska sängyssä.

Sitä saa mitä tilaa.

Mies ei suostu seksiin kuin yhdessä asennossa; siinä missä minä ratsastan miehen päällä. En ole miehen kanssa ikinä saanut takaapäin, eikä lähäriä. Miettikää sitä!

Vierailija
22/33 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on sanonut että pillun nuolenta yököttää. Ei ole ikinä suostunut sitä kenellekään antamaan. Ei siis Ex tyttiksille, eikä minulle. Nyt olen 20v ollut lahnamiehen kanssa ja kyllästynyt. Käyn hakemassa seksin muualta. Oma mies estoinen ja laiska sängyssä.

Sitä saa mitä tilaa.

Mies ei suostu seksiin kuin yhdessä asennossa; siinä missä minä ratsastan miehen päällä. En ole miehen kanssa ikinä saanut takaapäin, eikä lähäriä. Miettikää sitä!

Vakka kantensa valitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan "haluta" kielihoitoa ja hyvää seksiä hamaan tappiin, ja imuttaa ukkoasi mielin määrin, ja pian huomaat että Ohos, olen vanha ja katkera enkä saanut mitään. Muistele silloin lämmöllä palstamiehiä, jotka neuvoivat vaan olemaan ja antamaan. Tyhjän saa pyytämättkin.

Vierailija
24/33 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy naisilta, niilläkin on kieli. Tai hanki koira, niin muutkin tekee.

Vierailija
25/33 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy naisilta, niilläkin on kieli. Tai hanki koira, niin muutkin tekee.

Ahaa, sulla tommoset. Mies taas asialla. Kaikki käy...

Vierailija
26/33 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh. Sama toisinpäin , haluaisin nuolla vaimoa mutta ei pidä siitä. ?? Missä näitä naisia on jotka pitää nuolemista??

Vierailija
27/33 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kans niitä asioita, joissa kemioiden pitää kohdata. Onko muka naisia, jotka eivät pitäisi suuseksistä, kun tilanne on oikea ja nuolija on oikea?

Vierailija
28/33 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miehenä pysty sun miestäs ymmärtämään, mukavaahan se on ja mahtavaa saada nainen kiemurtelemaan nautinnosta ja lopulta laukeemaan. Tykkään kovasti. Minä puolestaan en saa ikinä suikkareita. Tai nykyään edes seksiä. Vaihdetaanko päikseen? :)

Vierailija
29/33 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En miehenä pysty sun miestäs ymmärtämään, mukavaahan se on ja mahtavaa saada nainen kiemurtelemaan nautinnosta ja lopulta laukeemaan. Tykkään kovasti. Minä puolestaan en saa ikinä suikkareita. Tai nykyään edes seksiä. Vaihdetaanko päikseen? :)

En tiedä syytä vieläkään. Tein kokeen ja hoidin taas kerran alapääni siihen ku toin josta mies pitää. Kerroin tämän miehelle. Olen antanut miehelle minta suihinottoa ja esileikkiä antanut hänelle kädellä ja suulla..itse en ole saanut. Kun tulen suihkusta ja kerron että nyt olisi puhdasta niin mies haluaa että puen seksiasun päälle ja taas mennään samalla kaavalla. En saa mitään.. Olen sanonut nyt monia kertoja että tarvitsisin hieman enenmän esileikkiä. Niin ei. Saatuaan suu hoitoa haluaa yhdyntää ja olen nyt sanonut että olen liian kuiva siihen vielä niin en saa mitään. Hoidan homman miehelle loppuun suulla tai käsin.

Ap

Vierailija
30/33 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis. Miksi olet noin myöntyväinen??

Hoidat miehen loppuun asti, vaikka hän ei tee sulle mitään. Enkä siis tarkoita että sun pitäisi häntä pakottaa antamaan suuseksiä, mutta ensi kerralla, kun harrastatte seksiä ja homma menee samalla kaavalla (eli sinä aloitat imemään ja sen jälkeen mies haluaa yhdyntää) niin laitat hommalle stopin ja rauhallisen vakavasti kysyt, että miksi sinä et saa mitään. Etkä ala yhtään mihinkään touhuihin, ennenkö kertoo. ETKÄ AINAKAAN OTA HERRALTA SUIHIN LOPPUUN ASTI. Sanot, että on turha haaveilla saavansa sulta kielihoitoa ellei itse edes kerro miksei voi antaa sitä vastavuoroisesti sulle.

Ymmärrän, että asian kysyminen ja siitä puhuminen voi nolottaa varsinkin, jos sen joutuu ottamaan esille usein, mutta ihan oikeasti muuta vaihtoehtoa tuohon ei ole kuin topakasti vaatia edes selitys, että miksi ei halua nuolla.

Miehesi on idiootti. Ei siksi, ettei nuole, vaan siksi, ettei edes kerro siihen syytä.

Vierailija
31/33 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä syytä vieläkään. Tein kokeen ja hoidin taas kerran alapääni siihen ku toin josta mies pitää. Kerroin tämän miehelle. Olen antanut miehelle minta suihinottoa ja esileikkiä antanut hänelle kädellä ja suulla..itse en ole saanut. Kun tulen suihkusta ja kerron että nyt olisi puhdasta niin mies haluaa että puen seksiasun päälle ja taas mennään samalla kaavalla. En saa mitään.. Olen sanonut nyt monia kertoja että tarvitsisin hieman enenmän esileikkiä. Niin ei. Saatuaan suu hoitoa haluaa yhdyntää ja olen nyt sanonut että olen liian kuiva siihen vielä niin en saa mitään. Hoidan homman miehelle loppuun suulla tai käsin.

Ap

Mua alko V****tamaan sun puolesta

T : se kenelle vastasit

Vierailija
32/33 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pähkähullua touhua! En kattelis yhtä kertaa edes tollasta miestä - miten kukaan nainen alistuu tommoseen paskaan. Ja sitten miehet valittaa, kun naisesta tuli pihtari! Idiootit. Nyt ei jaksas enempää näitä spanielinaisia ja niiden typeryyttä.

Vierailija
33/33 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ymmärtää kun oma mies on nuolija. Välillä niin päin että joudun sanomaan ettei joka kerta tarvi, enkä oikeastaan nyt edes halua, vaan haluan nauttia hänestä muutoin.  En antaisi tuommoiselle ollenkaan. Mitään.